29

1K 81 1
                                    

O zaman kafanızda,gönlünüzde rahat olsun Evren Hanım o iş bende, dedim.
Şuan Evren Karşımda şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Onu bu haliyle izlemek çok zevkliydi. Masadaki herkesle tokalaştıktan sonra ona döndüm. Elini yavaş yavaş tutarken "sorun olmaz umarım" dedim.
-H hayıır sorun değil.
-Sorun olsada yapacak bişey yok. Çünkü her iki tarafla da daha önceden yapılmış olan sözleşmelerde bundan sonraki tum projelerin pazarlamasını bizim yapacağına dair bir kural vardı. Bunu dedikten sonra Evren'e baktım onu sinirlendirmek istiyordum zira o beni itirafımdan sonra çok sinirlendirmişti. Kabul etmeliyim ki aynı zamanda onu daha çok arzulamama da neden olmuştu. Evren şuan başını hafif eğik bir şekilde tebessüm ediyordu. Kafasını kaldırıp hala yarım kalan gülücüğüyle "sorun olmadığını söylemiştim" dedi.
-Doğu tum işlerim zaten sende kardeşim. Ee Evren Hanım o zaman Dediğimiz gibi hafta sonu Mardine gidiyoruz!
-Evet çok heyecanlandım. Umarım Hirada gelir çok eğleneceğimizi düşünüyorum. Beyler bu arada siz çıkabilirsiniz, dedi kendi çalışanlarına dönerek. Insanlar çıkınca Miraçta kendi avukatını gönderdi. Şuan oda da üçümüz tektik.
-Mirayı çok özlemiştim Miraç bu çok iyi olacak. Sıkılmıştım şu Istanbuldan biraz nefes alırız.
-Sen de mi geliyorsun? Diye sordu Evren.
-Orta da bir organizasyon var ve ben olmayacam cık cık cık.
-Sevindim
Tanrı'm bu gün bu kıza ne olmustu?Şuan cidden çok tatlıydı. Hafif kızarmış bir şekilde söylediği tek kelime kanımı ısıtmıştı. Ben ona sinirli olduğumu mu demiştim !
Miraç izin isteyerek kalkınca bende ayağa kalkıp Evrenin yanına gittim. Arkasına geçip ellerimi sandalyenin kollarına koyup kulağına fısıldadım "Gerçekten sevindin mi?"
Bir iki saniye bekledikten sonra sandalyesini bana çevirip konuştu. Tıpkı benim mırıldanışım gibi "Gerçekten sevindim"
Biri şu kameraları çıkarsın. Bu kız bana laf sokmadan cümle kurdu. Hemde bana büyük adımlar attıracak adımlar. Kollarımı yine sandalyesine yerleştirip konuştum.Konuşurken nefesimi özellikle dudaklarına vuruyordum. Şuan onu öpmek için kıvranıyor, soğuk terler döküyordum ama Herşeyin bir zamanı vardı. Evren'e göre Şerbetim de vardı.
-ee heralde gelecektim seni ordaki Aşiret çocuklarına kaptırmak istemem Güzelim!!!

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin