13

695 43 0
                                    

Suga morogva állt előttem és rejtett el Jungkook elől. Végül Kook támadott először.

Jungkook, hiába gyenge falkából való, mégis nagyon erős. Pár mozdulattal maga alá gyűrte a bétát. Párom sem hagyta magát, úgy támadta az alfát, ahogyan még senkit. Morogva próbáltak sebet ejteni a másikon. 

- Kook, kérlek!- léptem egyet feléjük- állj le.

Egy pillanatra felém kapta a fejét. Suga ki is használta a figyelmetlenséget és azzal a technikával, amit én is használtam, került ki az alfa alól. Persze a béta nem tudott fára mászni ezért csak kitérni tudott a támadások elől.

Hirtelen egy sötétszürkés fehéres alfa farkas ugrott elő és Jungkookot a tarkójánál fogva tépte arrébb Yoongitól. Mancsával felpofozta Jungkookot, majd karmolni és fogaival tépni kezdte.

- kezdj akkor már egy alfával!- hangjából azonnal felismertem, ő Taehyung! - nem bántod sem a falkámat, sem a barátaimat! A barátaim gyerekét meg pláne nem fogod bántani!- az utolsó mondatnál sikeresen a földre juttatta Jungkookot.

Oda rohantam Sugahoz és hozzábújtam. Alaposan végig néztem minden kis porcikáját, de egy-egy karmoláson kívül nem sok baja lett. A béta lehajolt adott és adott egy puszit a hasamra.

A két alfa úgy tépte egymást, mintha erre képezték volna őket. Néha egy-egy nyüszítés és vakkantás féle is elhangzott a folytonos morgások mellett. V állt nyerésre. A másik alfa mellkasán támaszkodva morgott bele az arcába.

Egyik falka sem kapott parancsot a támadásra, de ebben a pillanatban az ex falkám támadást indított. Vonyítva rohantak felénk.

Persze a mijeinket sem kell félteni morogva indultak meg az ellenség felé. Suga nem tágított mellőlem, engem óvatosan lökdösött hátrébb, közben morogva lökte arrébb a felénk rontó farkasokat. Végül két erős vonyítás vetett végett 

Hirtelen egy pillanatra abba maradt a folytonos morgás. Oda kaptam a fejem és Tae kook mellkasán támaszkodott. Egymás szemébe néztek. Nem csináltak semmit, abba maradt a morgásuk és a falka is lecsendesedett. Szemeik pedig felragyogtak.Szóval kívülről ilyen a bevésődés.

V lemászott Jungkook mellkasáról. Kook felült, amit a haverom is megtett. Nem hallottuk, hogy mit mond, de egymás fülébe suttogtak. Pár perc múlva pedig egymás mellett sétálva jöttek vissza a falkák élére. A csapatok rendeződtek. Persze a régebbi falkám eléggé pórul járt. Az ellenséges csapatban lévőknek több sérüléseik voltak. Persze, hiszen mi már csak játékból edzünk és birkózunk, így nem is csoda, hogy erősebbek vagyunk.

Jungkook falkája, közel sem olyan erős mint a mi falkánk. Sőt, egy gyengébb falkát is nehezen halad meg az erejük. Kook az egyetlen valamire való farkas a falkában.

Végül a két alfa egymás szemébe néztek, majd Kook hátatt fordított nekünk

- mennyetek haza! Majd megyek én is!- szólt a falkájának.

Igen, ez most ilyen rövidebb rész lett, ezért holnap lesz a folytatása Tae szemszögéből. Addig is farkas puszi!🐺

a szökevény /yoonmin befejezettWhere stories live. Discover now