,,Prosím." s úsměvem mi brácha otevře dveře, když mě v neděli odpoledne přivezl do školy.
,,Děkuju." oplatím mu úsměv a vystoupím přičemž on zamnou dveře zabouchne. A ne nepřijde mi to jako nic divného, on je prostě jenom skvělý starší brácha. I když jsme se samozřejmě taky hodně krát pohádali nebo si dělali naschvály. Vezmu si z auta tašku a promluvím na něj.
,,Tak děkuju za odvoz, uvidíme se v pátek ? " zeptám se, protože si nejsem jistá jestli mě bude vyzvedávat on nebo moje mamka. Když nad tím tak přemýšlím, tak bych si asi ten řidičák udělat měla, abych je pořád tímto nemusela zatěžovat nebo nejezdila dvakrát týdně dvě hodiny do školy a ze školy jenom proto, že to klasická doprava nesmyslně objíždí.
,,Jo nejspíš pro tebe přijedu já." odpoví mi a na rozloučenou mě obejme. Už se nadechuji, abych mu řekla slova loučení, když se u nás ozve dívčí hlas, který zní tak nepříjemně, že přesně vím komu patří, i když jsem jí mluvit slyšela všemu všudy jednou.
,,Páni takže ty máš přítele ? A já myslela, že když jsi spala s Liamem, tak nikoho nemáš." jakmile tato slova dojdou k mým uším na chvíli doslova zamrznu v pohybu a stejně tak Anthony. Po chvíli se na tu osobu otočím a poznám v ní naší velice nesympatickou sousedku.
,,Cože jsi to řekla ?" zeptá se jí jako první brácha a já vím, že teď je vše v háji.
,,To neřeš brácho." dám mu ruku na rameno a snažím se to nějak zachránit. Třeba jí pořádně nerozuměl nebo tak něco.
,,Jo aha brácha ? Tak to pardon, myslela jsem, že jsi její kluk, tak jsem ti jen chtěla říct pravdu, o tom, co tu tvoje.....sestra....vyvádí." falešně se na nás usměje a já se to stále snažím nějak vše vstřebat. Ani nechápu proč má potřebu to říkat, proč jí to vůbec napadlo, proč.....
,,To tys roznesla tu pomluvu. Slyšela jsi nás se večer bavit, když jsi šla k sobě do pokoje." zvýším hlas, když mi to dojde. No jasně kdo taky jinej.
,,Možná jo a možná ne, každopádně jsem ti to očividně zavařila u bráchy to mě moc mrzí, ale tak alespoň ví co je jeho sestra zač." věnuje mi poslední ironický úsměv a poté se k nám otočí zády a vydá se od nás.
,,Ty..." začnu a jsem doslova připravená po ní skočit a jednu jí napálit, ale to by mě Anthony nemohl chytit, aby mi v tom zabránil. Takže ona si nakonec v klidu odkráčí a já supím jako býk, co vidí červenou barvu. Brácha je však silnější než se zdá, a tak mi nakonec nezbyde nic jiného než se uklidnit. Otočím se na bráchu.
,,Měl bys jet domů, začíná se stmívat a ty nerad řídíš ve tmě, tak abys to stihl." řeknu mu a snažím se znít co nejklidněji to jde, i když si nemyslím, že by to nechal jen tak být.
,,A co to co říkala ta holka ? Spala jsi s někým ? Vždyť jsi tu sotva tři týdny Jess.....uvědomuješ si, že....."
,,,Jasně, že uvědomuju, ale buď v klidu s nikým jsem nespala, na to mě snad znáš moc dobře ne ?" přeruším ho.
,,Před pár lety jsem si taky myslel, že tě znám.....a jak to dopadlo." povzdechne si.
,,Prostě jeď, nechci riskovat, že se ti bude blbě řídit nebo něco, tady o nic nejde, opravdu." snažím se ho stále přesvědčit.
,,Fajn, ale čekej, že hned jak dorazím domů, zavolám ti a jestli to nezvedneš, nasednu zpátky do auta a přijedu sem." naprosto vážně na mě kouká a já přikývnu. Jo můj brácha je až moc ochranářský, ale asi se není čemu divit....když vezmu v potaz co se stalo před několika lety.
ČTEŠ
College Rumors (1D)
FanfictionVysoká škola, to zní tak vážně, ale upřímně se tam neřeší zas tak moc jiné věci než na střední. Přátelé, párty, pití, nepřátelé a také pomluvy. Některé jsou pravdivější než jiné a některé mohu být pro člověka i dost nepříjemné, ale kdo ví. Třeba i t...