11

734 45 0
                                    

-mi?- döbbent le Hoseok. - mondjuk sejtettem...- gondolkozott el.

-mit?- kérdeztük egyszerre Sugaval.

- hogy bevésődtetek egymásnak.- adta meg a választ.- amikor először találkoztam veled-itt rám nézett.- világítottak a szemeid és elöl voltak a füleid. Suganak úgy szintén. Mivel akkor vitára adó jeleket nem fedeztem fel csak arra jutottam, hogy volt nálatok bevésődés. És most pedig nagybácsi leszek!- kezdett ő is lelkendezni

Döbbenten néztünk egymásra a párommal. Ennek mindig ennyi esze volt?

- naa! Most muti a képet mert biztos van!- ugrált oda hozzám. Fejemet ingatva adtam oda neki a képet. - de ez csak egy nagyon nagyon pici pötty.- nézett ránk.

- majd megnő!- mondtam mosolyogva.

- figyelj oda, hogy beszélsz a gyerekemről!- morrant rá Suga.

- tényleg!- csapott a fejére Hosi.-múltkor ezért akarhattál kinyírni! Ösztönösen véded a gyereked, még ha azt sem tudod, hogy van!- honnan tud ez ilyeneket?

Egy darabig még dumáltunk, majd elmentem aludni.

egy hét múlva éppen a hűtő tartalmát nézegettem, Kimchi, ramen, random süti, penészes sajt. Egyikhez sincs hangulatom. Végül a hűtő tetején kiszúrtam egy nutellás üveget. Nyújtózkodtam hátha elérem, de ez nem jött össze. Egyszer csak egy kar simított a hasamra és levette nekem az üveget.

- köszii.- vettem el és egy kanállal a kezemben bevonultam a zsákmányommal a nappaliba.

- gyorsan nőhet, ha máris ilyen kívánós vagy.- ült le mellém Suga. én csak a távirányítót nyomkodva néztem a műsor listát. Egyszer csak meg akadt a szemem valamin és odakapcsoltam. - Kungfu panda? Tényleg?- nézett rám.

- kuss! Ez a kedvenc mesém!- intettem le. Amikor vége lett el kapcsoltam és a Thomas a gőzmozdonyt kezdtem el nézni. Közben befaltam egy üveg nutellát.

Hat hét múlva Sugaval együtt mentünk vissza Jinhez. Nem volt még olyan nagy a pocim csak épp annyira, hogy szerelmem ruhái már ne legyenek jók rám, szóval Hoseoktól loptam pólókat.

- na, már milyen nagy a pocakod!- nyitott ajtót Jin. Amikor beléptünk a házba Tae kezdett el felénk rohanni. Előttünk pont hogy lefékezett.

- hogy van a pici?- kérdezte és bökött egy gyengébbet a hasamon. Mire a baba rúgott egyet.

- azt hiszem éppen fel akar rúgni...- gondolkodtam el.

-rúgott?- néztek rám egyszerre mind a hárman.

- vagy ütött.- rántottam vállat.

- az még korai lenne. Gyere nézzük meg.- felfeküdtem az asztalra és kezdődött a vizsgálat. - tényleg elég nagy, a korához képest.- kezdte- lehet azért, mert egy béta az apja, de nincs semmi baja. Csupán nagyobb a korához képest.

- megnézhetem a picit?- kérdeztem.

- persze, mindjárt adom a képet is.- azzal felém fordította a kijelzőt.

Tényleg ott volt a picim. Nagyon kicsi volt és vékony. Most vagy miattam ilyen gyenge vagy pedig omega lesz. Suga némán leült mellém és csókolt meg.

- és fiú vagy lány?-kérdeztem.

- mindjárt kiderül...- mondta a doki és azt a cuccot elkezdte mozgatni a hasamon. - vagy nem. Nem engedi. Mondhatni törökülésben van.

Végül Sugaval és az újabb képpel indultunk haza.

Éppen, hogy beléptünk a házba Hoseok nekem ugrott.

- na mikor jön? Fiú vagy lány? Minden oké? Van kép? Megnézhetem? Mikor fogtok válaszolni? Hm?- hadarta el egy szuszra.

- csillapoggyj már le! Nem olyan sokára jön, nem tudjuk, igen,igen,igen,most.- válaszolt neki párom.

Hosi egy pillanatra elgondolkodott, majd visszament a szobájába.

a szökevény /yoonmin befejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang