Vol7⃣

2.3K 118 6
                                    

Bu gün ilk yorumumu aldım. Gerçekten ayrı bir Sevinç yaşadım. Bu yüzden bu kısmı bana bu sevinci yaşatan @duygularaoglan 'a ithaf ediyorum 😘

~ ~ ~ ~

Evet bu gün büyük gün. Aynanın karşısında kendime bakıyordum. Akşam yapacaklarım için heyecanlanıyordum. Hem bu benim iiçin hem de şirket için büyük bir hamleydi. Ha birde Doğu var bu gün oda dersini alacaktı. Bunu düşünerek güldüm. Hirayla kahvaltımızı yaptıktan sonra otele gittik. Herşeyi kontrol ettim. Gözlerimle görmesem rahat etmicektim. Tam istediğim gibiydi memnun bir şekilde arabaya bindik.Hiraya baktım yerinde kıvranıyor. Ne oldu Hira neyin var ?
-Evren zaman senin için önemli ama Beyazıt'a gidelim mi?
-Ah nazlı ceylanım gideriz daha erken zaten. Bende ne zaman sorarsın diye merak ediyordum.
Gülüştük Beyazıt'a gittik ara sokaklar,kapalı çarşı ve tabi ki sahafçılara uğradık. En son kahve içmek için Hüsn-ü Ala ya gittik.Burayı ikimizde çok seviyorduk.

-Enver manzaraya baksana burnumda tütüyordu İstanbul. Çok özlemişim...
-Neden gelmedin ?Hira kimse senin o kadar inatçı olacağını düşünmemişti.Seni deli gibi özledim.
-Enver bak sen ne kadar kendini işe kaptırdıysan da bu aleme , camiaya da ayak uyduruyorsun. Ben böyle değilim rahat etmiyorum. Açık açık flörtler ,yarı çıplak insanlar,Kazanç Uğruna yapılan evlilikler yok ben almayayım. Üstüne annem o ki camianın en iddealı kadını, beni boğuyor. Kendisi gibi olmamı istiyor ama değilim olamam.

-Haklısın ne diyeyim ki. Peki ne yapmayı düşünüyorsun? Geri mi döneceksin ? Içten içe gitmesin diye dua ediyordum ama onun burda mutsuz OLDUĞUNU görüyordum.

-Bilmiyorum Evren okul bitti. Ordada aradığımı bulamadım Kafamı toplamam lazım 1/2 ay daha kalabilirim .
-Bak canım nereye gidersen git dedim ,başımı ordanda kalbimi gösterdikten sonra bunları da getirdikten sonra değişen birşey olmayacak. Bak halamda çok üzgün bir şans ver ikinize hıı ne dersin ?
-Bilmiyorum belki...

Ordan kalkıp eve geçtik kuaför bizi bekliyordu. Saçımız makyajımız yapıldı. Saçlarımı açık bıraktım. Siyah önden dekolteli uzun kostümü giydim. Son rötuşları da yaptıktan sonra hazırdım. Normale göre biraz daha ideallı olmuştum. Açık Konuşmak gerekirse şuan da çok seksi olmuştum ve bu ilk defa hoşuma gidiyordu. Hiraya baktım oda hemen hemen hazırdı. Her zaman ki gibi çok usturuplu giyinip sade bir makyajla geri planda kalmak istiyordu. Halbuki bu haliyle tıpkı peri kızlarını andırıyor Ben önden gidip kontrollere başladım. Çok kalabalık bir parti olacaktı medyada buna çok Önem verdiği belliydi. Hemen hemen her kanaldan çalışan vardı kendimi bir an ödül gecesinde sandım. Gülerek içeri girdim babamın yanına geçtim.
-Herşey iyi görünüyor tebrik ederim .
-Teşekkürler dedim bende ama sevinmiştim. Ilk defa tebrik etmişti hemde altan ima olmadan.İnsanlar yavaş yavaş geliyordu. Kenan Amca da gelip babamın yanına geçti ve davetlileri ağırlamaya başladılar. Nedense benim gözümde kapıdaydı.

-Sonunda Enver Efendiyle karşılaşacak olmam beni sinirlendiriyor. Kesin o kızla kol kola ortalıklarda dolanacaktı. Ya ben ellerim cebimde onları izleyecektim. Aslında şuan hemen bir kızı arayıp koluma takabilirim ama istemiyorum. O kızı gördüğümden belli kolumda da yatağımdada onu istiyordum. Hatırlamam bile kasıklarımda ağrıya neden oluyor. Başımı iki yana sallayıp düşüncelerimden sıyrılmak istedim. Otele vardığımda organizasyondan memnun bir şekilde içeri girdim. Daha Kapıdan girer girmez o çakmak çakmak olan gözleri gördüm. Onu iki defa gördüm ikisinde de resmi giyinmişti ama bu gün tam dişiliğiyle karşımdaydı. Evet saçlarının güzel olduğunun farkındaydım ama şuan nefesimi kesiyordular. o kadar baştan çıkarıyordu ki şayet bu afet kadınım olsaydı ona toka takmayı yasaklardım. Gözleri şuan daha ön planda ve daha makul bakıyordular. Dudakları ,boynu,dekoltesinden sıyrılan göğüsleri şuan tam bir seyirlik görüntü sergiliyor. Siyahlar içindeki tek renk kırmızı rujuydu ve o dudakları daha albenili görünüyordu. Bir eline taktığı dantelli eldiven yasaklara buyur ediyordu.Hala ona baktığımı unutmuştım. Babamın sesiyle kendime geldim.
-İşte Doğu da geldi. Doğu sen ve Evren iyi iş çıkardınız. Bu gün sizin sayenizde. Öyle değil mi Haluk?

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin