19. Poljubac

357 33 3
                                    

• TATIJANA MAKSIMOV •

Držim Luku za ruku, sedim uz njega i ne odvajamo se, kao da moje telo, srce i razum znaju šta bi se desilo ako bih to uradila. Ja izdajem njegovo poverenje. One večeri u klubu kada samo se posvađali, uveravala sam ga da treba da mi veruje i bila sam ljuta što je takav. Sada shvatam da je bio u pravu. Ali sebična kakva jesam, biću uz Luku sve dok mi Tadija ne pokaže da je vredan da zbog njega pogazim sve svoje principe.

Uzimam posudu sa ledom i odlazim do kuhinje kako bih je napunila, ali osećam da me neko prati. Tadija je samo čekao trenutak kada ću se odvojiti od Luke. Iako znam da je iza mene, ne okrećem se sve dok ne uđemo u kuhinju. Sipam vodu iz posude u sudoperu, a zatim prilazim zamrzivaču i vadim led. Tadije pomno prati svaki moj pokret i ništa ne progovara. Ne znam da li je to zbog toga što ne zna šta da mi kaže ili zato što voli da me provocira.

"Nedostajala si mi."-konačno progovori.

"Zaista?"-upitam, jer se nismo čuli još od zajedničkog puta.

"Zašto si sada ljuta na mene?"

"Nisam ljuta."-uzimam činiju i krećem ka izlazu kuhinje, ali me on sprečava.

"Sutra ću da raskinem sa Viktorijom."

"Mislila sam da je ona juče raskinula sa tobom."-kažem prisećajući se našeg razgovora.

"Naravno da nije. Dramila je kao i uvek, ali na kraju se smirila. Znaš i sama da bi pre dopustila da je ponižavam pred svima, nego da raskine sa mnom."

"U redu. Kada budeš raskinuo sa njom, možemo da razgovaramo."-kažem i on mi uzima posudu iz ruke.

"A Luka?"

"Luka je moj problem."-kažem i u tom trenutku Viktorija ulazi u kuhinju.

"Gde ste zadržali?"-upita i Tadija prevrće očima.

"Pomogao sam Tatijani oko leda."-kaže Tadija i zaobilazi Viktoriju, a zatim odnosi led u dnevnu sobu.

"Mogla bi da prestaneš da juriš i zavodiš mog momka. Misliš da ne vidim šta radiš?"-kaže Viktorija ljubomorno.

"Nemam nameru da se raspravljam sa tobom, pogotovu ne na Lukinom rođendanu."-želim da je zaobiđem, ali mi ne dozvoljava.

"Poznajem te Tatijana i znam kako se ponašaš kada ti se neko dopada. Ali Tadija je zaljubljen u mene i zauzet je. Zato te najljubaznije molim da prestaneš da se ponižavaš i juriš ga. To radiš već duži vremenski period. Uz to, nagovaraš me da raskinem sa njim. Drugarice to ne rade."

Poželim da udarim u nešto, ali se ipak suzdržim i posmatram je kako vrckajući odlazi od mene i seda na garnituru do Tadije. Posmatram ih kako dolivaju alkohol i nešto ćaskaju, te se odlučim da odem do terase koja se nalazila na spratu. Trebalo mi je samo par trenutaka da budem sama. Možda je Viktorija u pravu. Zapravo, sigurna sam da je u pravu. Deugarice to ne rade jedna drugoj. Ali moje emocije su bile jače od svega, pa čak i mojih principa u koje sam verovala.

Stajala sam na terasi par minuta, a zatim sam pogledala u sat i shvatila da je za pet minuta Lukin pravi rođendan. Otišla sam do njegove sobe, uzela svećicu za tortu koju sam mu kupila, ali pre nego što sam izašla, Tadija je iznervirano uleteo unutra, sa košuljom otkopčanom do pola. Pokušao je da se smiri uočivši kako zbunjeno stojim u uglu sobe, ali umesto toga je samo nastavio da otkopčava košulju besno, a zatim ju je bacio na pod.

Kad sam srela tebe ✔️Where stories live. Discover now