O T U Z B E Ş

1.3K 138 45
                                    

~

Eda:Anlaşılan baya eğlenmişsiniz bakıyorum da Bade Hanım, o zaman yarın tekrar gitmek istersin.

Bade:Evet evet! Hatta 5 gün bile giderim!

Serkan:Aaa olmaz ama, ben özlerim seni.

Bade:Ne kadar özlersin baba?

- Sakallarıyla oynarken konuştu Bade, babası da kocaman bir öpücükle karşılık veri cevapladı. -

Serkan:Çok özlerim. Sen özlemez misin?

Bade:Özlerim. Haa bu arada size bir şey söylemem lazım.

Eda:Neymiş anneciğim o?

Bade:Kreşteki öğretmenler bana senin Serkan Bolat mı olduğunu sordu. Bende evet dedim. Neyin oluyor dediler, babam dedim. Baya şaşırdılar, sonra da annemi sordular.

Eda:Vay or- k-kıskançlar! Sen ne dedin sonra?

Bade:Yanındaki kadın da annem dedim.

Serkan:İyi demişsin bebeğim.

- İçten içe sinir olmuştum ama belli etmedim.

Aydan Hanım İstanbul'daki birkaç arkadaşı ile buluşacakmış, torunları da gelecekmiş. Bu yüzden Bade'yi de aldı.

Onalr evden gidince akşam yemeğimizi yedik, sonra da odamıza çıkıp yatmaya başladık.

Serkan yine belime sarılmıştı. -

Eda:A-ah! Bir de beni sormuşlar! Ne bekliyorlar ki? İlla boşanmış mı olmamız lazım!?

Serkan:Bebeğim sakin ol, biz boşansaydık bile sen buraya gelince tekrar evlenirdik.

Eda:Nereden çıktı o?

Serkan:Birbirimizi görünce dayanamazdık da ondan.

Eda:Çok iddialısın Serkan.

Serkan:Evet, sahada da konuşalım ama, sözde kalmasın.

Eda:Olabilir-

- Dediğim anda dudaklarıma uzanıp üstümdekileri çekiştirmeye başladı.

Benim ellerim ise onun ensesindeki yerini koruyordu. Elini t-shirtümün içine sokup südeyenimin arkasını açtı. Göğüslerimi serbest bırakıp ardından t-shirtümü de sıyırdı.

Elim aşağılara kaydıkça Serkan daha da hırslanmıştı. Eşortmanın üstünden erkekliğini birkaç kez sıktım. Ağzımın içine inlediğinde bir taraftan da göğüslerimi sıkıyordu.

Kıyafetlerimizden tamamen kurulduktan sonra Serkan bir değişiklik yapıp beni kucağına aldı. Duvara yaslayıp boynumu öpmeye başladı. -

Eda:A-ah.. Serkan yapma İ-iz kalıcak.

Serkan:Bir şey olmaz.

- Diyip devam etti. Ayaktayken erkekliğini kadınlığıma hizaladı, hızlı bir giriş yapıp işine başladı. -

Eda:S-Serkan! Daha hızlı!

Serkan:Aşkım makine miyim ben!? Bu kadar oluyor!

Eda:Off fantazimizin içine sıçtın ya!

- Diyip kucağından indim. Şaşırıp kalmıştı. Yatağa yatmak için eğilirken arkamdan gelip ellerimi arkada bağladı, sonra da tekrar giriş sağladı.

Beklemediğim için biraz ani olmuştu ama birkaç hareket sonra alışmıştım. -

Eda:İşini biliyorsun.

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin