11. Weekend

400 51 7
                                    

,,Tak poslední den a domů." vydechne Beth, když se v pátek ráno chystáme na dnešní vyučování. 

,,Ještě, že tak. Doufám, že dneska už na mě lidi nebudou koukat jako na nějakou chodící reklamu." zasměju se i když mi to až tak vtipné nepřijde.

,,Budu ti držet palce. Chápu, že to je nepříjemný, ale určitě by se toho dalo využít, alespoň o tobě lidí vědí." snaží se mě má spolubydlící podpořit.

,,No nevadilo by mi ani to, že o mně lidi vědí. Jak víš tak nejsem žádnej introvert co se by se schovával před lidma. Já nemám problém se ukázat nebo být ve středu dění, ale dovedu si představit lepší důvody proč by mě lidi měli znát než, že jsem spala s Liamem." uchechtnu se.

,,Třeba, že jsi spala s Niallem viď ? To by hned bylo lepší." mrkne na mě.

,,No....to bych si asi tolik nestěžovala." zasměju se a ona semnou.

,,Každopádně doufám, že už to dneska lidi nebude zajímat. Byla to určitě jen taková chvilková zvědavost." pronesu a tím uklidňuji samu sebe, avšak....opak byl pravdou.

****

Mířím ke třídě kde mám svou první hodinu a přijde mi, že na mě dnes lidi koukají ještě víc než včera. Jak je to sakra možný, proč to lidi pořád tak zajímá. Zdá se, že ten den navíc měl opačný účinek. Ne, že by na to lidi zapomněli, naopak se to mezi ně víc rozšířilo a vědí o tom už i lidi co o tom včera nevěděli. No nezbývá mi nic jiného než kolem nich zkrátka procházet se vztyčenou hlavou....to je asi to nejmenší co teď můžu dělat. Lepší než tady chodit jako vystrašené kuře. Nakonec tedy zalezu do třídy a usadím se na své obvyklé místo s výdechem. Připravím si věci, které budu potřebovat na hodinu a vytáhnu svůj telefon a napíšu zprávu mamce, kde potrvrzuji čas, ve který mě dnes vyzvedne. V tom se u mě objeví trojice holek, které se doslova rozestaví kolem mě. Překvapeně k nim zvednu pohled. Co mi můžou chtít ?

,,Ahoj....ty jsi Jess viď ?" zeptá se mě zvědavě jedna. Super.....a odkud přesně zná moje jméno ?

,,Ahoj....no jsem ?" jsem z nich trochu zmatená, ale snažím se znít mile. Rozhodně se nebráním udělat si tady nové kamarádky. Jsem opravdu od přírody společenský typ, i když tak podle posledních několika dnů nemusím úplně působit. 

,,Víš chtěly jsme se zeptat jestli je pravda, že jsi spala s Liamem Paynem ?" zeptá se druhá z nich a já na ní chvíli koukám s pozvednutým obočím, na náznak toho jestli otázku myslí opravdu naprosto vážně. Dobře asi už si nepotřebuji dělat nové přátelé.

,,Co prosím ?"  zeptám se pro jistotu ještě jednou. Třeba jsem se pouze přeslechla.

,,No....po škole se povídá, že jsi s ním spala, tak se jen chceme zeptat jestli to je pravda." snaží se mi vysvětlit třetí z nich. Dobře, takže jsem slyšela správně.

,,A k čemu přesně vám tahle informace bude ?" zeptám se a snažím se znít naprosto klidně a vyrovnaně.....dokonce se i snažím neznít moc nepříjemně.

,,Jen nás to tak zajímá. Víš říká se, že jsi první holka z prváku, se kterou spal. Ostatní prvačky vždycky odmítnul." pokrčí rameny jedna z nich. 

,,Do toho s kým jsem spala nebo ne vám nic není. Každopádně s Liamem jsem nespala jestli to pro vás je teda tak důležitý." věnuji jim falešný úsměv. 

,,No Liam říkal něco jinýho." zasměje se ta, která tuhle konverzaci celou začala. Bože já toho Liama zabiju, on opravdu nežertoval, že jim to odkýve a dále se o to nebude starat. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat