23. Lights, Camera, Action

402 49 8
                                    

,,Ježiš." leknu se, když se začne kolem nás ozývat troubení aut a svojí hlavu rychle zvednu z Liamova ramene, který se začne smát. Já nějak zapomněla, že s v autokinech místo potlesku troubí.

,,Chceš si taky zatroubit ?" zeptá se mě můj společník. Hned nadšeně zakývám hlavou a natáhnu ruku k volantu, kde několikrát zmáčknu klakson, než přestanu a i ruch kolem nás postupně utichne a auta odsud začnou vyjíždět. My naházíme věci dozadu auta, připoutáme se a také vyjedeme. Jen co projedeme bránou ven z pozemku začne mi zvonit mobil. Volá mi brácha. Omluvně kouknu na Liama a hovor příjmu.

,,Ano ?"

,,Čau ségra jen se chci domluvit v kolik tě mám vyzvednout v pátek. Potřebuju nějak srovnat plány, tak ať vím s čím mám počítat. Nechystá se žádná párty, že bys tam zůstala do soboty, že ne ?" vysvětlí mi důvod svého hovoru.

,,Ne, žádná párty není. To až příští í víkend po zápase. Takže kdybys mě mohl přijet v pátek vyzvednout bylo by to super. Jak se ti to hodí ?" odpovím mu načež on něco začne dál říkat, ale Liam na mě mávne a já pochopím co to gesto znamená. 

,,Brácho počkej vteřinku." přeruším jeho mluvení a mobil oddálím od svého ucha a překryju rukou.

,,Co je ?" šeptnu směrem k Liamovi. Asi úplně nechci, aby brácha věděl, že jsem teď s ním venku, nebo celkově s jakýmkoliv klukem. 

,,Řekni mu, že už v pátek odvoz máš. Hodím tě domů." šeptne na zpět zatímco, ale dává pozor na silnici před námi.

,,Liame to nemusíš, fakt ne." zakroutím hlavou, i když mám opravdu radost, že mi to nabídl. Je to od něj hezké.

,,Ale já chci. Trvám na tom." na chvíli se na mě s úsměvem koukne přičemž mu rychlý úsměv oplatím než se vrátím k mobilu s čekajícím Anthonym. 

,,Tak pro mě nemusíš jezdit vůbec. Mám odvoz." pousměju se, když to bráchovi sděluji.

,,Odvoz ? Vážně ? Od koho ?" ptá se hned zvědavě a já se kousnu do rtu.

,,Jedna kamarádka z týmu, však víš jak jsem říkala, že jsem teď u roztleskávaček." zalžu mu a všimnu si Liamových očí, které na malou chvíli sklouznou mým směrem, ale nijak to nekomentuje. 

,,Aha tak dobře. Tak se zatím měj a kdyby něco, dej vědět." 

,,Jasně brácho, děkuju ahoj." rozloučím se s ním a hovor ukončím.

,,Děkuju." pousměju se Liamovým směrem a přeruším tím chvilkové ticho, které v autě nastane.

,,Není zač, holko s kondomem." ušklíbne se a já nad ním se smíchem zakroutím hlavou.

*****

,,We can be heroes everywhere we go
We can have all that we ever want
Swinging like Ali, knocking out bodies
Standing on top like a champion
Keep your silver, give me that gold
You'll remember when I say
We can be heroes everywhere we go
Keeping us down is impossible
We're unstoppable....." zpíváme v autě spolu s rádiem písničku od The Score, Unstoppable. Vlastně jsme si tak nějak prozpěvovali většinu cesty. I když jsem spíš nechala zpívat Liama, protože....sakra ten kluk umí zpívat. Vůbec jsem to nečekala. 

,,Víš, že zpíváš fakt dobře ?" zeptám se s úsměvem, když písnička skončí.

,,No, pár lidí už mi to řeklo. Asi mi to docela jde." zasměje se trochu nervózně.

,,Jo jsi fakt dobrej. Hraješ i na něco nebo tak ?" zajímám se dál.

,,No tak nějak zvládám piano a kytaru. Nejsem žádnej profesionál, ale na moje potřeby mi to stačí. Niall, Louis, Harry i Zayn taky umí mimochodem skvěle zpívat. A Niall hraje nejlíp na kytaru ze všech lidí co znám." vypráví a já překvapeně otevřu pusu. Nojo Niall....na toho jsem už nějako dobu pořádně nemyslela.....nevím jak je to možné. Vždyť jsem z něj přeci byla tak pryč, pořád jsem nebo ne ?

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat