S E K İ Z

2K 132 18
                                    

'Serkan'a bağırmamın yanlış olduğunu düşünüp odamdan çıktım.. Sonuçta onun da gerçekten hiçbir suçu yoktu.. Aşağıya indiğimde mutfak masasında çizim yapıyordu..'

Eda:Acıktım da ben.. Ondan şey ettim...

Serkan:Tamam.. Yemek var daha...

Eda:Özür dilerim.

Serkan:???

Eda:Serkan özür dilerim dedim.. Tamam fazla tepki veriyorum.. Ama düşündükçe kafam almıyor..

' Konuşurken çoktan yemeği tabağına koydum ve yemeğe başladım. Çatalı savura savura konuştum... Serkan ise bu halime oldukça keyifli bir şekilde güldü.'

Eda:Ya biz ne yapıcaz bundan sonra? Allah'ım bir yol göster lütfen! Bak.. Bence biz şöyle yapalım.. O gece hiç yaşanmamış gibi davranalım.. Aynen.. Unutalım gitsin.. Ben unuttum bile.. Biz neyden bahsediyorduk Serkan?

Serkan:Ahaha... Sen gerçekten çok orijinal bir insansın.. Gerçekten.

Eda:Böyle demen çok hoş ama ne diyorduk biz?

Serkan:Hemen de unuttun yani.. Peki.. Sanırım karıcım, eve neler alsak diye konuşuyorduk..

Eda:Karıcım ne ya? Garip geliyor..

Serkan:Sen başlattın..

Eda:Biraz öyle oldu sanırım..

'Gülerek yemeğimi yemeğe devam ettim.. Oturup biraz film izlemeye karar verdik.. Ben koltuğun bir ucuna, o da koltuğun diğer ucuna oturdu.. Biraz süre sonra midem bulanmaya başladı... Çok umursamadan filmi izlemeye devam ettim... Ama işler sandığımdan daha da fenaydı.. '

Serkan:Eda iyi misin sen?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan:Eda iyi misin sen?

Eda:Hı hı...

Serkan:Eda ağzını neden tutuyorsun?

Eda:Kus-Kusucam..

Serkan:Ne!?

Eda:Ayy Serkan.. Çok kötü! Öğğk! 🤢

Serkan:Gel banyoya gel!

' Koşarak banyoya gittim.. Serkan da arkamdan geldi.. Ben istemsizce kusarken Serkan saçlarımı tuttu... Elimi yüzümü yıkayıp biraz kendime gelmeye çalıştım.'

Serkan:Daha iyi misin?

Eda:Sanırım..

Serkan:Galiba sana mantar dokunuyor..

Eda:Galiba..

Serkan:Bir daha kusar mısın?

Eda:Ne biliyim Serkan ben? Ama hala midem bulanıyor..

Serkan:Tamam... Kusacaksan hemen buraya koş.. Ben-

' O konuşurken çoktan arkamı dönüp kusmaya devam etmiştim.. İçimde garip ve iğrenç bir his vardı... Tekrar yüzümü yıkayıp tam olarak kendime geldiğimde içeri geri gittik.. Karnımı tutup bastırmaya başladım... Serkan yanıma gelip oturdu.'

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin