9

780 46 0
                                    

Farkas alakban mentünk haza. Ugráltunk össze vissza és néha a másikat is letepertük. Mit ne mondjak, ez volt életem legszebb napja. A lakás kapujában megálltunk. Tudtuk, hogy Tae és Hobi odabent vannak és minket várnak. Suga szemébe nézve kerestem a választ arra a kérdésre, hogy most mit csináljunk.

Ő közelebb jött hozzám és megnyalta a fülem tövét nyugtatás kép. Majd vissza változott, amit én is megtettem és úgy indultunk be a lakásba. Észrevétlenül próbáltunk felmenni az emeletre, de persze, hogy ezeket nem lehet átverni.

- mind a kettő ide!- hallottuk meg Tae és J-hope hangját.

Yoongival összenéztünk, aztán beléptünk a nappaliba.

- ti meg hol...- kezdett bele Hoseok, de aztán észre vette a szívásnyomokat és a karmolásokat.- vagy úgy.- mondta, majd elő kapta a fényképező gépét és lőtt rólunk egy képet. - ezt majd megmutatom a gyerekeiteknek, ha elég nagyok lesznek!- jelentette ki egy hatalmas mosollyal az arcán.

- na azt próbáld meg!- morrant rá Suga. Nem mondta azt, hogy nem lesz gyerekünk. Ráadásul Hosi többes számot mondott! Lehet ő is akar majd gyerekeket? Egy mosollyal az arcomon indultam fel az emeletre, de persze, hogy valaki követett.

Amint beléptem a szobába, V becsukta az ajtót és leültetett magával szemben az ágyra.

- védekeztetek? Sőt egyáltalán tüzeltél?- kérdezte halkan. Értetlenül néztem rá. Mire akar kilyukadni ez? - ne mond, hogy...- nézett rám hatalmas szemekkel.

- figyi. Pár hét múlva, ha rosszul vagy, menj be anyámhoz és mondj el neki mindent!- mondta még mindig suttogva. - mingyárt hozok neked valamit, azt csináld meg, olyan két-három nap múlva!- mondta, majd kilepett a szobából engem egyedül hagyva. Mire akar ez kilyukadni? Mit akar hozni? Egyáltalán minek?

Eldőltem az ágyon és a plafont kezdtem el bámulni. Egy negyed óra múlva Tae vissza jött és egy dobozt adott a kezembe.- ezt holnap után vagy az után csináld meg. Ha pozitív, gyere be hozzánk.- majd megölelt és ott hagyott. Megnéztem, hogy mit adott. Terhességi teszt? Minek ez nekem?

Elmentem a fürdőbe és a kis dobozt pedig elrejtettem valamelyik fiókban. Miután végeztem a dolgommal felvettem egy pólót és lementem Hosiékhoz. Ők épp a kanapén beszélgettek, pontosabban vitatkoztak, arról, hogy melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás.

Csak leültem melléjük, de pár perc múlva Suga ölébe másztam és neki dőltem a mellkasának. Olyan jóérzés ilyen közel lenni hozzá.

- mi az picim?- kérdezte egy mosoly kíséretében. Én csak megrázta a fejem és még inkább a mellkasába bújtam.

Pár hete ezt még nem gondoltam volna. Beleszeretek a lakótársamba, majd egy réten a haverjaink elől elbújva fogunk szeretkezni. Fura. Egyszer csak Suga karjai körém fonódtak és úgy ölelt magához. A szemeim csukva voltak, de ébren voltam.

- szeretlek.- suttogta a hajamba.

- én is szeretlek téged.-motyogtam a mellkasába.

Egy halkabb kattanás jelezte, hogy Hoseok megint lefényképezett minket.

Reggel a szobánkban ébredtem és Suga még mellettem aludt. Lehetetlen lenne, hogy előbb keljen fel mint én. Oda hajoltam a füléhez és énekelni kezdtem halkan.

- love me no~w. Touch me no~w...- mire befejeztem kis híján én is vissza aludtam.

Suga az oldalamon fel simított majd megszólalt.- kész.- mormogta reggeli rekedtes hangján. - szeretlek és meg is fogtalak, szóval aludjunk.- azzal magára húzott. Kuncogva fúrtam a fejem a nyakába.

Pár óra múlva arra keltem, hogy egy üvöltő Hoseok ugrik ránk. Mivel nem voltam felkészülve rá, és bele is térdelt az oldalamba, feljajdúltam. Suga pedig megvillanó sárga szemekkel morgott rá a fiatalabbra. Hobi egy rémült tekintettel nézett Yoongira, majd egy segélykérővel rám.

Óvatosan rátettem a kezemet Yoongi vállára és magammal szembe fordítottam. Hirtelen sárga szemei visszaváltottak az átlagos szelíd fekete színükre.

-jól vagy?- kérdezte és végig mért.

- csak véletlenül beletérdelt az oldalamba, de semmi bajom, nyugi.- mondtam, és adtam az ajakira egy puszit.

- Bocs Jimin, nem akartam fájdalmat okozni...- hajtotta le szomorúan a fejét Hosi.

- nyugi, Hobi! Nincs semmi bajom.- mosolyogtam rá, mire neki is visszanőtt a mosoly a fejére.

Suga azért biztos ami mégse, végig nyomkodta az oldalam, hogy tényleg minden oké-e. Amikor meg is bizonyosodott róla elengedett reggelit csinálni.

a szökevény /yoonmin befejezettKde žijí příběhy. Začni objevovat