12.

7 2 3
                                    

,,Jak to myslíš s Hope? Myslíš to vážně, nebo...?" po téhle otázce nastalo hrůzné ticho, které se mi zdálo nekonečné. Šokovaně jsem se podívala na Stana a pak zpátky na Aarona. Ano, ta otázka mě opravdu vyvedla z normálu. 

,,No jasně, že to s ní myslím vážně...jen nevím, jak to myslí ona se mnou..." nechal větu pomalu splynout s tichem. Pak se podíval na mě a pokračoval.

,,Mám ji opravdu moc rád, možná víc než to, moc se mi líbí a to nejen po vzhledu, je úplně úžasná osoba...já, jsem rád, že ji mám, že se zase bavíme," usmál se na mě. Tohle všechno bylo moc krásný, musela jsem se culit. 

,,To je moc krásný," reagoval na jeho ,proslov' JB.

,,Souhlasím s Benjim, ale prosím tě, neposer to," přidal se bráška.

,,Je to moje ségra a mám ji fakt moc rád, to si ani nedokážeš představit jak moc, a kdybys jí ublížil, dopadl bys opravdu špatně," pokračoval a sedl si přitom do tureckého sedu. 

,,Neboj se, nemám v plánu nic takového udělat, asi bych to ani nedokázal," odpověděl mu Aaron. Já jen zařezaně seděla a poslouchala tu jejich vážnou konverzaci. Zhoustla tu atmosféra a to samé si určitě myslel i JB, protože hned zakročil.

,,Momento! Benjim?! Tak jsi mě nazval?" až teď mi to došlo. Vlastně jsem ještě nikoho neslyšela říct mu Benjamine nebo Jamesi. Bylo to divný.

,,Ehm, no promiň, vadí ti to?" podíval se Stanley omluvně na JBho. 

,,Ne, nevadí, jen...jen je to trošku zvláštní, po třinácti letech slyšet někoho říct mi jménem a to ještě ke všemu tebe," usmál se na něj, aby ho uklidnil. Ten pohled, kterým na sebe koukají, je to normální? Nikdy jsem si toho nevšimla. 

,,Dobře," usmál se Stanley. Já jsem si zívla, začínám být unavená. Podívala jsem se na čas. To už jsou skoro tři. 

,,Kluci, opravdu nám nerada kazím nádhernej večer, ale já už jsem opravdu unavená, dojdu se aspoň osprchovat," vstala jsem z gauče a vydala se do patra do koupelny. Zamkla jsem se a začala se odličovat. Celou dobu v koupelně jsem přemýšlela nad tím, co Aaron řekl u Truth or dare, bylo to opravdu moc krásný. Jde jen o to, jestli to všechno opravdu myslel vážně. Obleču na sebe svoje oblíbené vytahané tričko, ve kterém spím. Tepláky mám už na sobě. Ani jsem se nějak nezamyslela nad tím, jestli je v pohodě se takhle ukázat před Aaronem. Vylezla jsem z koupelny a zalezla rovnou do pokoje. Tmavooký kluk už tam překvapivě seděl. Měl na sobě bráškovi tepláky, ale svoje triko. Seděl u mě na posteli a něco si prohlížel. SKICÁK! MŮJ SKICÁK! Skočila jsem po něm a snažila se mu ho vytrhnout. 

,,Hej! To je můj skicák! Prosím, nekoukej se, já,  prosím," prosila jsem ho u toho. Nechtěl mi ho vrátit a místo toho se fakt nahlas smál. Je hezkej, když se směje, fakt moc. 

,,Vzdávám to," sedla jsem se na kraj postele a zkřížila si ruce na prsou. Nemá cenu se s ním o něj prát. 

,,Neříkalas, že kreslíš takhle hezky," usmál se a dál si ho prohlížel. Zastavil se na stránce, kde jsem nakreslila svůj oblíbený ship Semiho s Tomem. Jsou spolu opravdu dokonalý. Navíc, tenhle obrázek se mi opravdu líbil. Tom tam dával Semimu pusu na tvář.

,,Neříkala jsi, že máš ráda i takovýhle věci," usmál se na mě a ukázal mi blok. Já mu ho konečně vytrhla a strčila do šuplíku. 

,,Ehm, jo, děkuju a ano, mám ráda lgbt+ shipy," usmála jsem se a znovu se na něj usmála. Znovu jsem si zívla. Do pokoje si to za náma přiťapkal Blackey. Vyskočil k Aaronovi na postel a začal vrnět. Aaron ho hned začal hladit, bylo to roztomilý. 

Ginger CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat