"Burada beni bağlayan şeyler var"
Bu cümle beynimde birkaç kez yankılandı. Demek ki Evren züppesinin sevgilisiydi zaten az önce ki savunması bir asistana göre oldukça cesur bir harekketti. Bir kere daha lanet olsun böyle bir afeti kim boşta bırakırdı ki!-Enver şuan müsait değil,ona iletmemi istediğiniz birşey var mı?
-Onun sözleriyle kendime geldim. Sinirden kuduruyordum. Günlerdir hayalini kurduğum kız Enver züppesinindi."Önemli birşey değildi,uygun bir zamanda yine gelirim" dedim ve ordan çıktım. Çıkışta derin bir nefes aldım şimdiye kadar hevesimin kursağımda kaldığı görülmemişti...
En azından o büyülü kokusunun kaynağını Öğrenmek isterdim yada o vişnemsi dudaklarını hissetmek. Hadi ordan bunlar olsa olsa Isınma turları olurdu sıkıntıyla arabama bindim ve Mirac'ın yanına gittim.-Ben ne yapmıştım böyle adamı resmen kandırdım ee oda babamı kandırmıştı. Züppe onun hakkında iyi ki araştırma yapmıştım yoksa o arzu diyen inleyen gözlerine kapılacaktım. Gerçekten kendine has bir çekimi vardı ve ben bundan hoşlanmamıştım. Neyse ki günü kurtarmıştım. Koltuğuma geçip dosyalara gömüldüm.
-Kendimi Mirac'ın odasına attığımda ayağımla yerde tempo tutturmuştum. Mirac daha birşey demeden başladım anlatmaya "işte öyle"dedim son olorak..
-Doğu sen şimdi elin böğründe mi kaldın?deyip kahkaha attı.
-Miraç gülme sana anlatmıştım o gün , o öfkeli haliyle gördükten sonra onu aramıştım ama sonuç tam bir fiyasko.
-Aman Doğu kız yaman üstüne bit de sahibi var.Sana kız mı yok kardeşim bu gün mekana gider hareretini atacak başka birini bulursun. Biliyorsun tüm kızlar iki aşağı üç yukarı aynı.
-Miraç neye istinaden bunları söylüyorsun zira senin kapsama Alanına girebilen bir dişi daha görmedim de.Oğlum bak sevdiğin falan varda söylemiyorsan bozuluruz.
Miraç tebessüm etti
-Sen benim yerimede açığı kapatıyorsun Doğu. Hayatımda biri yok , olsunda istemiyorum. Hı olurda öyle birşey olursa ilk sen duyacaksın emin ol.Neye istinadene geçersek tecrübe insanın sadece kendi başından geçenler değil kardeşim dedi.-Tamam Miraç yine Ramiz Dayıya bağladın sen. Bu arada dediğini yapıcam bu gün mekana gideyim bakalım. Belki de bir haftalık diyet yüzünden bu haldeyim dedim sırıtarak .
-Git bakalım benim işlerim var. Bu arada kutlamaya gelmeyebilirim. Babamın durumu malum.
-Biliyorum kardeşim sıkma kendini ama uğra en azından senin orda olman benim için çok önemli biliyorsun dedim. Sonra vedalaşıp arabama atladım. Mirac'ı düşündüm onun yerinde olmak istemezdim omuzlarında ciddi anlamda büyük bir yük vardı. Babasının rahatsızlığından sonra daha da soyutladı kendini ortamlardan. Kolay değil tabi tüm aşiret onun ağzına bakıyordu. Tamam dizilerde ki gibi olmasa da sorumluluk sorumluluktur. Pencerenin camını indirdim ,rüzgar Arabanın içini doldururken gaza biraz daha yüklendim.
-Evren bugün Doğu senin yanına geldi mi ?
-Evet ama acil bir işi çıktığı için konuşamadık. Neden merak ettin?
-Senden özür dileyecekmiş Anladığım kadarıyla bende tavrını merak etmiştim. Onu bırakta kutlama için herşey hazır değil mi?Bir sorun olsun istemiyorum .
-Hiçbir sorun yok Haluk Bey tabi son anda beni saf dışı bırakmasanız ,dedim aksi bir sesle. Bu adam beni sınıyordu da, da da bir yere kadar yani.
-Bak Enver o konuda sana haksızlık yaptığımı düşünmüyorum ama hoş bir hareket değildi kabul ediyorum. O konuyu kapat artık .
İşte bilindik Haluk Madenci bana yani kızına gelince soğuk buzdan bir yarımada. İş dünyasında mesafeli ve düşünceli patron. Başımı iki yana salladım. Bu gün yeteri kafar çalışmıştım en iyisi amcamla biraz sohbet etmekti zaten bu aralar biraz boşlamıştım onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR(askıda)
RomansaHırslı ve işkolik Evren. Babasına kendini kanıtlama peşinde.Ama bu hikayede onu Yakışıklı Doğu yalnız bırakmıyor.Doğu , Evren'i erkek sanıyor ve hikaye Başlıyor .Bakalım Doğu Evren'in kalın duvarlarından tırmanıp kalbinde hüküm sürecek mi ?