Serkan:Eda, bak tamam çok özür dilerim.. Ama daha seni tanımıyorum.. Senim beni tanıman bir şey değiştirmiyor..
Eda:Ya hala burada mısın ya?! Ne diye benimle oynuyorsun o zaman!? Manyak mısın! Ruh hastası mısın sen!?
'Sinirle odadan çıktım.. Yaptığım şey başından bir hataydı.. Ben görmek istemedim.. Bir de çok normal bir şeymiş gibi söylemesi daha da kırıcı.. Her şey en başından yanlıştı.. Ben Serkan diye tutturmasaydım belki de bunların hiçbiri olmayacaktı.. Buradaki en büyük suçlu bendim.. Serkan da arkamdan geldi, ama ben çoktan bir taksi çağırmıştım.. Onu beklerken Serkan pijamalarıyla sokağa atladı.. '
Serkan:Eda! Nereye!?
Eda:Sanane!
Serkan:Eda nereye gidiyorsun bari ben bırkayim!
Eda:Siktir git!
Serkan:Gitmiyorum!
Eda:Hayır! Siktirip gideceksin!
' Taksi gelir gelmez bindim, gözden kayboldum.. Serkan ise araya binmek istese de yetişemezdi.. Ceren'e gittim... Gecenin bir saati olduğu için uyuyordur diye düşündüm ama hemen kapıyı açtı...'
Ceren:Eda, iyi misin?
Eda:Ceren.. Ben çok kötü bir şey yaptım!
' Ağlayarak boynuna sarıldığımda sıkı sıkı sardı beni.. Saçlarım hala ıslaktı, üstümde de Serkan'ın t-shirti vardı.. Hemen onlardan kurtuldum ve Ceren'de olan kıyafetlerimden giydim.. Saçımı da kuruttum.. Ama hala kendimi çok kötü hissediyordum.. '
Ceren:Eda.. Hala ne olduğunu söylemedin? O mu bir şey yaptı?
Eda:Ceren biz.. Yani..
Ceren:Birlikte mi oldunuz?
' Sıkıntıyla kafamı salladım... Çığlık çığlığa bağırıp sevindi.. Çok da sevinilecek bir yanı yoktu ama sonuçta sözde aşık olduğum adamla yatmıştım.. Sakinleşip tekrar yanıma oturdu..'
Ceren:Eda... Ne var canım bunda? Sevgilisiniz artık o zaman... Çok erken değil mi ya?
Eda:Sorun da o Ceren! Biz, en azından o beni tanımıyor! O tek gecelik şeylerin peşinde, pisliğin teki! Onu benim aşık olduğum adamın yerine koymaya çalışmam çok saçmaydı...
Ceren:Yani... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum Eda... Evet, bu Serkan tam bir şerefsiz olabilir.. Ama siz evlenmediniz mi? Belki ilerde bir şeyler olur...
Eda:Olmaz Ceren.. Dediğim gibi ona güvenmeyi düşünmem hataydı.. Bu gece burada kalsam olur mu? Şirkete de buradan birlikte gideriz..
Ceren:İstediğin kadar kalabilirsin.. Hatta birlikte mi uyusak bu gece? Eskiden olduğu gibi..
Eda:Çok güzel olur...
'Göz yaşlarımı silip yerimden kalktım.. Kısa ama rahat bir uyku çektim.. İstemeye istemeye şirlete gittim... Boynum kat kat kapatıcı sürmeme rağmen hala mordu.. O yüzden boynuma bir fular taktım.. Odama girecekken gerçeği hatırladım, bu oda artık benim değildi.. Eşyalarımı alıp çıkacaktım.. Serkan içerideydi, yanında da Engin vardı.. '
Engin:Günaydın Eda...
Eda:Günaydın Engin...
Engin:Ben sizi yanlız bırakıyim Serkan, bir dahakine ellerine dikkat et! Tırnak izleri uzaydan görünüyor!
'Gülerek odadan çıktı.. Serkan ona arkasından kalem fırlatmıştı.. Elimdeki kutuya eşyalarımı koymaya başladım... Serkan hiç olmadığı kadar pişman görünüyordu.. Annemden kalma cam bir vazom vardı.. Bana laf attığı sırada cevap vermeye çalışırken elimden düştü..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬