EVREN
"Bu konulardan uzaksın" bunu demesiyle beni tecrübesiz olarak gördüğünü anlamıştım. Evet onun Eşsiz deneyimleri karşısında bir acizdim ama onun bunu bilmesine gerek yoktu. Nedenini Anlamadığım bir şekilde onun karşısında acemi Görünmek istemiyordum. Heleki öyle bir konuda.Dün için özür dilemesi gerekirken bugün başka bir şekilde düşmüştü gözümden.Bende onu şaşırtmak istedim. Hic yaşamasamda bende birşeyler biliyordum. Bu yaşıma kafar neler görmüş neler duymuştum dimi. Her neyse o beni sinir edince bende onu masayla kendim Arasında sıkıştırdım. Ona güya acemi olmadığımı gösterecektim. Kapıdan Girdiği andan itibaren gözlerim gömleğinin Açıkta bıraktığı yere kayıyordu. Şuan bana bu kadar yakınken onun kokusu başımı döndürüyordu. Az önce benim saçımı kokladığında şaşırmıştım. Şimdi ise sebebini çok iyi anlıyordum. Oda benim gibi o kokuyu daha derinden istiyordu. Ona dahada yaklaşıp burnumu boynunda gezdirdim. Tam ayrılacağım sırada "burdayım"diyen damarını öptüm. Şuan oyun için mi yoksa lanet arzularım yüzünden mi böyle davrandığımı bilmiyordum. Onun o şapşal bakışının Ardından doğru yolda olduğumu anlamıştım.Doğu şuan zorla yutkunuyordu. Ona kendimden emin bir şekilde "şimdi konulara uzak olmadığımı anlamışsındır"dedim. Yürü be Evren kim tutar seni diye alkışlıyordu içimdeki yelloz:)ben içimden kıs kıs gülerken Doğu yavaş bir şekilde kalktı.Kalkerken benide duvara yapıştırdı.Şimdi geriye adım atamazdım atsam onun da bana demek istediği gibi tamamen korkak olduğumu anlayacakti ama bu yalan değil ki Doğu'nun yapacaklarından korkuyordum tabi heyecanlanıyordum da birazcık.Heleki şimdi bedenlerimiz birbirine o kafar yakınken ...Iyice sokulduktan sonra beni taklit edip boynumdan kokladı.Bu çok değişik bir duyguydu. Titrememek veya ona tutunmamak için kendi kendimi zorluyordum. Ben olaya tam kendimi kaptırıyordum ki başını kaldırıp bana baktı. Gözleri dudaklarımda takılı kalarak konuştu "konulara yakınlığın hoşuma gitti"deyip. Dudağımın ucundan beni öptü. O kadar hafif bir öpücüktü ki. Şuan Emrah moduna bağlayabilirdim. Pisliğin dedikleri bir kez daha beynimde yankılanırken ne demek istediğini anlamıştım ama iş işten geçmişti çünkü o hayvan arkasını dönüp gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR(askıda)
RomanceHırslı ve işkolik Evren. Babasına kendini kanıtlama peşinde.Ama bu hikayede onu Yakışıklı Doğu yalnız bırakmıyor.Doğu , Evren'i erkek sanıyor ve hikaye Başlıyor .Bakalım Doğu Evren'in kalın duvarlarından tırmanıp kalbinde hüküm sürecek mi ?