Suga szemszöge
Elvittem Jimint bemutatni a szüleimnek. Mázlimra nem homofóbok és nem is tiszta vér mániákusok. Mondjuk azt nem tudták, hogy homoszexuális vagyok, de azt én is csak pár hónapja tudtam meg.
Hamarosan érkezik a pici, de Chim egyre rosszkedvűbb. Nem szeretem így látni. Akkor szép, ha mosolyog! Miért nem mosolyog?
- mi a baj Chimmy?- léptem be a szobánkba. - és ne tagadd, mert látom rajtad!- szóltam mielőtt válaszolhatott volna.
- hiányzik Taetae a hülye fejével és a vicceivel.- dőlt végül nekem bőgve.
- haza fog jönni!- kezdtem simogatni.- meg addig is. Itt vagyok én és Hoseok!- erre mintha még jobban sírni kezdett volna.
Jó is, hogy szóba került drága barátom, mert felajánlotta, hogy kiköltözik. Azt mondtuk neki, hogy amíg pici maradhat, ha összébb húzza magát, de idővel vagy a lakást kell megnagyobbítani, vagy drága barátomnak kell kiköltöznie. Persze Hosi bele is ment.
- mikor jön végre haza?- nézett szipogva a szemembe.
- hamarosan!- simítottam arcára.- mire jön a pici már ő is itthon lesz.
- de hát az nem sokára lesz!- csillantak fel szemei.
- addig mond meg, mi lesz a pici neve?- egy ideje agyaltunk már ezen a kérdésen, de nem jutottunk előrébb.
- Taeseok?- nézett szemeimbe.
- Taeseok? Miért pont ez?- kérdeztem.
- mert a Hohyung hülyén hangzik.- forgatta meg szemeit. - meg hát, még is csak a legjobb barátaink.- annyira tetszett neki ez a név. Plusz nekem is bejött, szóval rá bólintottam.
-legyen. Ő lesz majd hamarosan a pici Taeseok.- simogattam meg a hasát.
- császtok, mi a hányás?- rúgta be Hoseok az ajtót.
- te mindig elbaszod a szép pillanatokat!- morrantam rá.
- jó, na bocsánat. De akkor is mizu van?- ült le mellénk az ágyra.
- sírtunk, mert nincs itt Tae, kitaláltuk a pici nevét, azon kívül semmi- meséltem, mintha tényleg semmiség lenne. Hosi tudja, hogy mióta agyaltunk a nevén, ezért ragyogó tekintettel kérte némán, hogy mondjuk el. - jó, csak ne nézz így! Taeseok lett a neve.
- hű! Rólam és Tae után?- kezdett még inkább ragyogni a szeme. Hogy a francba csinálja ezt?
- Jimin ötlete volt.- mutattam a már az ölemben alvó szépségre.
- ez nagyon cuki volt tőle!- adott egy puha puszit a fejére.
- nem ajánlom, hogy ezt még egyszer megcsináld!- morogtam világító sárga szemekkel.
- nyugi. Csak adtam neki egy puszit.- tette kezeit védekezően maga elé.
Csak megráztam a fejemet, és a babámat leraktam az ölemből. Olyan mint egy matrióska baba! A babámban van még egy! Eldőltem mellette.
- bocs haver, csak...- nem engedte, hogy végig mondjam.
- tudom. Fáradt vagy. És hamarosan még inkább az leszel.- ölelt meg majd kiment a szobából.
Milyen jó haverom van! Meg is érdemli, hogy a gyerekem az ő nevét kapja. Jimint magamhoz ölelve aludtam végül el én is.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki neki baszódott az ajtónak.
- ki az a nagyon degenerált, aki nem ismeri a kilincset?- morogtam rekedten.
- neked is jóreggelt!- szólt rám... Taehyung?
- haza jöttél végre?- kérdeztem gúnyosan.
- most mi van?- kérdezett hitetlenkedve.
- tudod, mennyire hiányoztál Chim-nek? Tudod, mennyire félt, hogy nem leszel itt a kicsi születésekor?- szép lassan lépkedtem felé. Tudom, ő a barátom és nem ezt érdemli, de bassza a csőröm, hogy a párom miatta sírt folyamatosan.
- szerintem most állj le!- fogott a karomra Jungkook.
- te most kussolsz! Nem tartozik rád! Ahogy itt konkrétan semmi!- nagyon irritált Jungkook. Nem tetszik a gondolat, hogy ő Jimin volt palija és most itt van a falkánk területén! Sőt! Itt van a házamban
- Suga! Itt vagyunk és most már itt is leszünk! Itt leszünk amikor születik a kicsi is! És hidd el, nagyon szeretlek, de még egyszer így beszélsz a párommal kicsinállak! Világos?- fordított magával szemben. Nem válaszoltam csak rikító sárga szemeimet lehajtva bólintottam. Tae válaszul csak megölelt, majd amikor hátat fordítva elindult még vicsorogva néztem Jungkook szemébe.
Később lementem én is a nappaliba és leültem Jimin mellé. Hozzám bújt, már amennyire a hasa engedte.
- és Taeseok, hogy van?- suttogtam Jimin fülébe, miközben a hasát simogattam.
- jól, de ezt most abba ne hagyd!- suttogta, majd hasát jobban kinyomva bújt hozzám.
- és mi lesz a pici neve?- kérdezte egy megszeppent Jungkook. Fél tőlem? Jól teszi!
- Taeseok.- mondtuk egyszerre. Egy pár perces hallgatás vette kezdetét. A csendet végül V törte meg.
- Várj! Mint Tae és Hoseok?- döbbent le. Hát leeset neki! Csupán negyed órára volt szükség, de rájött! Még is van isten!
- igen, pont úgy.- mosolygott rá Chim.
BINABASA MO ANG
a szökevény /yoonmin befejezett
Fanfictionegy szokványos alfa-omega történet. Ja nem. Egy eléggé rendhagyó történet egy bétáról és egy omegáról. Jimin már nagyon unja falkáját, ahol omega létére ő a legerősebb és a legbátrabb farkas is. Ezért egy teliholdas éjszakán örökre lelép falkájától...