3. First Day

474 59 11
                                    

,,Stejně je vtipný, jak se ten první den člověk vždy chystá a o týden později nejde do školy div v teplácích." zasměje se Beth od svého stolu, kde sedí před zrcátkem a líčí se. 

,,Což o to oblečení, to si ještě člověk třeba občas vybere něco fajn, ale malovat se ? Ani náhodou. Do týdne mě v hodinách všichni vidí odlíčenou." dám jí zapravdu, zatímco si dodělávám linky, které se mi dnes překvapivě opravdu povedly a dám se do nanášení řasenky na mé poměrně dlouhé řasy, které rámují mé zelené oči. 

,,Tak ještě abych si každý den přivstávala o půl hodiny, abych se stihla namalovat. To určitě ne, ale první den zkrátka chce každý udělat co nejlepší dojem, řekla bych, že to je přirozený." pokrčí rameny. 

,,No někteří z nás už na některé lidi udělali první dojem, že." protočím se smíchem očima narážejíc na včerejší kondomovou akci a ona se rozesměje. 

,,Ber to pozitivně, seznámila jsi se s Niallem, o kterým jsi celý večer básnila. Teď už o tobě ví. Kdo ví jestli byste se seznámili, kdybyste se jen tak potkali na chodbě. Vlastně bys mi měla poděkovat." ušklíbne se a začne si nanášet rtěnku. To já musím ještě odložit, protože nejsem převlečená na rozdíl od ní. 

,,Za prvý nebásnila jsem o něm cely večer a za druhý.....no fajn, máš pravdu, že jsem se s  ním alespoň seznámila." musím poraženecky přiznat a zvednu se ze židle přecházejíc ke své skříni. 

,,Nojo vůbec jsi o něm nebásnila. Ten Niall má tak úžasný oči a byl tak milel a ten jeho úsměv......" začne rádoby napodobovat můj hlas a já po ní hodím své bílé triko na spaní, které ze sebe zrovna svléknu. Beth propukne v hlasitý smích. 

,,Takhle nemluvím a navíc jsem taky řekla, že Liam měl pěkný tělo z toho co jsem stihla vidět." porotčím očima a začnu se převlíkat do světle modrých volnějších džínů s ohrnutými nohavicemi, vysokým pasem a ozdobou v podobě lehkého roztržení na kolenou a perliček, které jsou na džínech našité a k tomu zvolím obyčejné černé krátké triko. 

,,Jo, ale ani zdaleka jsi to neříkala stejným stylem jako když jsi mluvila o Niallovi." namítne a mé triko odhodí na mou postel. Na to už upřímně nemám co dodat a tak radši změním téma. 

,,Kolik máme času ?" položím otázku a vrátím se zpět ke stolu, kde už si ani nesedám, jen se nakloním k zrcátku a rty přejedu bezbarvým leskem. 

,,No uvítání začíná za 15 minut, takže za pět půjdeme ať to v klidu najdeme, i když to asi nebude tak těžký, vzhledem k tomu, že tam budou mířit všichni." odpoví mi. 

,,Super, já jsem ready." usměju se a rozpustím si vlasy z drdolu, ve kterém jsem je měla stažené kvůli líčení. Jen je ještě rychle přečešu a nechám je volně splývat. 

,,Já taky." zvedne se ze židle a nahází si líčení do své šedé taštičky s Mickey Mousem, je fakt roztomilá. 

,,Mimochodem moc ti so sluší." řekneme obě najednou té druhé a propukneme v hlasitý smích. 

,,Tak hlavně, že v tom máme jasno." pokrčím rameny a přehodím si přes rameno černobílý batoh, ve kterém už mám nějaké školní pomůcky. Dnes si ani neberu notebook, protože bychom dnes prý ještě neměli probírat v hodinách nic extra důležitého. Ani jich moc nemám. Ještě na sebe stříknu voňavku a nazuji si boty. Když i Beth dokončí i tyto poslední detaily, oputíme náš pokoj, který zamkneme. Možná jsem v hloubi duše doufala, že tu potkáme Nialla, ale štěstí mi nepřálo, a tak se vydáme po schodech dolů a následně opustíme budovu. Naše škola je ve stejném areálu jako jsou koleje. Takže je to dvě minuty cesty, jen přejít z jedné budovy kousek dál do jiné. Hned jakmile vstoupíme od budovy školy, vydáme se rovnou za menším davem studentů a doufáme, že je pravda, že na shromáždění na začátek školního roku opravdu chodí vždy všechny ročníky. Naštěstí to tak opravdu je a my se po chvíli ocitneme na tribunách ve velké tělocvičně. Možná ta tělocvična není až tak obří, možná to tak na nás jenom působí v tuto danou chvíli, když je tu tolik lidí. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat