7. Party

416 50 7
                                    

Pátek

,,Tak domů pro dnešek sbaleno, zbytek tam hodím zítra." vydechnu zapínajíc svou šedou tašku, ve které už mám nějaké oblečení, které si beru domů na vyprání a tak. 

,,Musím ti říct, že mi ty dva dny asi budeš chybět." zasměje se od svého stolu kde si ještě dává rohlík se salámem, aby byla na párty najezená.

,,Ale prosím tě, budeme spolu bydlet ještě, tak dlouho, až tě budu štvát." i já se zasměju. 

,,Každopádně pořád před sebou ještě máme jednu párty." dodám s úšklebkem a otevřu svou skříň, abych si oblíkla to co mám v plánu si vzít na párty. Jedná se o černý přiléhavý kraťáskový overal s dlouhým rukávem a uznávám, že ty kraťasy by možná mohly být trochu delší, ale co už. Žijeme jen jednou a není to zas nic tak strašného. Začnu se do toho tedy s úsměvem přivlíkat.

,,Na který budeme vypadat neodolatelně." ozve se opět a já následně zavřu skříň a ukážu se jí v mém obleku. 

,,No tyvole, ty si kočka." otevře pusu a já se rozesměju.

,,Myslíš, že se v tom budu Niallovi líbit ? Doufám, že mi nikde moc nelezou špeky." prohlížím se v zrcadle.

,,Prosím tě máš skvělou postavu a myslím, že z tohohle si sedne na prdel nejen Niall." zasměje se. 

,,No mně by celkem stačil on." přiznám a sednu si ke stolu, kde se dám do líčení. Kromě běžného podkladu na obličej, si upravím obočí, nanesu hnědé stíny, řasenku a na rty rudou rtěnku. Ještě si vyžehlím vlasy a jsem připravená vyrazit. Doufám, že se budu Niallovi líbit. Jasně,  ne že bych se tu parádila jenom kvůli němu. Dělám to hlavně pro svůj dobrý pocit, ale tak pokud by se mu to líbilo byly by to významné body navíc. Protože upřímně jsem z něj po každý konverzaci, která mezi námi proběhne, mimo čím dál tím víc. A to jsem tu teprve týden. Co budu dělat za měsíc ? No....třeba se do tý doby náš vztah nějak pohne z přátelských kolejí. Jeden nikdy neví.

,,Fakt vypadáš skvěle." usměje se na mě ještě Beth, když už jsme tedy obě připravené. 

,,Děkuju, ty taky." myslím to upřímně. 

,,Budeme nejhezčí holky na párty. Pojď se vyfotit." ušklíbne se.

,,Si piš." přikývnu a  tak se několikrát spolu vyfotíme a obě to přidáme na svůj instagram. Poté už si jen nazujeme boty a opustíme náš pokoj a následně i celou budovu. Ta párty je v jednom domě, který je opravdu jen malý kousek od kampusu a školy. 

,,Dobře úplně teplo není." přiznám, když vylezeme ven a trochu mi přeci jen začnou mrznout nohy. 

,,Podle mapy to jsou dvě minuty, tak jdeme rychle. A cestou zpátky budeme mít v těle alkohol, tak to nám už bude jedno." zasměje se a já musím taky. Nehodlám se nějak moc opít, na to nejsem. Ale trochu alkoholu si s chutí dám. 

,,A taky se pro krásu musí trpět, že." uchechtnu se a následuji jí. Věřím jí, že jde dobře, protože upřímně můj orientační smysl je opravdu špatný a jsem schopná i s tou mapou v mobilu zabloudit. Naštěstí dojdeme v pořádku až k domu, který není největší, ale je moc pěkný a vevnitř už to očividně žije a nejen tam, dost lidí se baví už i na zahradě. 

,,Tyjo tyhle všichni lidi s námi chodí do školy jo ? Nepoznávám snad ani jednoho z nich." zasměju se. 

,,No tak chodíme sem teprve týden a navíc máš plnou hlavu Nialla, že. Už se ti tam nikdo jinej nevejde." drkne do mě se smíchem loktem zatímco tedy míříme ke dveřím od domu a buďto si to namlouvám nebo se po nás nejeden kluk i holka otočili....a nedivím se jim, vypadáme fakt dobře.  Otevřeme dveře a vyměníme si překvapené pohledy, když zjistíme, že ten dům je vevnitř ve skutečnosti dost prostorný. Nejspíš odsud vystěhovali kvůli párty většinu nábytku, jinak si do nedovedu vysvětlit.  

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat