Suga elég morcosan ment előttem, tudom egyszer már legyőztem, de féltem tőle. Egyszer csak megállt. Felnéztem és egy fekete, Yoongi-hoz passzoló ház előtt álltunk meg. Be engedett a kert be. Ugyan nem mondott semmit, de én elmotyogtam egy köszönöm-öt. Mielőtt a ház ajtaját is kinyitotta volna, felém fordult.
- ide figyelj te kis korcs!- meredt ridegen a szemeimbe.- vendég szoba az nincs! Illetve van, de az a haveromé mert most ő is itt van. Szóval te a kanapén fogsz aludni. Ruhát majd adok neked.- vissza fordult az ajtóhoz és kulcsával kinyitotta azt. Becsukta utánam az ajtót. - ja és még valami.- kapta el a vállam és nyomott a csukott falapnak.- ne legyél útban!
Szavai fájtak egy picit, de megértem, miért viselkedett így velem. Hisz, én egy vadidegen először megtapostam az ékességét, majd bepofátlankodok a házába. Szerintem más sem örülne ennek.
Betotyogtam a lakásba és picit körbenéztem. A falak teljesen feketék voltak. A nappaliba mentem be először. Egy fekete lapos tévé az ezüstös színű bútorok között. A tévé előtt egy dohányzó asztal ami előtt egy nagy fekete kanapé volt. Aha. Ez lesz az alvóhelyem. Volt néhány könyves polc is, bár szerintem csak dekorációnak mert a könyveken már messziről látszott a por.
Át mentem egy másik szobába. Az egy konyha volt. Itt is fekete falak voltak és hasonlóan ezüstös árnyalatú bútorok. Kicsit körbenéztem ebben a helységben is és arra jutottam, hogy csinálok neki rament ha már csak így betoppantam ide.
Már nagyjából a munka felénél jártam amikor Suga jelent meg a konyhában.
- te meg mit csinálsz?- nézett rám szikrát szóró szemmel.
- rament. Remélem nem baj és szereted...- motyogtam lehajtott fejjel.
- ha megmérgezed meghalsz!- csak ennyit mondott és kiment a konyhából. Ez normális? Miért mérgezném meg? És mivel? Minek néz ez engem?
Teljesen elment az étvágyam, ezért amint befejeztem az ételt vissza mentem a nappaliba. Ilyen házigazdával még a tévét sem mertem bekapcsolni, szóval csak eldőltem a kanapén és hagytam, hogy elnyomjon az álom.
Álmomban ugyan azon a réten jártam, mint ahol Sugaval találkoztam. De ő most nem volt itt helyette egy hatalmas fekete alfa volt. Egy pillanat alatt tepert le a farkas és kezdett el harapdálni és karmolni, mint aki a fejébe vette, hogy szét akar tépni.
Zihálva keltem fel, és olyan hirtelen, hogy lefejeltem Yoongit. Nem is akárhogyan, a szó szoros értelmében lekaptam. Gyorsan kaptam el a fejem és hajtottam le azt. Ő csak felpofozott.
- te hülye korcs. Csak szólni akartam, hogy hoztam le neked takarót, lepedőt és egy párnát. Erre lekapsz?!- hangja fagyosabb, ridegebb és undorodóbb volt mint eddig.
-s-sajnálom vé-véletlen volt.- kezdtem el ijedtemben dadogni. Nem reagált semmit csak felment a lépcsőn. Nem voltam még arra, és most nem is mertem utána menni. Pár perc múlva megjelent ismét.
- hoztam neked pizsamát és egy törülközőt. A fürdőt fent találod a harmadik ajtónál jobbra.- a hangja olyan volt mint az előbb. Tudtam, hogy ezt érdemlem és a régi falkámban is hasonlóan bántak velem, de valahogy még mindig nem tudtam megszokni.
Megint eldünnyögtem egy köszönöm-öt és lehajtott fejjel indultam meg az előbb említett irányba. Nem tudom meddig leszünk lakótársak, de ha a kapcsolatunk ilyen marad, hamar megfogok őrülni. Fürdés közben jöttem rá, hogy nincs tusfürdőm, ezért használtam Sugaét. Fürdés után vissza vonszoltam magam a nappaliba. Egy darabig csak ültem a kanapén majd úgy döntöttem, hogy megkeresem a ház tulaját.
- mit akarsz te kis vakarcs?- morgott rám amikor megtaláltam a konyhában.
- csak megakartam kérdezni, hogy kimehetek-e futni egy picit?- kérdeztem lehajtott fejjel. Miért nem tudok a szemébe nézni?!
-mi vagyok én? A főnököd vagy az anyád? Pont leszarom, hogy mit csinálsz hülye gyerek!- morrant rám mérgesen. Összerezzentem hirtelen haragjára.
Inkább csak mentem. Kileptem az ajtón és átváltoztam farkassá. Átugrottam a kerítésen és elindultam egy random irányba. Már teljesen besötétedett, de én még a fejemet szellőztettem. Nem is vettem észre, de megint azon a réten voltam, ahol Sugaval találkoztam és ahol az álmomban megtámadtak.
Megijedtem ezért elkezdtem rohanni. Hirtelen hangos morgás ütötte meg a fülem. Félve fordultam meg. A sötétben jó szemem ellenére nem láttam mást csak egy nagy vörös szempárt. Nem láttam belőle semmi mást. Hirtelen éles fájdalmat éreztem a jobboldalamon, majd a balon is. Akkor esett le, hogy ő éppen eléggé mélyen és fájdalmasan karmolja szét az oldalamat. Nyüszítettem fájdalmamban, de nem hatotta meg. Már alig láttam és visszatámadni még csak esélyem sem volt.Harapott, karmolt és néha még egy-egy fának is neki hajított.
Nem bírtam tovább elájultam.
YOU ARE READING
a szökevény /yoonmin befejezett
Fanfictionegy szokványos alfa-omega történet. Ja nem. Egy eléggé rendhagyó történet egy bétáról és egy omegáról. Jimin már nagyon unja falkáját, ahol omega létére ő a legerősebb és a legbátrabb farkas is. Ezért egy teliholdas éjszakán örökre lelép falkájától...