'Odamın canımdan bakarken bir damla yaş düştü gözümden.. Bunca gördüğüm, yaşadığımı sandığım şey bir kurgudan ibaretmiş... Kurgu mu derseniz... Benim hikayem bir kaza ile başlıyor.. En azından benim kurduğum kadarıyla...'
Flasback
'Eda her şeyden sıkıldığı için koca ilaç şişesini alıyor eline... Dünya'nın kalabalığı, ama onun yanlızlığı bitiriyor her şeyi.. Annesinin ölümü, babasının terk etmesi... Amca'sından gördüğü psikolojik şiddet.. Hepsi tetikliyor ihtihar etmesi gerektiğini... Onu tek tutan şey, Halası ve biricik Abisi.. Onlara ne kadar belli etmek istemese de, koca Dünya'nın yükü ağır geliyor ve içiyor şişedeki tüm hapları... Önce başı dönüyor, sonrası büyük bir karanlık.. Başında bir doktor, etrafta koşan hemşireler ile açıyor gözünü... Kolunda bir serum ve ağzında hava maskesi.. '
Doktor:Eda Hanım, Midenizi yıkadık.. Şuan gayet iyisiniz.. Ama siz nasıl hissediyorsunuz kendinizi?
Eda:Lan SİZ BENİ NEDEN KURTARIYORSUNUZ! BEN İNTİHAR ETTİM YAŞAMAK İSTEMİYORUM!
Doktor:Eda Hanım sakin olun lütfen.. Hemşire, sakinleştirici yap, hemen!
Eda:İstemiyorum ben sakinleştirici falan! Ölmek istiyorum!
'Doktor beni tuttu ve sakinleştiriciyi yaptılar.. Kısa süre içinde de bilincini kaybedip derin bir uykunun kollarına bıraktım kendimi.. Gözlerimi tekrar açtığımda, evdeydim ve başımda Halam vardı... Meraklı ve yaşlı gözler ile uyanmamı bekliyordu'
Ayfer:Eda'm.. Bebeğim.. Neden yaptın bunu kendine?
E:Konuşmak istemiyorum.
Ayfer:Eda cevap ver... Bizi hiç mi düşünmedin Birtanem? Harap olduk.. Abin hastaneyi ayağa kaldırdı..
E:KONUŞMAK İSTEMİYORUM HALA!
'Halam üzgün ve şaşırmış bir ifade ile çıktı odamdan usul usul, onun kadar bende kırıldım ve yaşadığım şeyler ağır gelmeye başladı.. 10 yaşımdan beri sırtımda olan bu yük beni aşmaya başladı... Odamın açık olan canımdan dışarıyı izlerken kapı hızlıca açıldı.. Görmekten tiksindiğim adam hesap sormaya gelmişti.. Amcam gibi gelmiyordu, onun arkasından Abim girdi.. Abim pamuk gibi bir insandır. Beni asla ezdirme ve yanımda dururdu.. '
Onur:Sen delirdin mi Eda? İntihara kalkışmak ne demek?!
Aras:Amca sakin olur musun? Eda şuan iyi değil.. Sonra konuşursun lütfen..
Onur:Olmaz! Ben artık çekemem bunun nazını! Evleneceksin! Hemde benim seçtiğim aday ile!
Eda:Amca saçmalama! Ne evlenmesi! İstemiyorum ben evlenmek falan!
Onur:Bu senin kararına kalırsa yandık.. Benim aklımda birisi var.. Müstakbel kocan ile yakında tanışırsın.
Aras:Amca! Gerçekten fazla oluyorsun! Evlenmek nedir ya? Kendine gel!
Onur:Gelmeszem ne olur lan? Sen benim lafının üstüne laf mı söylüyorsun?
'Amcam kapıyı çarpıp çıktı.. Abim yatağımın başına gelip bana sıkı sıkı sarıldı.. Biriyle uğraşırken diğer sorun çıkıyor.. Abim saçlarımı severken, sakin sesiyle konuştu'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬