6. Bes

325 35 13
                                    

• TATIJANA MAKSIMOV •

Haljina sa leopard printom. Ko bi rekao da ću to zaista obući? Ali eto me, smrzavam se ispred kluba sa Magi, dok čekam Miju i Viktoriju. Kao i uvek, kasne. Magi nosi majicu sa zmijskim printom, a dole obične, crne farmerice. Njoj nije hladno, ali je iznervirana činjenicom da njih dve kasne.

"Lepo ti stoji crveni karmin. Nisi ga odavno nosila."-zaključi Magi. Stavila sam ga jer mi odlično ističe oči i delom zbog Luke.

"Hvala."-klatim se na petama da bih se zagrejala i uočavam Miju i Viktoriju kako izlaze iz taksija.

"Hvala kurcu."-kaže Magi i uleće u klub. Do pre neko veče, noći su bile pretople.

"Izvinite što kasnimo, ali taksista je išao zaobilaznim putem."-pravda se Mija, ali bezuspešno.

Mijaje nosila tigrastu haljinicu, a Viktorija uske, ljubičaste pantalone sa piton printom. Misila sam da mi se životinjske šare ne dopadaju, ali gledajući nas četiri, a zatim i devojke u klubu, shvatila sam da ipak ne mrzim taj dezen. Na ulazu u klub nas je zaustavio Filip, a zatim nam pružio po jednu čašicu tekile. Izgleda da je Luka poslušao moj zahtev. Smešim se i ispijam tečnost, koja klizeći niz moje grlo pali čitavo moje telo.

Večeras sam posebno raspoložena. Okružena sam ljudima koje volim i momkom koji mi se zaista dopada. Sve kockice su se polako slagale i ne želim da dozvolim da mi bilo šta upropasti raspoloženje. Stale smo za prvi slobodni sto koji smo ugledale. Klub je bio mali i na žurki nisu bili svi iz naše škole. Izgleda da nisu svi ni pozvani.

"Hoćeš li moju tekilu?"-Magi mi gura čašicu u ruku i ja ispijam tečnost na eks. Pokušavam da ugasim požar u sebi, ali on se još više rasplamsava.

Devojke su igrale u svojim životinjskim printovima, a momci su bili jedva primetni u crnom. Luke nigde nije bilo. Javio mi se pre par sati da potvrdi moj dolazak i od tada ga nema. Nisam želela da izgledam jadno i da ga uznemiravam, te mu ni ja više ništa nisam pisala. Nije bilo ni Tadije. Ne znam zašto sam njega tražila, ali svakako ga nema. Odlučila sam da mi veče ne upropasti stalno osvrtanje ne bih li videla Luki, te sam se pridružila devojkama i zajedno smo đuskale. Tek kada sam primetila da se sve devojke okreću ka stolu iza nas, shvatila sam da je verovatno gospodin neosvojivi stigao. Okrenula sam se i ja, uhvativši dva najbolja deuga kako stoje zajedno.

Na trenutak, Luka je postao toliko neprimetan, jer je svu moju pažnju upijao Tadija. Svi do jednog su nosili crno, svi su poštovali taj glupi dress code, sem njega. Kao da je prkosio svima i govorio, gledajte u mene. Nosio je belu majicu, dovoljno usku da vidim svaki napeti mišić na njegovom telu. Kosa mu je bila neobavezno razbarušena i par pramenova je padalo niz njegovo čelo. Tada sam prvi put očila tetovažu na njegovoj nadlaktici.

Bilo ga je briga što ga sve devojke, uključujući i mene posmatraju. On je pričao sa Lukom i svu pažnju usmerio na taj razgovor. Sve do jedne su želele njegovu pažnju, sve su se lomile, uspravljale, izbacivale dekolte, popravljale karmin, prolazile pored njega, igrale, ali njega nije bilo briga. Znao je kako devojke balave za njim, a on je to koristio kao svoje oružje.

"Luka gleda ka meni."-osetim kako me Viktorija vuče za ruku i dere mi se na uvo.

"Misliš da se i njemu dopadam? Da li mu je Tadija rekao za nas?"-previše pitanja i nisam imala vremena da odgovorim, jer je Luka krenuo ka nama.

Kad sam srela tebe ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora