~22~

2.3K 109 244
                                    

Time skip

Od zerwania z Tommy'm minęły dwa tygodnie. Napisałam do blondyna, ale zanim wysłałam wiadomość skasowałam ją. Podobno sobie kogoś znalazł ale nie wiem czy to jest prawda. Przez te tygodnie rzadko z kimś wychodziłam, spędzałam czas z Willem. Brakowało mi trochę obecności mojego brata, ale przez te dwa tygodnie już mi się znudziło granie z nim. Postanowiłam porozmawiać z Toby'm.

A:Hej, masz czas?

T:Hej, mam tylko chcę się Ciebie coś zapytać.

A:No pytaj.

T:Zerwaliście z Tommy'm?

A:Znaczy ja zerwałam, długa historia.

T:Okej, dzięki muszę już kończyć zaraz robię streama.

A:Okej, pa.

Byłam zawiedziona, Tubbo chciał tylko wiedzieć co z Tommy'm. Weszłam na instagrama i zobaczyłam że mam 100tys. obserwujących. Weszłam na smp i otworzyłam discorda. Dawno nie grałam na smp więc postanowiłam pograć chwilę. Dołączyłam na vc gdzie był Tommy, Tubbo i Ranboo i Dream. 

-Hej-krzyknęłam.

-Hej Alice-odpowiedział mi Clay.

-Co tam u Ciebie Dream?

-Bardzo dobrze, a u Ciebie?

-Dobrze.

-Zaraz wrócę-powiedział.

-Okej.

Czekałam chwilę na dreama, a Tubbo i Ranboo rozmawiali między sobą, a Tommy się nie odzywał. Clay wrócił, ale nikt się nie odzywał więc przerwałam ciszę.

-Wbiłam 100tys. na instagramie.

-Alice nikogo to nie interesuje-odpowiedział Toby.

-Tubbo wbiłem 8 mln na youtube-powiedział podekscytowany Tommy.

-Gratulacje Tommy. 

-Alice możesz powtórzyć co mówiłaś?-zapytał Clay.

-Zapomnij o tym-odpowiedziałam.

Pov Dream

Alice wyszła z vc i zostawiła nas. Wiem, że pomiędzy Tommy'm i Alice są napięte relacje, ale że nawet tubbo się od niej odwrócił. Ranboo podobno wyszedł z vc więc nic nie wie o tej sytuacji.

-Tubbo, dlaczego się od niej odwróciłeś?

-Zraniła mojego przyjaciela.

-Jesteście żałośni.

Wyszedłem z vc i zadzwoniłem do Alice. Przed wyjściem z vc musiało zrobić jej się przykro.

C:Alice wszedłem na instagrama, gratuluje 100 tysięcy.

A:Dzięki. Wiesz czemu Toby się tak zachował.

C:Wiem, powiedziałem im że są żałośni. 

Porozmawiałem z nią jeszcze chwilę i ewidentnie poprawił jej się humor. 

Pov Alice

Po rozmowie z Dreamem humor mi się poprawił. Chciałam jeszcze z kimś porozmawiać więc zadzwoniłam do Niki.

A:Hej Niki, masz czas?

N:Nie za bardzo, idę zaraz na spotkanie z tą znajomą.

A:Och okej. To miłego dnia.

N:Dzięki.

Cieszyłam się, że idzie z tą znajomą, ale z drugiej strony było mi przykro że nie mogła rozmawiać. Tym razem zadzwoniłam do Chloe.

A:Hej, masz czas?

C:Hej, mam ale mało bo zaraz wyjeżdżam z miasta. 

A:Na ile dni?

C:Na zawsze.

A:Czemu mi nie powiedziałaś?

C:Przepraszam po prostu, mama nie była pewna tego czy na pewno się przeprowadzamy do jej nowego chłopaka, a tam akurat mieszka moja jedyna przyjaciółka Hannah.

A:Hannah to twoja przyjaciółka? Wydaje mi się, że nie mam już przyjaciółki.

C:Do bani, muszę już kończyć. Kiedyś się spotkamy.

Rozłączyłam się i po moim policzku spłynęła łza. Uważałam ją za przyjaciółkę, a ona nagle mówi że jej jedyną przyjaciółką jest Hannah. Poszłam zobaczyć czy jest Will i był tylko że z kimś rozmawiał. Ostatnio zaczął się spotykać z jakąś dziewczyną. 

-Idę na spacer-powiedziałam wchodząc ponownie do pokoju mojego brata.

-Okej, tylko wróć za chwilę.

-Mhm.

Nie wyszłam na spacer, bo rozpadało się. Zostałam w domu i czytałam książkę przykryta kocem.

Time skip

Od kilku dni nie byłam aktywna na social mediach. Z nikim nie pisałam i rzadko wychodziłam z domu. Will zaczął chodzić z taką Allison. Nawet fajna była. Często do nas przychodziła albo ja chodziłam z Willem do niej bo Alli ma młodszą siostrę. Jej siostra ma 14 lat i bardzo dobrze się dogadujemy. Wiadomo nie tak dobrze jak ja z Dristą i Lani. Lubiłam chodzić do Alli, ale nadal czułam się przygnębiona. Jak jednego dnia poszłam z Willem do Alli, kazała mi wyjść. Od tamtego czasu nie chodzę do dziewczyny mojego brata. Will miał jechać z nią do jej rodziców, więc miałam dwa dni być sama. Postanowiłam zrobić coś czego nikt się nie spodziewa...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam w kolejnym rozdziale dzisiaj. Ogólnie to jest POLSAT wybaczcie musicie wytrzymać kilkanaście godzin bez epilogu. Tak już jutro epilog i koniec książki. 

649 słów

Why do you hate me? II FF TommyInnitOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz