(Uzun bir süredir Evrenin ağzından yazmıyordum. Şimdi bir bakalım onda durumlar nasıl ? 😘)
Uyuyana kadar bana sarılır mısın?
Evet bunu dedim. Dememle birlikte sanki bunu bekliyormuş gibi elini belimi attı ve beni kendine çekti. Başımı çenesinin altına yerleştirip göğsüne yasladı. Şuan o kadar değişikti ki...
Gözlerimi kapatıp bu geceyi düşündüm. İstediğim gibi hazırlanmıştım. Gece boyu Doğuyu sinir etmiştim. Sonra o kızla onu görünce kendimi boşlukta hissetmiştim. Doğu'nun tekilayla omuzumda yaptığı şeyle hem heyecanlanmış hem endişelenmiştim , benimle beraber dönecek derken içimi bir sıcaklık kaplamıştı ve son olarak kapının arkasında yaşadıklarımızla kendimi o kadınlar gibi hissetmiştim. Hani hiç duygu olmadan o işi yapanlar gibi...
Bunu düşünürken içim ürperti Doğu bunu fark etmiş olmalı beni iyice kendine çekip başımın üstüne bir öpücük bıraktı. Saçımı okşarken kendimi çok huzurlu hissettim. Demek ki böyle olunuyormuş.
-Ne nasıl oluyormuş?
Ah hadi ama bunu sesli bi söylemiştim. " İnsanın Saçı okşanınca demek ki böyle oluyor diye düşündüm" dedim. Bunu dedikten sonra aramızda ki mesafeyi açtı ve yüzüme baktı. Şaşkındı ve galiba üzgün.
-Şimdiye kadar kimse sana böyle birşey yapmadı mı?
-Hayır yapmadı. Annemin yapmasını isterdim ama...
Bir süre daha bana baktıktan sonra yanağımı öptü ve beni tekrar sıkı sıkı sardı. Eski pozisyonumuza geri dönerken kendimi güvende hissettim. Ben kendimi nasıl bu kadar salıyordum. Bu adamın yanında neden rahat ediyordum ki yada ona neden benim Hakkımda öyle bilgiler veriyordum bilmiyorum.Şimdilik sadece bu anın tadını çıkarmaya baktım. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken hafiften bir ses duydum.
"Ah, asıl benim demek böyle oluyormuşdemem lazımdı."
Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya ve Doğu'nun kollarına bıraktım.Sabah kalktığımda başım şiddetli bir şekilde ağrıyordu. Karnımdaki Ağırlığı hissetmemle gözlerim oraya kaydı. Kaslı ve sıcacık bir kol.Başımı korkuyla yana çevirdikten sonra onu gördüm ve herşeyi hatırladım. Lanet olsun ben ne yapmıştım. Resmen bu playboya kendimi bırakmıştım. Üstüne üstlük o gece kızla takıldıktan sonra. Onun yakışıklı yüzüne biraz daha baktım bana dün şefkatli davranmıştı. Aa ama ondan önceki öküzlüğü hatırlamasak tabi. Yine sinirlenmiştim çok yavaş hareket edip yataktan kalktım. Banyoya gidip üstümü başımı düzelttikten sonra odaya girdim,çantanı alıp odadan çıktım. Bundan sonraki saatler o kadar hızlı geçmişti ki...
Saat ikiye geldiğinde kapım çalındı. Gir dememle odaya Heyecanlı bir Hira girdi .
-Evren dün sen nerde kaldın.
Sesi hem meraklı hem endişeliydi.
-Otelde.
-Kiminle?
-Doğuyla
-Neden?
-Bilmiyorum.
-Ne oldu?
-Hiç bişey.
Bu olayı doğru dürüst anlatmalıydım ama nerden başlayacağımı bilmiyordum.
-Hadi ama Evren mutlaka bişey olmuş. Sabahtantır holdingde çıkardığın fırtınadan belli. Insanların yemeğe çıkmasına bile izin vermemissin!
-Bir saatlik işi bu kadar uzatmadaydılar. Her neyse gerçekten bişey olmadı sadece yattık.
-Ne aman Allahım Evren ne yaptın?
-Hira gerizekalı gerizekalı bağırma yine bağladın RahibeTeresa'ya sadece uyuduk.
-Evren neler oluyor doğru dürüst anlatır mısınız ? Biz en son çıkarken ikinizinde farklı partnerleri yok muydu?
-Vardı ama sonra, s sonra beraber dans ettik sarhoşuz diye otele gittik odaya gittiğimiz gibi de sızdık o kadar. Inan o kadar!
-Sen öyle diyorsan
-Evet öyle şimdi beni bırakta sen dökül. O bakışmalar,beraber gidip gelmeler,biz falan ne iş ? Dedim gülerek her ne kadar konuyu değiştirmek için sorsamda merak ediyordum. Gece boyu birbirlerine kaçamak bakışlar yolluyordular.
-Şeyy ben yani biz öyle konuşuyoruz o kadar inan o kadar!
Gülerek benim repliklerimi kullandı. Bende üstüne gitmedim anlatacağı şeyler varsa mutlaka söylerdi zaten. Beraber bizim eve geçtik. Duş alıp yemek yedikten sonra bahçeye çıkıp beş yıl sonra hayatlarımız hakkında hayaller kurduk , o hayallerimizin ne kadar çabuk olacağını bilmeden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR(askıda)
RomantizmHırslı ve işkolik Evren. Babasına kendini kanıtlama peşinde.Ama bu hikayede onu Yakışıklı Doğu yalnız bırakmıyor.Doğu , Evren'i erkek sanıyor ve hikaye Başlıyor .Bakalım Doğu Evren'in kalın duvarlarından tırmanıp kalbinde hüküm sürecek mi ?