9. Where It All Started

411 51 14
                                    

O dva týdny později

,,Ahoj Nialle." mile se usměji na svého spolužáka na španělský jazyk a sednu si do lavice vedle něj.

,,Ahoj, tak co jak šel marketing ?" zajímá se hned on mile přičemž mi na přivítanou věnuje pusu na tvář nad čímž moje srdce poskočí radostí. Jako vždy když jsem v jeho přítomnosti. 

,,Bylo to fajn, teda jak jen to může ve třídě s Liamem být fajn." zasměju se a až teď si ho více prohlédnu. Má na sobě dnes tmavě modré triko, které dokonale ladí k jeho modrým očím. Vlasy má opět trochu vyčesané jako vždy a jeho úsměv je snad ještě zářivější než normálně. A ano pokud byste o tom snad ještě pochybovali, tak za ty tři týdny co jsem na téhle škole, jsem z Nialla stále víc a víc hotová a v tuhle chvíli jsem ve stádiu, kdy už bych ho opravdu mohla nazvat mým crushem. A to jsem myslela, že z toho lidi vyrůstají, ale Niall mi ukázal, že to opravdu není pravda. Stačí, aby někdo zmínil jeho jméno a já dalších několik minut nepřemýšlím nad nikým a ničím jiným než je on. A to se snad ani nemusím zmiňovat jak se cítím když jsem zrovna s ním. Španělština se stala mým nejoblíbenějším předmětem a troufám si říct, že to je jen kvůli tomu, že sem chodím s ním. 

,,A já už myslel, že jste se do sebe zamilovali a budete spolu žít šťastně až do smrti." zavtipkuje se smíchem. Měli jsme jednou takový vážnější rozhovor, kde přišla řeč i na Liama. Takže si s Niallem takhle občas ze mě a Liama děláme legraci. 

,,Hahaha, ještě bys žárlil." pokračuji ve vtipkování a mrknu na něj, to jsem ale nečekala, jeho odpověď. 

,,Možná, že jo." přizná a zakouká se mi z hloubka do očí. Překvapením pootevřu pusu a koukám na něj. Pravda je, že to není poprvé co mi Niall za ty tři týdny dal podobný náznak, ale u toho to zatím vždy skončilo. I Beth si myslí, že se Niallovi líbím a upřímně já už si to asi myslím taky, ale pořád jsme se neposunuli nikam dál než k neškodným flirtovacím momentům, obětím a pus na tvář. Ale na moji obranu.... třeba s Beth si na přivítanou pusu na tvář nevyměňují.

,,Dobrý den." vejde do třídy profesor a tím tedy naše konverzace končí. Stejně se ještě nějakou chvíli při hodině musím pousmívat. 

******

,,Před koncem hodiny vás ještě poprosím, abyste se rozdělili do dvojic, ve kterých si připravíte na pondělní hodinu prezentaci na jednu z částí Španělska. Prezentace bude na deset minut a celou jí odprezentujete ve španělštině. Potřebná slovíčka a gramatiku máte v materiálech nebo použijte internet či cokoliv co vás napadne. Teď se tedy rozdělte a potom si přijďte ke mně vybrat část Španělska. Ještě upozorňuji abyste to brali jako část studia na test. Budeme ho psát přesně az týden ve středu i s tím minulým tématem a tuhle látku nebudeme probírat jinak než tímto způsobem." sdělí učitel na konci hodiny a mě to ani nepřekvapuje. Sám nás hned první hodinu upozorňoval, že obzvlášť ze začátku toho bude opravdu hodně, protože musíme rychle nahnat ty základy, abychom mohli jít v jazyce dál.

,,Prosím řekni, že budeme spolu ? Ty španělsky umíš, určitě už jste tyhle věci dělali na střední." hned se na mě prosebně otočí Niall. 

,,Hmm co za to ?" zeptám se s úšklebkem i když si samozřejmě dělám legraci. Moc pracovat na prezentaci do španělštiny je možnost být s Niallem o samotě....a tomu se přeci ne, neříká. 

,,Co třeba kafe nebo oběd ?" navrhne a já se jako začnu opravdu vážně rozmýšlet, ale to on už se směje, protože samozřejmě ví, že si dělám legraci.

,,Dobrá teda. Za to kafe to beru." zasměju se. 

,,Skvěle a kdy to uděláme ? Moc možností nemáme když to budeme už v pondělí prezentovat a o víkendu jsme pryč. Takže leda dnes nebo zítra. V pátek už odjíždíme po škole domů. A nebo ještě v neděli přinejhorším, ale to už je hodně na těsno." začne přemýšlet.

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat