12

1.3K 92 12
                                    

EVREN
Inanamıyorum yahu adam cidden beni günü birlik ilişkilerinin kapağı yaptığını söyledi. Adi pislik nasılda Yanıma yaklaşıyordu benim daha adi olan vücudum ise ona tepkisiz kalmıyordu. Onda beni çeken bişey vardı ama yok bu saatten sonra olmaz. Ona güvenmek istemiştim aslında. Hayır ya hayır kimseye güvenmemek lazım. Bunu Batuylanda yaşamıştım. O değil miydi beni en yakın arkadaşımla aldatan. Allah'tan bir tane patlayabilmiştim. Pis züppe. Yeniden surlarımı onarıp uyumak istedim.

Haluk ise Emime Hanım'ın sözlerini düşünüyordu. Evliliklerinden çok olumlu konuşmuştu. En önemlisi birbirlerine nasıl aşık OLDUĞUNU tüm Çevresi biliyormuş.Zaten eşi hep onu mutlu etmemiş miydi? Onu deli gibi kıskanan oydu. Bu kıskançlıkla hem onu bunaltmış hemde kardeşiyle arası açılmıştı. Bunları ancak yıllar sonra fark edebiliyordu. Artık herşey için çok geçti.

DOĞU
Ne yaptım ki öpmedim bile. Em azından o kiraz gibi dudaklarının tadına baksaydım. Şuan içim içimi yemezdi Of of ben bu kızla ne yapacaktım. Bir de üstüne tokat attı.Hı birde beğenmemişti beni resmen doğru ya. Saate baktım geçti ama Miraç bu saate uyumaz deyip onu aradım"kardeşim müsait misin? Olur kardeşim 10 dk ya sizdeyim." Yok bu Olanları birine anlatmasam delirecektim. Ben kadınlar üzerine 10 cilt kitap yazabilecek olan ben on gündür tanıdığım biri yüzünden fıttırma noktasına gelmiştim.Miracın evinin önüne geldiğimde durdum. Kapıyı Miraç açtı oda endişeli gözüküyordu.
- Hayırdır kardeşim ne oldu ?
-Önce bir oturalım ,dedim. İçeri geçip oturunca evde kimse yok diye şükrettim. Zira birazdan sesimin yüksek çıkacağını biliyordum. Derin bir nefes alıp başladım anlatmaya. Konuşmamı bitirdiğimde Miraç Söze başladı.

-Bak oğlum sen bu kızı fazla hafife alıyorsun. Ilk olarak bana bunu de sen bu kızı yatağında mı hayatımda mı istiyorsun ?
-Bu nasıl laf ne hayatı?
-Bak Doğu ben Evren'i araştırdım. Etrafıdaki kızlar gibi olmadığı için onu anlamıyorsun. Şunu da demeliyim sadece yatacağını ısıtacak bir kız değil.
-Sen hangi ara araştırdın? Hıı bide neden? Bu arada nasıl bir kızmış?
-Sakin ol dostum. Senin ciğerini bilirim ben. Bu kızı bana ilk anlattığında gözlerindekini gördüm. Sadece şehvet yoktu ,ki olmasın. Sorularına gelince kutlama günü araştırmaya başlamıştım. Senin için. Nasıl bir kıza gelince etrafındaki herkeze çok soğuk. Amcası,dadısı ve Hira dışında. Tek derdi kendini Babasına ispatlamak. Yaklaşık 4 yıl önce biriyle sevgiliymiş ve kötü bitmiş. Etrafında erkek yok gibi bişey. Çok hırslı,sorumluluk sahibi. Saçma sapan derneklere üye değil. Çocuk esirgeme kurumlarına ayda en az bir kere uğruyor. Atları çok seviyor. Kitaplar vazgeçilmezi. Dahasını var ama bence senin öğrenmen daha iyi.
Miracı sessiz bir şekilde dinliyordum. Eski sevgilisi bir kere aklıma takılsada diğer duyduklarımlanda şaşırmıştım. Dalgın Dalgın ona bakarken o konuşmasını sürdürdü
-Bak Doğu sen kardeşimsin ama hayatı ciddiye alman lazım. Belki de bu kişi senin için doğru kişidir. Sana attığı tokattan belli oluyor ya gerçi neyse. Şimdi iyi düşün eğlenmek mi? Evlenmek mi?
Evet şuan sıçmıştım. Çünkü Miraç her zaman ki gibi haklıydı ama ben tek kadına bağlı kalamam ki. Yada kalabilir miyim? Bir kere daha lanet olsun onu istiyorum işte öyle yada böyle. Önce benim olmalıydı daha sonra olayları gidişâtına bırakacaktım. En iyi yol bu görünüyordu. "Miraç sen olmasan ben ne yapardım "dedim omuzuna vurarak .
-Her zaman burdayım,dedi.
-Bu arada belki bacanak oluruz zira babam senin içinde Hirayı gözüne kestirdiğine kalıbımı basarım.
-Buda nerden çıktı oğlum ? Hira ne alaka?
-Ben bilmem gece boyunca babam övdü seni. Hem çok ortak yönünüz var. Bunları gülerek demiştim ama bende onları yakıştırmıştım.
-Yürü git Doğu hadi zaten Başımda bir ton iş var. Daha çok oyalama beni.
-Hayırdır ne sorunu?
-Üff Doğu bıktım bıktım.Babamın omuzlarıma bıraktığı Herşeyden bıktım. Mirzan'ı nişanladığımızı söylemiştim ya. Kızın yani Ezra'nın abisi bunu öğrendiğinde çıldırdı. Bozmak istedi. Mirzan'ı zor tutmuşlar.
-ee
-Adam o zaman da berdel istedi.Miray da kabul etti. Düşünsene ya benim kardeşim. Doğu o cahil biri değil. Kız doktor yahu nasıl böyle birşeyi kabul eder.
-Anlamadım ki? Acaba adamdan hoşlandı mı?
-Saçmalama be bizim asi kızımız birini sevecek. Hem adamı görmedi bile.
-Bu durumda yapacağın bişey yok dostum. Kız 25 yaşında kararını vermiş. Hem onun ne kadar inatçı OLDUĞUNU ben bile biliyorum. Pek yapacağın bişey yok yani,
-Haklısın ama göz göre göre kız kardeşimi mutsuz olacağı bir evliliğede yollamak beni boğuyor.
-Ne diyeyim ki? Senin için çok zor ama gözün üstünde olur. Arkasında dağ gibi abileri var.
-Eyvallah kardeşim bakalım artık zaman ne gösterecek?
Miracın yanından ayrıldım. Eve döndüğümde sorunlarımın ne kadar basit OLDUĞUNU düşündüm. Miracın yerinde Olmayı düşününce bir ürperti geçti üzerimden. Hayali bile zordu. Gel gelelim benim sorunuma Evren tabii ki... benim erkek sandığım ama hayallerimi zorlayan yangın. O kadar konuşmadan Aklımda yankılanan "Eğlenmek mi? Evlenmek mi" olmuştu.

DUVAR(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin