Vol3⃣

2.1K 126 8
                                    


EVREN

Annemden kalan çiftlik evime doğru gidiyordum. 2 katlı ,yeşilin her tonunun olduğu çok huzurlu bir yerdi ara sıra sakinleşmeye geliyordum buraya .Babamdan da işlerden uzak durup ,kafamı toplamak için gidiyordum. Bazen abarttım mı diye düşünüyordum  , hayır hayır hiçte abartmamıştım. Ben beni yok saymasına katlanamıyordum üstüne üstün Kenan Amca dan böyle birşey beklemiyordum. Nasıl da amca diyorum adama resmen beni salak yerine koydu. Çıldırmamak elde değil. Gerçi o gün oraya Kenan Bey gelmemişti. Hem o bana teslim olmuş gibiydi yani bana öyle gelmişti,babam olacak o yaşlı kurdu kesin başkasıyla ikna etmişti ama kim?

-Alo, Şebnem senden bişey isteyecektim.Öztekin' lerle olan işte en son kiminle anlaşılmış, kimin imzası var,antlaşmanın içeriği nasıl? Benim için bunlara bir bakar mısın?

-Tabi Evren Hanım şimdi bakıyorum.Efendim Kenan Bey'in oğlu Doğu Öztekin in imzası var. Antlaşmanın içeriğini size görüntü olarak atıyorum bu arada geri dönmeyecek misiniz?

-B i L m i y o r u m ve teşekkür ederim dedim.

Gercekten dönecekmiydim o kadar emek verdikten sonra herşeyi geride mi bırakacaktım? Bu soruları bir tarafa bıraktım. O an gelen akılla şu Doğu 'yu araştırmaya başladım.

DOĞU

Off bu kızda cidden anlamak istemiyor bitmişti işte hala bir gece diyor. Kadınların nasıl bu kadar hevesli olduğunu  anlamıyorum.O evliydi ben bunu öğrendiğimde hemen bitirmiştim de o hala yakamı bırakmıyordu.Bazen kadınların erkeklerden daha çok uçkuruna düşkün olduğunu düşünüyorum açıkçası bizden daha çabuk yoldan çıkıp zevke tırmanmak istiyorlar. O kadar ilişkim oldu ilk anda gözlerinde arzu dolanmayan birini daha görmedim. Ne zamandır kadınların tutkularını düşünür oldum ben?Üff ben ne saçmalıyorum Aklım hep o kızdaydı lanet olasıca 3 dk o kadar güzel görünüyordu ki ,neden o kadar sinirliydi? Bana bakmamıştı bile /hemen aklım onun tadının nasıl olduğuna gitti.Gözlerimi kapatıp onu ve yangınlara davet eden vücudunu hayal etmeye çalıştım o kokuyu aldığımdan belli tadını merak etmeye başlamıştım bile...

******

Haluk her zaman ki gibi işine gidip geliyordu zaten tüm dünyası şirketiydi. Gözü ister istemez Evren'i arıyordu.Evren onun istenmeyen sağ koluydu gerçekten çok başarılı,düşünceli bir kızdı.Yıldız'ın ölüm döşeğindeki imalarından kızıyla arasına setler çekmişti. Halbuki hareketleri aynı babası gibiydi ama görünüşü özzelikle o gözleri tıpkı annesi Yıldız gibi iri ve geceyi kıskandırır gibi kapkaraydı.Onu bu sefer zorladığının farkındaydı bunun için bir atak yaptı onu aradı.
" Evren umarım kafanı dağıtmışsın ve şuan iyisindir. Antlaşma için artık geri adım atamam Doğu 'ya söz verdim. Senin şirkete mevkine dönmeni istiyorum. Son olarak tüm yetki sende ilk iş olarak Öztekin 'lerle olan kutlamayı senin organize etmeni istiyorum."

D dıt dıtt dıtt
İşte bu kadardı Kenan Bey'in özrü bu kadardı ama itiraf edeyim bu
hareketi beni bile şaşırttı 😉

EVREN

-Efendim baba hı hı nasıl ,tüm yetki mi?Anladım .

Inanmıyorum şimdi babam benden özür gibi birşeyi mi yapmıştı.Bana tüm yetkiyi vermişti ve bu partide bunu duyurur gibi olmuştu. Sonunda uyandı galiba yoksa amcamın tehditlerinden mi geri çekilmişti?Evet amcam babamı sırf bana yaptıkları için tehdit etmişti.Amcam ya canım ,benim bu hayatta tutunduğum tek dalım bu on gün boyunca beni teskin etti,gözyaşlarımı sildi. Tamam şimdi silkelenip ortamında tozunu attırmak lazım. Parti gelecek haftaydı herşey kusursuz olmalıydı Kenan Bey'e ve o şımarık,hovarda,züppe oğluna Evren Madenci 'nin kim olduğunu gösterecektim.


****

-Doğu, Evren den özür diledin mi?
Hayda. Taktı ha.

-Malesef baba,istifa etmiş ve şuan kafasını dinliyotdur.

-Bak Doğu bu konuda çok rahatsızım onun bana güvenmesini sağlamıştım ama sen bir çuval incirin içine ettin.

-Ne oluyor baba işi karla kapattım neden bu kadar kızıyorsun? Anladım bir hata yaptım ama bu fazla değil mi?

-Ben diyeceğimi dedim ona karşı başımı eğdirme !

- Tamam , dedim. Adam ortalıkta yok babama da şaşırmadım değil çok duygusal davranıyor.Bu kahrolası bir işti ve herşey mübahtı üstelik onlarda kar edecekti. Oflaya Oflaya yerimden doğruldum.Tam o anda telefonum çaldı.
-Efendim , Evren Madenci bu gün şirkete dönmüş ve artık kalemi daha geniş.
-Tamam Enes dedim.Haluk Bey demek ki onun yetkilerini genişleterek gönlünü almıştı şimdi sıra ondaydı.Bir Erkeğin gönlü nasıl alınırdı ki😝

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin