10. Rumors Fly

378 52 3
                                    

,,Ježiš pardon já nevěděl, nevěděl jsem že....." začne nervózně koktat Niall při pohledu na nás dva v Liamově posteli. Upřímně se mu ani nedivím. Ležíme spolu pod peřinou a jak si teď všímám, Liam dokonce nemá tričko, takže to opravdu nevypadá nejnevinněji. 

,,Niall, tady o nic nešlo." snažím se mu to rychle vysvětlit a rychle vyskočím z Liamovi postele. Moje tričko se mi díky tomu vyhrnulo až nad prsa což celé situaci taky moc nepomáhá. Rychle si triko přes podprsenku stáhnu dolů.

,,Ale notak holko s kondomem to říkáš po tom co jsme spolu právě prožili ?" zazubí se Liam z postele, když se jeho ruce obmotají kolem mého těla a on si mě stáhne zpět k sobě do postele. No jasně, ten aby ještě nepřilil vodu do ohně. Plácnu ho přes ruce načež on mě se smíchem pustí a já si rychle znovu stoupnu koukajíc na Niall, který stále stojí u dveří od pokoje, které jsou podotýkám stále otevřené. Opravdu doufám, že náš rozhovor nikdo neslyší. 

,,Ne to je dobrý, nemusíte mi nic vysvětlovat." uklidňuje mě Naill přičemž zavře dveře a nevím komu z nás je tahle situace víc nepříjemná a trapná. 

,,Ale tady fakt o nic nešlo." snažím se ho přesvědčit a koukám mu přímo do očí, aby mi věřil že o nic nešlo. Nechci být branná jako další holka co podlehla Liamovu kouzlu, které teda nevidím.  

,,Fajn, když to říkáte." pokrčí rameny a nejsem si jistá jestli nám opravdu věří, ale asi už je dost pozdě a vypadá i docela unaveně na to abychom to řešili dál. A já už taky nemám zrovna sílu.  

,,Co Holly ?" změním tedy téma.

,,Jo snad bude v pořádku. Doprovodil jsem jí domů a rodiče řekli, že jí budou v noci hlídat. Naštěstí to nevypadá na otřes mozku nebo něco vážnějšího." odpoví mi a mě alespoň tohle zjištění uklidní. 

,,Promiň, ale musel jsem jí pomoc." ještě na mě omluvně koukne přičemž si sedne na svojí postel.

,,To nic, my si tu poradili." ozve se opět Liam zamnou načež já ho zpražím ostrým pohledem. 

,,Nic se neděje. Udělala jsem nějaký návrh prezentace, vybrala fotky a našla jsem nějaký články, ze kterých můžeme vzít věty co budeme říkat. Tak to asi doděláme zítra ?" kouknu na Nialla a poté si zívnu. Jo už jsem unavená. 

,,Páni jsi skvělá, tak dobře zítra. Domluvíme se ještě blíž dopoledne. Teď už si běž lehnout, očividně jsi unavená." usměje se na mě. 

,,Ještě aby nebyla......" začne zase s nějakou poznámkou Liam.

,,Drž už hubu Payne." tak trochu ho okřiknu načež on se zasměje a Niall taky. No i já se nakonec trochu zasměju. 

,,Tak teda dobrou." dodám poté už víc v klidu, berouc si svůj notebook.

,,Dobrou a ještě jednou děkuju." usměje se na mě Niall.

,,Dobrou holko s kondomem, tak zase někdy." křikne na mě Liam, když už jsem ve dveřích. Zpět do pokoje strčím jenom ruku, na které zvednu prostřední prst a ukážu ho Liamovi. To se pokojem opět roznese smích. Zavřu za sebou dveř a otevřu ty od vedlejšího pokoje. 

,,No konečně kde jsi takovou dobu ?" otočí se na mě Beth od stolu, kde dělá něco na svém notebooku. 

,,Neuvěříš co se stalo." povzdechnu si a ještě než jdeme spát jí převyprávím jak probíhal můj večer ve vedlejším pokoji. Poté už sebou unaveně hodím do postele a bez sebemenších problémů usnu. 

Ráno

Dnešní den byl opravdu divný už od samého rána. Jen co jsem se dostala do budovy školy.....no vlastně už to začalo cestou do ní, jsem měla pocit jakoby na mě každý koukal. Několikrát jsem si nenápadně kontrolovala své oblečení jestli na něm nemám nějaký flek, nebo i můj obličej, ale žádný problém jsem nenašla. A i tak mi přišlo jakoby na mě koukal každý druhý na chodbách nebo v hodinách. Dokonce když jsem vlezla do třídy na hodinu Angličtiny, tak několik holek si začalo něco šeptat a házet na mě pohledy. Možná jsem jen paranoidní a nemělo to semnou nic společného, ale bylo to divné. Upřímně jsem byla dost ráda, když celý ten den skončil a já se vrátila na svůj pokoj kde zrovna Beth měla svou obědovou pauzu. Já naštěstí už pro dnešek skončila, alespoň, že ten den byl krátký. 

College Rumors (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat