Eda'nın Anlatımıyla
Allahım ne duydum ben ?Niye duydum şimdi bunu ben Yarabbim.Of Eda... Meraklı Eda...Her haltı da bil Eda.Ama her bir haltı sen bil Eda...
-Onuur!Aşkım yanlış duydum değil mi ben?Tabi yaaa.Tabi ki yanlış duydum.Olur mu öyle şey değil mi?Kesin yanlış duydum.
-Maalesef çok doğru duydun güzelim.Ama senin bir suçun yok ben elinde aptal olduğum için her zamanki oyununa geldim.Sana kızmıyorum hiç.Kendime kızıyorum ben nasıl kanıyorum ya senin her seferinde şu hallerine.Ama işte çok güzelsin insafsız sen de ya.Öyle bakınca bana cilveli cilveli aklım gidiyor benim.İnsan evladıyım ben de.Ayıp ama beeee Eda.Senden çok çok bana ayıp ama.Çok aptalım çok.
-Hayııııır!Öyle deme ama üzülürüm.Sen aptal değilsin sevgilim.Ben çok zekiyim.
-Hah!Bir de mütevazi..
-Bu da doğru aşkım.Hadi anlat bakalım şu işi.
-Hangi işi?
-Onuuur!
-Of Eda.Bu konuyu hiç konuşmamışız gibi kapatamayız bu seferlik ,ha yavrum?
-Şu söylediğine sen inanıyor musun gerçekten?
-Keşke inanabilsem.Keşke tamam hayatım madem konuşmak istemiyorsun o zaman konuşmayalım diyen bir karım olsaydı.
-Bak seeeen...Öyle mi Onur Bey?O zaman gidin onu diyecek birini bulun kendinize.Allah Allah ya..Dediğine bak şunun.
Vallahi blöf gibi blöf daha ne yapayım yani?Bu Eda şu şartlarda daha ne yapsın yani?
Tribimi yaparken kucağından da kalkmaya çalışınca anında beklediğim cevabı aldım Onur'dan;
-Yaa öyle mi diyorum ben?Kapatsak konuyu diyorum yani.Demiyorum tamam lan tamam.Dur şurada cadı.
-Anlat o zaman sen de.Anlatıyor musun?
-Belertme o boncuk gözleri.Sanki başka şansımız var anasını satayım.Anlatıyorum tamam dedim ya kızım.Ne bilmek istiyorsun sor.
-Her şeyi bilmek istiyorum.Mesela ne zaman öğrendiğini,nasıl öğrendiğini,şu an ne hissettiğini...Her şeyi anlat işte yaa.
-Sondan başlayayım o zaman şu an o seninleyken tutulan kafama sıçmak istiyorum.Oldu mu?
-Hihhh çok ayıp nasıl cümleler onlar Onur?Neyse devam et.
-Of Edaaa ooof !Bak bu konuştuklarımızı kimse bilmeyecek.Çok kızarım.
-Aşk olsun kocacığım.
-Dalga geçiyor bir de .Ciddiyim Eda .Serdar'a çok ayıp olur.Herif çok zor durumda zaten bir de biz zorlaştırmayalım her şeyi?
-Hmmm .Ne kadar zor durumda mesela biraz açar mısın aşkım?
-Eda!
-Ay anladık anlatsana artık çatlayacağım şimdi şurada ya.Senin başlayacağın yok ben soruyorum.Kaytarmadan cevap ver bak fena olur Onur.Ne zaman öğrendin şimdi sen bu olayı?
-Ben ne diyorum benimki ne diyor.Allahımmm acı bu kuluna rabbim.
-Onuur!Kalkıyorum bak.
-Tamam tamam.Birkaç hafta önce öğrendim.Serdar ile Gökhan'ın kavga ettiği geceden sonra bir türlü denk gelemiyorduk.Sanki özellikle kaçıyor gibiydi benden.Dayanamadım önemli bir şey var sana danışmam lazım dedim şirkete çağırdım.Geldi ama nasıl geldi.Zaten ters herif daha da suratsız olmuş.Bir haller var sende dedim.Yok bir şeyim dedi.Tanımaz mıyım kuzenimi ben ?Hem kaç yıllık arkadaşım aynı zamanda o benim.Öyle diyorsan öyledir dedim.Üstüne gidersem sinirlenir çünkü ciğerini biliyorum onun.Havadan sudan sohbet ettik biraz sonra bir anda döküldü.'Birader benim bir derdim var biraz daha anlatmazsam kafama sıkmam yakın'dedi.Sonra anlattı işte.
-Hihh!Ne dedi?
-Sonay'ı ilk bizim düğünde gördüğünü söyledi.Gördüğü an da tutulduğunu.Sonra Gökhan'ı öğrendiğini çok utandığını ,çok kızdığını kendine,gerçekten direndiğini,uzak durmak için aylarca kapımıza uğramadığını..Olur ya karşılaşırız diye babamlara bile doğru düzgün gitmediğini..Sonay'ı her gördüğünde çocuk gibi heyecanlandığını o yüzden ondan kaçmayı tercih ettiğini ...Ta ki son zamanlarda Gökhan'ın Sonay'ı çok üzdüğünü gözleriyle görene kadar da böyle olduğunu.O gün iş görüşmesinde tesadüfen karşılaşmışlar Sonay'la.Çok üzgünmüş görüşmeden önce.Biraz sohbet etmişler keyfi yerine gelmiş.Sonra da yemek yiyip sohbet etmişler sadece.Ben gerçek Sonay'ı o gün tanıdım dedi.Ve artık ondan uzak kalamayacağını da o gün anlamış.Hele o puşt onu bu kadar yıpratırken nasıl görmezden gelirim diyor.
-Yani ne yapacakmış?Söyleyecek mi Sonay'a?
-Hayır canım.Artık kaçmıyorum diyor.Bir şey de yapmıyormuş öyle bekliyormuş kendi kendine.
-Bekleyince ne olacakmış ki?
-Bir şey olacağından değil.Sadece Sonay'ın yakınlarında olmak istiyor.
-Allah Allah.Sonay farkında mı acaba?Ondan mı böyle durgun sence?
-Sanmam onun Gökhan ile ilişkisi uzatmalarda onun için yıpratıyor kendini.Bitse bu kadar yıpranmaz.Böyle her şey havada kaldı üzüyor kızı haliyle bu durum.
-Doğru.Aşkım telefon çalıyor bir saniye.
Masanın üzerinde çalan telefonumu elime aldığımda Ömer'in defalarca aradığını gördüm.Nasıl duymamıştık?Açar açmaz abisini sordu Ömer..Hayırdır inşallah dedim ama onunla konuşmak istedi.Aramış abisini bir türlü ulaşamamış.Telefonu Onur'a verince konuşa konuşa yukarıya çıktı.Telefonunu almaya gitti sanırım.Bir süre sonra aşağıya indiğinde yüzünde sebebini merak ettiğim bir hüzün vardı.Merakıma yenik düşüp ayaklandım hemen.Merdivenlerin başında karşıladım kocamı:
-Onur iyi misin canım?
-Eda çok kötü bir şey olmuş!
-Ne olmuş?
-Sonay'ı arasana sen.
-Ay .Hayırdır inşallah.
Merhaba Canımlar.Mutlu Haftalar.Nasıldı Bölüm?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum Efenim🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONAY (TAMAMLANDI)-III
RomanceOyunbozan ve Portakal Çiçeği Hikayelerinin Masum Güzeli Sonay.. Suskunluğunu Bozmaya Geldi🤎Merak Edenler Burada Mı?