21. Secrets

409 50 10
                                    

,,Dobré ráno." vyskočím z postele, když nám s Beth začnou zvonit ráno naše budíky a hned je vypnu. 

,,Dobré, nějaká veselá takhle po ránu." zamručí z postele moje spolubydlící načež se zasměju a zalezu do koupelny, kde začnu konat ranní hygienu. Při čistění zubů se koukám na svůj odraz v zrcadle. Je to zvláštní, nedokážu popsat jak se cítím. Jsem trochu zmatená, dobře možná trochu víc z toho co se včera s Liamem semlelo a vlastně celkově za několik posledních několik dní, ale zároveň se cítím tak nějak já nevím....šťastně ? A možná zvědavě z toho co příjde ? Ale asi tam je i trocha nervozity. Jak se k sobě budeme chovat až se potkáme ? Chci vůbec abychom se potkali ? Možná by bylo lepší se nevidět, ale zároveň ho chci vidět.......Dovyčistím si zuby a opláchnu si obličej studenou vodou, abych trochu uklidnila své myšlenky a sebe samu. Nesmím nad věcmi tak moc zbytečně přemýšlet. Vrátím se do pokoje a otevřu svou skříň.

,,Jak jde vlastně roztleskávání ? Dnes máš trénink že jo ?" zajímá se Beth, která se také zrovna oblíká. 

,,Mám no a jde to......jde to, ale už za necelý dva týdny je ten zápas kde bych teda podle všeho měla vystupovat a....nevím. Je mi zle jenom na to pomyslím." zakřením se když si už přes hlavu přetáhnu bílé tričko a na nohy si natahuji obyčejné tmavě modré džíny. 

,,Ale prosím tě jsem si jistá, že to zvládneš. Koneckonců budeš roztleskávat pro pěkný kluky, to je slušná motivace ne ?" mrkne na mě. 

,,To je to poslední co mě na tom zajímá." zasměju se a vyndám si z lednice snídani. 

,,Nojo já zapomněla, že je Niall vlastně už zadanej......ale tak jsou tam i jiný kluci." ušklíbne se. 

,,Nojo třeba Harry s Louisem, jsem si jistá, že ty dva by se o mně poprali....nebo zadanej Zayn. Páni to je, ale výběr." pronesu ironicky načež se obě rozesmějeme na celý pokoj.

,,A pořád tam je sexouš Liam, že. Láskou byste se snědli." zasměje se zatímco odkráčí do koupelny si čistit zuby. 

,,Jo, to jo." šeptnu si pro sebe myslíc na toho svalnatého bruneta zatímco se pustím do své snídaně. 

Liamův pohled

,,Volá ti Holly." zavolám na Nialla, který si zrovna upravuje v koupelně vlasy.

,,Nech to, pak jí zavolám." zavolá na mě zpět můj irský spolubydlící načež já nad tím pokrčím rameny a dám se do snídaně, když jeho mobil začne vyzvánět znovu.

,,Už zase." zasměju se. 

,,Nojo už jdu." vyřítí se Niall z koupelny a hovor příjme. O něčem se začnou bavit a po chvíli hovor ukončí a mobil položí přičemž si sedne vedle mě a dá se do své snídaně.

,,Co bylo tak důležitý ?" zajímám se. 

,,Jen se chtěla ujistit, že se dneska po škole uvidíme." vysvětlí a já v sobě dusím smích. Co mě však uklidní je, že se ke mně přidá a tak se rozesmějeme na celý náš pokoj.

,,Promiň jenom nemůžu uvěřit, že by někdo byl tak nedočkavý na to až se s tebou uvidí. Však já tě vidím pořád a odvařenej z toho nejsem." dělám si z něj srandu tak jak je u nás zvykem. 

,,Hahaha, ještě bych ti chyběl." protočí nade mnou očima. 

,,To víš že jo." přikývnu. 

,,No a našel jsi to vlastně včera ?" zeptá se mě a mně z toho málem zaskočí rohlík, který zrovna žvýkám.

,,Včera ?" nechápavě se zeptám. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat