"Evimize Hoşgeldin"
-Tek cümle nasılda heyecanlandırmıştı onu. Belki de evleri hiçbir zaman yuva olmadığı için. Hem bu cümle gerçek anlamdada olabilir diye düşünüyordu. Birden kendine gelerek elini çekti "Hoşbulduk EVINIZ çok güzel Bahçeye bayıldık" dedi. Hiradan onay beklercesine baktı. Hirada anlamış olacak ki atlayıp "evet çok uğraşılmış belli "dedi. Kenan Bey gururla "eşim bahçeyle uğraşmayı çok seviyor onun eseri dedi. Sonra oturup sohbete başladılar.Emine Hanım gözlerini iki kızdanda alamıyordu. Evren'e bakıp "Annene ne kadar benzediğini söyleyen oldumu kızım ?dedi. Evren'in gözleri doldu hem annesine benzetilmişti hemde onu Tanıyan biriydi karşısındaki.
-Babam göxlerimi çok benzetir, dedi ve yutkundu.
-Ah canım baban ondan Gözlerini alamadığı için fark etmemiştir. Sen ona o kadar benziyorsun ki ...
Haluk Bey kadına biraz daha baktı ama yok çıkaramıyordu.Emine Hanım söylediği şeylerle etrafı aydınlattı.
-Ben ve merhum annen üniversitesiden arkadaştık. Haluk Bey onun kalbini çaldıktan sonra hemen evlendiler. Ondan sonra pek görüşemedik ama haberini alıyordum.
-Gerçekten ona o kadar benziyor muyum?Bizdeki fotoğrafları yandı da...dedi sesi o kadar tirtek çıkıyordu ki.
-Sizi hiç gördüm mü ? Tanıdık gelen bir simanız var ama deyip durdu Haluk Bey.
- Evet okulda mutlaka görmüşsünüzdür ah birde düğünde .Pek tabi çok değişmişimdir doğal olarak çıkaramadınız. Evren canım gerçekten çok benziyorsun. Yemekten sonra beraber albümlere bakarız.
Evren kadına o kadar minnetle baktı ki"çok teşekkürler"dedi. Doğu ise ondan Gözlerini alamıyordu. Şuan o kadar savunmasız duruyordu ki. Evren yüzünü yıkamak için lavabo için izin isteyince Doğu hemen atladı"Ben göstereyim" dedi. Evren bir an için dursada Doğu yu takip etti. Bir kapının önüne geldiklerinde -Anneni bilmiyordum. Çok üzüldüm. Annemle arkadaş olmalırıda beni şaşırttı. Dünya gerçekten küçülmüş ,dedi.
-Evet öyle ,izninle diyip kapıyı kapattı. Aynadaki silüetine baktı. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Bu züppeye Zayıf yönünü gösterdi diye kendine kızdı. Biraz toplandıktan sonra yine dik bir şeklde dışarı çıktı.
-İstetsrn bahçeye çıkabiliriz biraz hava alırsın hem beğenmiştin zaten.
-Gerek yok hem her beğendiğimin yere ilk fırsatta koşmuyorum.
Olayı abartmasına kızmıştı. Annesinden söz ediliyordu. Tabi ki de duygusallaşacaktı.Doğu ise karşısındaki güzelliğinin yine duvarlarını oluşturduğunun farkındaydı. Ona biraz yaklaştı sonra biraz daha kızın geriye gitmediğini görünce tam ona sokulup "Peki ya beğendiğin birine" dedi merak içinde. Evren ise yakınlığından dolayı tutukluk yaşıyordu. Geriye adım atmamıştı onun kendisinden etkilendiğini düşünmesini istemiyordu. Bu yüzden oda ona yaklaştı. Başını kaldırıp durdu,gözleri dudaklarına kaydı Doğu'nun irisleri karaya kaçarken "Beğendiğim biriyle karşılaştığımda düşünürüm"dedi. Doğu nun bir kaşı havaya kalkarken onun yanından uzaklaştı. Aşağıya indiklerinde herkes onları bekliyordu. Yemek masasına geçtiler. Evren az önceki olay için kendini tebrik ederken. Doğu yanaklarının içini dişliyordu. "Ne yani benden etkilenmemiş miydi "Bu soru ondaki arzuyu daha da fişekliyordu.
-Ortaklığımıza diyen Kenan Bey dikkatleri üzerine çekti. Masadakilerde kadehlerini kaldırıp ona eşlik ettiler. Emine Hanım ,Hira'ya dönüp"ssnada mı yasak "dedi.Elindeki suyu göstererek.
-Hayır sadece hoşlanmıyorum,dedi.Doğu iki kaşını yukarı kaldırarak şaşırdığını belli ederken Kenan Bey "bizde de senden bir tane var" dedi. Emine Hanım da gülerek ona eşlik etti.
-Miraçtan söz ediyor. Doğu'dan bir farkı yoktur. Babaları askerlikten bu yana sıkı arkadaştırlar hatta Doğu'nun ismini onun babası verdi. Sırf onu hatırlatması için. Keşke oda gelseydi.Evren Hira'nın meraklı bakışlarını görünce "Kutlamada yanınızdaki beyden mi söz ediyorsunuz"dedi. Kenan Bey onu onaylayarak devam etti.
-Evet canım o sağolsun o kadar sıkıntısının içinde destek için uğramıştı. Onun sorumluluğu çok deyip sustu.
-Ee baba Ağa çocuğu olmak kolay değil
Haluk Bey "Ağa mı?dedi. Bunun üstüne Doğu konuya Açıklık getirdi.
-Evet Baran Amcam ağa. Bu biraz Şaşırtıcı gelebilir. Onlar çok kalabalık bir sülale memleketlerinde bir Sürü yatırım yaparak insanlara ekmek parası sağlıyor. Miraç babası rahatsızlanınca işlerin başına geçti. O burdaki büyük şirkette kardeşi de memlekettekinin başında, dedi.
Haluk bey pek onaylamasada anlıyorum diye mırıldandı. Evren ise küçük Çaplı bir şok yaşarken Doğu'nun bakışları karşısında kendine geldi. Hira ise duydukları karşısında bir an dondu. Daha sonra Miraç hakkında daha çok şey merak ettiğini düşündü
"AĞA ha "bunu gerçekten beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR(askıda)
RomanceHırslı ve işkolik Evren. Babasına kendini kanıtlama peşinde.Ama bu hikayede onu Yakışıklı Doğu yalnız bırakmıyor.Doğu , Evren'i erkek sanıyor ve hikaye Başlıyor .Bakalım Doğu Evren'in kalın duvarlarından tırmanıp kalbinde hüküm sürecek mi ?