Vol9⃣

1.4K 86 3
                                    

Miraç restauranttan içeri girdiğinde tüm gözler üstündeydi. Nasıl olmasın ki genç adam tüm heybetiyle yürüyordu. Hira ise Evren 'in adam için kullandığı yakışıklılığını şimdi onaylıyordu. Dünkü tatsız olayda ona doğru dürüst bakmamıştı bile ...
Evren Hira'nın nereye baktığını görünce gülümsedi "aşk tesadüfleri sever" dedi. Hira ona bakıp saçmalıyorsun bakışı attı Şuan çok utanıyordu.Adam Allah bilir onun hakkında ne düşünüyordu. Doğu ise olaylardan habersiz mönüye baktı.
-Evren ben Yavuz Ustaya bakıp geliyorum dedi.
Evren ona bakıp gülümsedi Hira da en az onun kadar işine tutkuluydu. Yusuf Ustadan her seferinde zorlada olsa bir Püf nokta öğreniyordu.

Doğu yemeyi görünce şaşırdı. İçli köfte tam onun yöresindeki gibiydi. Buraya ilk gelişi değildi ve burda nasıl yaptıklarını biliyordu. Yusuf Ustanın torpili diye düşünüp tadına baktı. Tadıda değişikti birde içinde sevdiği gibi ceviz vardı. Garsona el sallayıp şefi çağırmasını söyledi.Doğu şefi görünce sıcak bir şekilde sordu "Abi doğruyu söyle bunu kim yaptı?"
-Miraç bey bu size bir özür olarak yapıldı, dedi. Miraç anlamamış şekilde adama baktı. Şefte "bir mutfağa bakın anlayacaksınız "dedi.
Miraç elindeki hamura şekil vermeye çalışan kıza baktı. Alnı un,elleri dolu üstündeki önlükle etrafına gülücük dağıtan kadına süzdü.Bingo bu dünkü kızdı.Miraç onun yanına gidip hafifçe öksürdü"Bu neyin özrü?"genç kız gelen sesle irkildi arkasına döndüğünde bir iki adım sendeledi. Ağzını birkaç kez açıp kapattıktan sonra son bir gayretle "Sizi dün istemediğiniz birşey için zorladım. Bir de üstüne çocuklar gibi..." deyip sustu.
Bu sözler adamın hoşuna gitmişti. Kızın utangaç halleri onun hakkında yalınmadığını gösteriyordu.
-İstemediğim bişeyi değildi ,beklemediğimdi diyelim. Ayrıca o değerli şey çocuklara has bir durum değil, dedi tok bir sesle. Genç kız hala ona bakmıyordu. Son köfteyi de yağa attı. Adamın dediğini düşündü doğru söylüyordu beklemiyordu.
-Bu köfteleri meden bu şekilde yaptın ?
-Doğuda ev Hanımlarının bu şekilde yaptığını öğrenmiştim. Yanılmıyorsam ordaki otellerdede buradakiler gibi yapıyor. Bu Oval Şekil ev Hanedanı'na özgü cevize gelecek olursak istek üzerine konulabilir neden bilmiyorum ama sizin sevdiğinizi düşündüm. Dün Olanları bunlarla unutturum diye düşünmüştüm.
-Evet genelde evlerde böyle yapılıyor ve cevizliye bayılırım. Yemek ilk önüme geldiğinde kendimi evimde sandım. Bu arada lütfen dün olanlar için canınızı sıkmayın ve bunlar için teşekkürler deyip eline sıcak bir köfte daha aldı. Kız onun ne yaptığını görünce hemen Öne atlayıp adamın elindekini alıp Ağzına üfledi. O köfteleri yeni çıkarmıştı. İçindeki harç yüzünden şuan kaynar vaziyette diye düşünüyordu. Adam kızın kendi yüzüne vuran nefesiyle durdu. Ağzı yanmıyor değildi ama şuan bu pekte umrunda değildi. Bu kız cidden ya çok saftı yada...
-Ne yaptığını sanıyorsun! Diye cırladı genç kız.
-Sıcak daha çok seviyorum diye geçiştirip yanından ayrıldı. Hira arkasından Öylece bakakaldı.
-Hira nerde kaldın Allana sen ?tamam kendini kaptırıyorsunda bu böyle olmaz. Sana da bi yer açalım.
-Özür dilerim Evren mutfakta zaman nasıl geçiyor bilemiyorum. Dediğim gibi o konuda emin değilim derken Miracı süzüyordu.
Evren ve Hira ordan ayrıldılar. Hira amcasına giderken Evren şirkete yetişmişti bile.Masasının üstünde yine bir çiçek vardı üstelik buda saksıdaydı ve bunu biliyordu bu bir çeşit menekşeydi. Onları kokladı ve içten içe Güldü kesin Doğudandı.
"Yapma ama bu bir işti. Seni görmezden gelmek büyük hataydı kabul ediyorum"
Evren nota bakıp Güldü o çapkınların en önde gidenin kaleminin bu kadar kötü OLDUĞUNU düşünemiyordu. Sözler hem doğru hem samimiydi ama bir şekilde bu Adamı affetmemeli diye düşünüyordu
O Sırada babasının telefonuyla irkildi genç kız
-Evren bugün Kenan Beylere Yemeğe davetliyiz. Erken gidip hazırlanmak istersin diye düşündüm. Hiraya da söyle onun için Değişiklik olur
-Baba ben gelmesen siz gidin
-Olmaz adam senin için çok mahcup hissediyor
-Tamam ...
Bu basit bir yemekti sonucta .öyleydi değil mi basit bir yemek. Evet evet basit ...

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin