5. Are You Going To Party?

465 53 14
                                    

,,Neuvěříš co." vyjekne nadšeně Beth, když mi konečně v úterý skončí můj školní den a já odpoledne přijdu na náš pokoj. 

,,No s tím množstvím věcí co už zase musím udělat doufám, že mi minimálně řekneš, že jsi podplatila někoho kdo za nás bude vypracovávat úkoly." povzdechnu si, odložím batoh a hodím sebou na svou postel. 

,,Jo to by se taky hodilo, ale stejně mám něco lepšího." zasměje se a natáhne ke mně ruku s bílým papírem, na kterém velkým modrým písmem stojí: PÁRTY a pod tím nějaké informace. Celý papír je ještě ozdobený bílými konfetami. Očividně si s tím někdo vyhrál.

,,Kdes to vzala ?" zajímá mě. 

,,Měli jsme to na rohože před dveřmi, stejně jako všichni ostatní. Takže v pátek jdeme na uvítací párty." tleskne nadšeně a začne tancovat po pokoji.

,,Hmm uvítací párty, to nezní špatně." pokývu uznale hlavou.

,,Nezní špatně ? Myslím, že tomu nerozumíš, ale uvítací párty je nejdůležitější párty celýho roku. Na poznání nových lidí. Já vím, že ty už se bavíš s Niallem, Liamem, Louisem, Holly........který jsou tu dost oblíbení, ale já se kromě tebe nejvíc sblížila s uklízečkou, když jsem šla na malou a ona zrovna uklízela záchody." pronese dramaticky a poté se na mě upřeně zadívá. Chvíli je tu ticho, kdy na sebe jen koukáme, ale následně propukneme v hlasitý smích. 

,,Za prvý s Niallem a Liamem se taky znáš a s Liamem jsem toho zas tolik neprohodila a ani o to nestojím a za druhý.....s Holly a i Zoe tě seznámím až bude příležitost, to už je předem jasný. A taky jsi říkala, že jsi se seznámila s někým na hodinách." protočím nad ní očima.

,,Fajn, možná jsem trochu přeháněla, ale stejně tam musíme jít." přizná se zasmáním. 

,,Dobře půjdeme, je jasný, že si párty nemůžeme nechat ujít. Jen zavolám bráchovi. Trval na tom, že mě vyzvedne v pátek, tak se zeptám jestli by pro mě mohl přijet v sobotu, ať se alespoň na chvíli teda podívám domů." pousměju se.

,,To zní dobře. Taky si to budu muset zařídit, ale hlavně, že tam půjdeme. A kdo ví, třeba sbalíš Nialla." ušklíbne se nadšeně. 

,,No já nevím, řekla bych, že je ještě dost brzo na takový přemýšlení." pokrčím rameny. 

,,Asi jo, ale neboj to půjde. No každopádně platí dneska to kafe a projít se po okolí  ? A taky nákup na večeři ?" zeptá se a usadí se na svojí postel. 

,,Jo, jen co dobiju energii, tak můžeme vyrazit." přikývnu se smíchem. 

,,Super, už totiž nutně potřebuju karamelový frappuccino jinak za sebe neručím." vydechne.

,,Máš ráda karamelový frappuccino ?" zajímám se.

,,Miluju ho, nejlepší kafe na světě." 

,,Taky ho miluju, měly bychom najít něco v čem jsme jiný, protože tohle už začíná být trapný." zasměju se a on se ke mně přidá.

,,No tak ty třeba umíš tancovat. Na to já jsem celkem levá." prohodí.

,,No a ty zase dobře kreslíš, to není nic pro mě." dodám. 

,,A přemýšlela jsi už vůbec o tom roztleskávání ? Když tě tam pozvala samotná kapitánka roztleskávaček tak to asi znamená, že bys měla šanci ne ?"položí mi otázku přičemž se zvedne a otevře naší ledničku. 

,,Dáš si pití ?" koukne na mě ještě tázavě než jí vůbec stihnu odpovědět na první otázku. 

,,Prosím." usměji se a ona mi tedy podá flašku s vodou. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat