8. That's My Brother

399 50 4
                                    

,,I'm beggin' please don't play
No more! Sad songs
No more! Sad songs
No more! Sad songs
I'm beggin' please don't play no more sad songs...." dozpíváme a se smíchem dotančíme na další písničku. Překvapilo mě, že kromě toho, že tu takhle blbneme s holkama, se k nám přidali i Harry, Louis a Niall. Zayn se baví a popíjí někde s Liamem, jak jsem to tak pochopila. Každopádně mi tu Liam vůbec nechybí. Asi to není úplně typ co by tu s námi blbnul. 

,,Musím přiznat, že se tu paří líp než u nás na střední a to jsem si myslela že tu budou samý šprti." zasměje se Beth, když si tady poposedáme na malém gaučíku a několika křeslech a židlích, které se zde zrovna uvolnily.

,,Náhodou ty nejchytřejší lidi se baví nejvíc. Potřebujeme taky dát úlevu našim velkým mozkům." prohodí Harry, kterému sedí Louis na klíně a spokojeně se k sobě mazlí. 

,,Nojo obzvlášť ten tvůj mozek, chudák toho má opravdu dost. Musí být fakt hrozný být přirozeně chytrej a vše si pamatovat." protočí očima Niall, načež se všichni zasmějeme. 

,,Zas tak lehký to není. A nezáviď mi moje známky jo, nemůžu za to, že ty jsi natvrdlej." oplatí mu takové kamarádské pošťouchnutí nazpět. 

,,Náhodou, koukal bys jak Niallovi jde španělština a to jsme měli zatím jenom dvě hodiny." zastanu se Ira vedle mě. Věnuje mi milý úsměv, který mu samozřejmě opětuji.

,,Vážně?" pozvedne tázavě obočí tentokrát Holly.

,,Jo náhodou už umím říct ahoj a děkuji." odfrkne si blonďáček načež se všichni rozesmějeme. Mezitím skončí další píseň a místností se začnou ozývat pomalé tóny. Harry něco šeptne Louisovi do ucha, ten nadšeně přikývne a hned se zvednou a vydají se spolu ploužit. Začnu přemýšlet jestli by nebylo moc trapné, kdybych se Nialla zeptala na tanec. Za střízliva bych o tom možná ani nepřemýšlela, ale už přeci jen nějaké to procento alkoholu v krvi mám. V duchu se tedy odhodlávám, když se on sám postaví přede mně.

,,Zatancuješ si ?" natáhne ke mně ruku a mně se teď musely úplně rozzářit oči nadšením.

,,Jasně moc ráda." hned s úsměvem příjmu jeho ruku. Dojdeme doprostřed místnosti k ostatním párům, včetně dvojice našich kamarádů. Niall si mě přitáhne k sobě a začneme ploužit. 

,,Děkuju, že jsi se mně zastal ohledně té španělštiny. S klukama si ze sebe normálně děláme srandu, ale i tak jsi mě potěšila." pousměje se. 

,,To je samozřejmost. Taky si ráda s lidma navzájem dělám srandu, ale občas je fajn říct někomu i něco milýho. Musí to být nějakým způsobem vyvážené a navíc jsem neřekla nic co by nebyla pravda." oplatím mu úsměv, věnujíc pohled jeho očím. 

,,Ale prosím tě, opravdu umím říct dohromady tak pět slovo." zasměje se což donutí k zasmání i mě. 

,,Neboj, spolu to zvládneme, už jsem ti to přeci říkala." mrknu na něj.

,,Jasně, že jo, Jinak promiň, snad ti nešlapu na nohy. Nejsem tak dobrý tanečník jako ty." omluvně na mě koukne.

,,Vůbec, náhodou ti to jde. Na nic si nestěžuju." ještě se na něj usměju než si mně přitáhne ještě blíž k sobě, přičemž si hlavu opřu o jeho rameno a zbytek písně už se opravdu jen potichu pohupujeme v rytmu hudby. Vážně se to děje ? 

*****

,,Kolik je ?" zeptám se už trochu unaveně. 

,,Skoro tři ráno, asi půjdeme ne ?" odpoví mi Beth načež já přikývnu. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat