Otele geldiğimizde hızla arabadan çıktım. Evreni de kolundan tuttuğum gibi içeriye ilerledim. Resepsiyondakiler beni görünce şaşırsalarda bu durumu sadece izlediler. Bir an önce odaya çıkıp bu küçük cadıya tatminin nasıl OLDUĞUNU göstermek istiyordum. Ben bunları düşünürken asansör açıldı. Arada sırada kaldığım odaya daldığım gibi Evreni duvara sabitledim. Ellerimi başının hizasında duvara koyup onu benim ve bedenim arasında sıkıştırdım. Beni kendinden uzaklaştırmayı denedi ama sadece denemekte kaldı zira bu kaç gündür hayalini kurduğum şeyi yapacaktım. Bu saaten sonra kimse beni tutamazdı...
Gözlerine baktım o kömür karasında kıvılcımlar vardı asi duruşuyla yine bana kafa tutmaya çalışıyordu. Aslında o böyle yaptıkça ben daha da alev alıyordum. Başımı eğdim ve dudaklarımı o kutsal mabedin kapısına dayadım. O enfes tat hala aklımdaydı. Birbirine bastırılan dudaklar değil Karşılık vermek,açılmıyordu bile. Alt dudağını dişleyip dudakları aralandığı zaman o mabedin içini tavaf etmeye başladım. Bu kız nasıl bişeydi. Öpücükten bu kadar etkilendiysem içine girdiğimde beyin fonksiyonlarımın çalışmayacağına şimdiden emindim. Onun içine girmeyi düşünürken daha da sertleştim. Bu setreşmeyle daha da hoyratça sömürdüm balımsı dudakları. Pimi çekilmiş bomba gibiydim. Ellerim göğsünü okşarken bir mırıltı duydum ama pek aldırmadım. Ellerimi biraz daha aşağı indirip bacaklarında gezindim. Eteğini yukarı sıyırıp sınırlarda gezinirken yüzüm ıslandı. Islanan tek yer orası değildi tabi ki aman ben diyorum. Başımı ondan uzaklaştırıp onun güzel ve asi gözlerine baktım. Cesaretin olduğu gözlerde şimdi bir teslimiyet ve acı vardı. Gözyaşı vardı. Lanet olsundu ben ne yapıyordum. Evren bana bakıp "Lütfen ,yapma" dedi. Hıçkırıkların arasından kıza tecavüz ediyormuşum gibi hissettim ve o an kendimden tiksindim. Evren o asi kız şimdi Karşımda küçük bir kız gibi burnunu çekiyor ve Eteğini indiriyordu. Içimden bir küfür savurup onu kollarımın arasına aldım. Saçlarını okşayıp konuştum.
-Hışş tamam geçti. Özür dilerim Evren. Sen sen aklımı karıştırıyorsun. Lütfen ağlama. Kendimden imreniyorum şuan lütfen ağlama deyip o inci taneleri sildim.
-Ha hayır iğrenme bende suçluyum ama yapmak istemedim hele ki böyle...
-Hışş tamam hadi gel uzan biraz.
Tedirgin bakışları hala üstümdeyken yatağa uzandı,dizlerini karnına çekip Gözlerini kapadı hala iç çekişleri sürüyordu. Yaptığım şey yüzünden boğulmak üzereydim gömleğimi çıkarıp hemen yanına uzandım. Saçlarıyla oynarken oraya bir öpücük kondurdum. Tüm kalbim o an şefkatle doldu ama bu kız bu konularda tecrübeli değil miydi ? Neden böyle bir tepki vermişti ki? Öpücüğümle yüzünü bana dönüp tüm masumluğuyla bana soru sordu...
"Uyuyana kadar bana sarılır mısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR(askıda)
RomanceHırslı ve işkolik Evren. Babasına kendini kanıtlama peşinde.Ama bu hikayede onu Yakışıklı Doğu yalnız bırakmıyor.Doğu , Evren'i erkek sanıyor ve hikaye Başlıyor .Bakalım Doğu Evren'in kalın duvarlarından tırmanıp kalbinde hüküm sürecek mi ?