8

821 46 0
                                    

Kijöttünk Hobi szobájából és átmentünk Yoongiéba. Ott leültünk, de nem szólalt meg egyikünk sem. Végül, én közelebb húzódtam hozzá és megöleltem. Úgy bújt hozzám, mint akit sosem öleltek meg. Némán bújtunk a másikhoz. Egy idő után kicsit enyhítettem a szorításomon és egy puszit adtam az arcára. Nem láttam, de tudtam, hogy elmosolyodott, majd az ajkait éreztem meg a nyakamon.

- gyere fürdeni.- mondta, aztán felkapott és elindult velem a fürdőbe.

Mit ne mondjak, eléggé zavarban voltam amikor fürdetett, de hála istennek semmi olyat nem csinált. Amikor végzett velem, vissza vitt a szobába és ő is megfürdött. Amikor befeküdt mellém, átölelt és egy puszit adott a hajamba.

Kicsit ügyetlenül, de felmásztam annyira, hogy a fejünk egy magasságban legyen. Oda hajoltam a füléhez és játékosan megharaptam egy kicsit. Egy kisebb birkózás alakult ki köztünk. Bármit csinált, a fülét azért mégsem engedtem el.

Ő ezt megelégelve az oldalamat kezdte el csikizni. Ezzel csak azt érte el, hogy kicsit megrángattam a fülét.

- na jól van pici engedj el!- mondta vidámsággal a hangjában. Még sosem szólt így hozzám!

- Pici? Mi lett a korccsal?- kérdeztem, amikor elengedtem a fülét.

- az jobban tetszett?- kérdezte, miközben a mellkasára fektetett.

- nem éppen, csak fura.- adtam választ, aztán a mellkasára hajtottam a fejem. Pár perccel később az egyenletes szuszogását hallgatva aludtam el én is.

Két hét múlva már a gipszek nélkül, felépülve mászkáltam a lakásban. Sugaval egyre jobb lett a kapcsolatunk. Sokat rohangáltunk és úgy játszottunk, mintha kölykök lennénk. Persze azért fanclubbunk is lett. Hoseok lelkesen fotózgatott minket, még akkor is, ha külön voltunk. V pedig mindig átjött hozzánk.

Csendben ült a kanapén és nézte ahogy én épp Sugat basztatom különböző indokok miatt. Ilyen volt például az, amikor nem ehettem nyalókát, mert ,,nem sokára ebéd".

Egyszer csak kitaláltam, hogy menjünk az erdőbe, hogy nyugtunk legyen ettől a két hülyétől. Suga persze beleegyezett és amikor egy pillanatra nem figyeltek farkas alakban leléptünk a háztól. Az erdőben egy gyönyörű szép tisztásra mentünk. Ott egy darabig fogócskáztunk, majd utána kifulladva terültünk el a földön emberi alakban.

Hirtelen hatalmas görcs keletkezett a hasamban. Nem tudtam, de sejtettem, hogy mitől. Suga aranyszemekkel nézett rám. Ezek szerint jól gondoltam. Tüzelek. Mivel egyikünk sem tudott uralkodni magán, ő fölém kerekedett és letépte rólam a felsőmet. Én is hasonló képpen tettem.

Lehajolt és a nyakamat kezdte el puszilgatni, itt-ott meg is szívta. A nadrágomat egy egyszerű mozdulattal lehúzta rólam, majd egy darabig csak nézte teljesen pucér lényemet. Végül már untam, hogy csak bámészkodik, ezért lehúztam róla én is a nadrágját boxerestől.

Három ujját a szájába vette, közben nemességeinket egymáshoz nyomta, amitől felnyögtem. Pár másodperc múlva kiszedte szájából ujjait. Elfektetett a földön és puszikkal és szívás nyomokkal lepte el a felső testem. Egyszer csak két ujját nyomta fel belém, mire egy fájdalmas nyögést adtam válaszul.

Orrát végig húzta az ütőeremen, majd az államon, utána pedig egy egyszerű mozdulattal az ajkaimra tapadt. Annyira szenvedélyes volt és vágy ittas. Kezeimet a hajába vezettem és picit meghúzkodtam, mire ő belemorgott a számba. Hirtelen vezette belém harmadik ujját is, így most rajtam volt a sor, hogy a csókba nyögjek.

Amikor úgy érezte, eléggé tág vagyok kihúzta ujjait. Fölém támaszkodott és a szemkontaktust tartva hatolt belém. Amint megszoktam a méretét jelet adtam neki, hogy mozoghat. Először csak szépen lassan kezdett rá, hogy nekem ne fájjon, idővel kezdett csak gyorsabban és mélyebbre hatolni.

Végül egyszerre léptük át a meny határait. Ő belém, én pedig magunk közé élveztem. Szemembe nézve nyalogatta le hasamról a folyadékot és látványosan nyelte is le.

Végül vissza öltöztünk, bár mind a ketten félmeztelenek voltunk, mert a felsőinket szét szaggattuk. Suganak a háta szanaszét volt karmolva, nekem pedig mindenhol szívásfoltjaim voltak.

a szökevény /yoonmin befejezettWhere stories live. Discover now