Vol1⃣

3.9K 162 4
                                    

Evren için bu gün maraton başlamıştı.Okuldan mezun olduktan sonra kendi iş yerlerinde en alt basamaktan müdürlüğe kadar gelmişti. Işletmeyi ingilizce bitirmişti hemde birincilikle! Bunun yanı sıra Takı ve Tasarımı bölümünden de mezun olmuştu.
Onların işi taşlardı,o taşı mezarından çıkarmak onu şekillendirmek için can atıyordu.Taşlar onun için o kadar önemliydi ki çocukları gibi değer veriyordu. O her ne kadar yöneticilik için yetiştirilmişssede kendini imalathane de de çok rahat hissediyordu.
Belki çok sevdiği amcası da burda olduğu için...

Evren amcası için çok kıymetliyi hiç olmadığı çocuğuydu,arkadaşıydı.Evren de amcasını çok severdi bir onun yanında duvarsız,kalkansız,içten gülen Evren oluyordu .

-"Ayfer bana Evren"i bağla" dedi Haldun Bey.
"Tamam efendim "

"Efendim Haldun Bey bir sorun mu var."

"Evren bu gün çok önemli bir toplantı vardı biliyorsun Kenan Öztekin ile olan"

"Evet biliyorum Haluk Bey/Hakan trafik kazası geçirmiş sunumu sen yapacaksın yarım saate hazır ol!!!"

Dıt dıtt dıtt
Ses yoktu babası bilerek öyle yapıyordu. Tüm çalışanlara kendini kanıtlayan ben babama bir türlü kendimi beğendiremiyordum.Aklın sıra beni gafil avlıyacak yaşlı kurt ;) Bilmediği bir şey var ben burda ki her anlaşmadan,iş görüşmesinden,alım-satım ve tüm sözleşmelere göz atar hakkında fikir sahibi olurdu. Bu toplantıya geçecek olursak gerçekten önemliydi.Şayet anlaşamazlarsa ülkenin en iyi pazarlama şirketini kaçıracaktık.

Hadi bakalım baba el mi yaman, bey mi yaman.Sana bugün patron kim gösterem.Aceleyle evrakları ayarladım ve kısa bi sunum hazırladım , ikna yeteneğime güveniyordum.Üstüme başıma baktım lacivert takımım üzerinde mükemmel duruyordu. Saçlarımı dizginledikten sonra hafif bir makyaj ve işlem tamamdır.Son 5 dk Evren sonra baban out :)
Toplantı odasına gittim ve herşeyle bizzat kendim ilgilendim.Kenan Bey hakkında zaten bir araştırma yapmıştım.Ne sever neyden hoşlanır ,zayıf noktası hemen hemen herşeyi biliyordum.Yavaş yavaş millet içeri girerken bende dosyamı almak için odama gittim.Geri döndüğümde herkez hazırdı.

-Kenan Bey ben Evren Madenci sizinle tanışmak benim için onurdur

-Aman Allahım Haluk bu güzel hanımın kızın olduğunu söyleme.

-Evvet Kenan bu benim kızım ama burda torpili sevmez.

-"Sanki sende yaparsın"dedi KenanBey ve işte o an içim ısınmıştı bu tonton adama .

Toplantı çok iyi gidiyor sunumum beğeniliyordu.Kenan Bey'e yaptığım jestler için iltifat alıyordum.Sonra babama döndüm o duygusuz halini takmış en ufak yanlışımı bekliyordu...

Üzgünüm baba ama çok beklersin ben büyüdüm ve bunu sana ispatlıyacam Bekle ve Gör !

DOĞU

Bu gün işi asmak için harika bir gündü.Babama çoğu şeyi dillendirmiyordum. Mesela artık iş yerine gitmeden internet yoluyla tüm işlerimi halledebilirim ama ona göre bu iş adetlerine ters
geliyordu.Babamla işçiler arasında değişik bir bağ vardı. İşçilerin halini hatırını sorar, elinden geldikçe yardım ederdi.Onlara patronluk değilde abilik yapıyordu. Sosyal medyada biraz takıldıktan sonra kahvaltımı yaptım ve duş aldım. Birden babam aradı

- Doğu hemen şirkete gel.

Hemen hazırlandım. Kızıl afetimi ekeceğim için huysuzlanmaya başlamıştım bile.Off baba hep planlarımın içine etmeye bayılıyorsun.

EVREN

Sunum bitti,her ne kadar heyecanlansam da bunu belli etmedim.Kenan Bey bana sıcak sıcak gülümseni gönderdi ve ekledi

-"Evren çok iyi bir sunumdu işin açıkçası biraz köşeye sıkıştım. Bunu sindirmem lazım ilk defa şirketimin açığını bulan biri oldu.Babandan memnun değilsen bizde sana göre çok iyi pozisyonlar var "deyip göz attı en sevecen haliyle.

-Çok teşşekkür ederim Kenan Bey ama burası benim çöplüğüm ve burda rahatım.

-Aferin sana Evren işte hep böyle senin olan şeyi göz ardı etme bunu Doğu yada o kadar aşılamak isterdim ki... Bu arada bana Kenan Amca de.Haldun istersen senin odanda devam edelim.
Evet başarmıştım ve bu babamı hiç memnun etmemişti zaten bende onun memnun etmek te istemiyordum. Bana onun veliahtı değil de rakibiymişim gibi bana davranıyordu. Aldırmadım iş arkadaşlarım beni tebrik ederken Tarık beni sarıp tebrik etti.

-Bak Tarık böyle laubali hareketlerden hiç haz etmiyorum. Bunu yapmaman için 5 yıldır seninle tartışıyoruz.

- Evren neden bana sıradan bir kişi gibi davranıyorsun. Sana olan duygularımı biliyorsun sırf ideallerin var diye senin üstüne gitmiyorum ama bu kalkanların beni yoruyor .

- Bak Tarık ben şimdiye kadar sana hiç umut vermedim ,sen ümit ettin. Bana sakın iş yerinde hele ki çalışanların önünde yakın davranma.

-Neden Evren neden ?insanların neden senin hakkında buzlar kraliçesi demesini istiyorsun? Neden insanlara bu kadar soğuk davranıyorsun? Neden kimseyle yakın olmak isteyorsun? Üniversite'den belli senin için derbeder oldum hiç mi etkilenmedin?

Tarık'ın bu ısrarlı sıkmaya başlamıştı. Belki de gerçekleri duymak istememiştim. Bilemiyorum. Bu yüzden telefonu elime alıp gerekli gördüğüm şeyi yaptım.

- Alo Memet Bey ,Tarık Bolat"ın çıkış işlemlerini hazırlayın .

Tarık bana şok olmuş bir ifade ile bakıyordu ama aldırmadım. Onu çoğu kez uyarmıştım.

- Inanamıyorum Evren sana, buraya sırf sana yakın olmak için geldiğimi biliyordun. Madem gerçekler seni o kadar zorluyor artık hiç seni rahatsız etmiyeceğim , Hoşçakal.

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin