5. Prvi dejt

315 35 11
                                    

• TATIJANA MAKSIMOV •

"Pričaj mi o svom prezimenu."-znala sam da je ono uvek privlačilo pažnju svima, pa tako i njemu.

"Moj pradeda je bio Rus i doselio se u Srbiju zbog moje prababe. Ona je studirala na čuvenom Moskovskom univerzitetu, isto kao i on. Tu su se upoznali, zaljubili na prvi pogled i moj pradeda je ostavio sve zbog nje, a zatim je došao ovde u Beograd. Ubrzo je naučio jezik, našao posao, venčao se mojom bakom i dobili su troje dece."

"Zvuči romantično. Siguran sam da nisam jedini koji se raspituje o tvom prezimenu."

"Ne, ali ne pričam svakome ovu priču."

Luka je pomno slušao svaku moju reč, kao da mu je bilo veoma važno da upamti sve što kažem. Nikada me niko nije sa toliko pažnje slušao i prvi put sam se tako brzo otvorila nekome. Imala sam utisak da mogu sve da mu kažem i da će me on razumeti. To sam želela i to sam pronašla u njemu. Sedeli smo u kafiću blizu škole gde obično vise srednjoškolci i studenti. Oboje smo pili frape od čokolade i uživali u razgovoru.

"Nisam znao da devojke vole fudbal."-rekao je iznenađeno.

"Ja obožavam fudbal. Zapravo, volim sport generalno. Volim sebe da okupiram nečim."

"Ti igraš odbojku za našu školu."-rekao je.

"Kako znaš?"-upitala sam zbunjeno.

"Video sam tvoju sliku na instagramu sa devojkama iz ekipe."-on je mene posmatrao i upravo je to otkrio.

"Igramo utakmicu u petak. Sada ja tebe pozivam da dođeš i navijaš."

"Vrlo rado."-kaže i oboje se smeškamo jedno drugom. Ima prelep osmeh.

"Izvini za ono veče u biblioteci kod Tadije. On ume da bude..."-prekinem ga.

"Kreten. Znam i ti nisi kriv za njegovo ponašanje. Zato nema razloga da mi se izvinjavaš, a isto to ne očekujem ni od njega. Tvoj je drug i to poštujem, ali ne želim bilo kakvu komunikaciju sa njim."-klima glavom i ispija frape.

"Pošteno. Tadija je... Komplikovan. Poznajem ga veoma dugo i oduvek je takav. Ali nikada nije učinio ništa što bi ugrozilo naše prijateljstvo i zato mu verujem."

"Lepo je kada imaš prijatelja na kojeg možeš da se osloniš kada je to potrebno."-ustanovim i razmišljam o Andriji, možda jedinom prijatelju kojem verujem potpuno.

"Hoćeš li još jedan frape?"-upita me i u tom trenutku mi stiže poruka od majke.

Iako sam joj pre sat vremena rekla da sam na piću, ona ne odustaje i šalje mi poruku da požurim kući. Znam da je radni dan i da sutra idem u školu, ali to ne znači da treba da zaboravim svoj socijalni život. Luka je platio piće i odvezao me do kuće. Zapravo, zamolila sam ga da me ostavi ulicu niže, jer nisam želela da moji roditelji vide kako izlazim iz nepoznatog auta. Nisu mi dozvoljavali da se viđam sa momcima, pa sam se čak i sa svojim drugom Andrijom viđala u tajnosti. Moji roditelji su bili čudni, povremeno prestrogi i zasigurno bez razumevanja za mene.

•••

"U subotu momci organizuju žurku u klubu Pleasure."-Viktorija nas uzbuđeno obaveštava, a zatim seda iza nas.

Kad sam srela tebe ✔️Where stories live. Discover now