O N B E Ş

1.5K 105 56
                                    

° ° °

Serkan:Tamam, bak evlenicez. Birkaç ay sonra da boşanıcaz..

Eda:Tamam.. Bende meraklı değilim sana.

Serkan:Güzel..

Eda:Çok sinir bozucusun.

Serkan:Neden?

Eda:Neden mi? Bana demediğini bırakmadın.

Serkan:Eda seni tanımıyorum bile.. Şans eseri hisselerini aldığım bir şirketin sahibinin yeğeni ile evleniyorum.. Nasıl normal karşılayabilirim? Ki sende beni tanımıyorsun.

Eda:B-ben seni tanıyorum.

Serkan:Koma falan diyordun.. Anlatsana..

'Anlatıp anlatmamak konusunda çok kararsız kaldım.. Sonuçta ne tepki vereceğini bilmiyordum.. Karakteri benim bildiğim Serkan'a pek benzemiyordu.. O yüzden karar verirken biraz zorlandım ama anlatmamaya karar verdim.'

Serkan:Eda, iyi misin? Tamam birbirimizi haz etmiyoruz ama insanız değil mi?

Eda:Şey... Sonra anlatsam..

Serkan:Tamam.. Tatlı söyleyelim mi?

Eda:O-olur..

' Serkan garsonu çağırdı masaya... Şimdi biraz insanlık yapmaya başlamıştı.. '

Garson:Ne alırsınız efendim?

Serkan:Ben bir şey istemiyorum.. Ama hanımefendi için bir çikolatalı pasta alabilir..

Eda:Çilekli olsun, çikolatalı değil.

Serkan:Olmaz.. Çikolata olsun..

Eda:Ama ben çikolata sevmem ki! Çilek istemiyorum!

Serkan:Edaa!

Eda:Senin çileğe alerjim mi var?

Serkan:Evet!

Garson:Şey efendim siparişi alsam..

Eda:Biz normal karışık meyveli bir pasta alalım.. Çilek olmasın lütfen..

Garson:Tabii efendim.

'Serkan'ın gerçekte de alerjisi vardı.. İntikam için çilekli söyleyebilirim ama kıyamadım.. '

Serkan:Alerjim olduğunu nereden biliyorsun?

Eda:Seni tanıyorum dedim ya..

Serkan:Başka ne biliyorsun?

Eda:Uyurken saatini asla çıkartmazsın, çünkü gece her an kalkıp sabaha kaç saat kalmış diye bakabilirsin... Ya da tuzlu fıstık sevmezsin.. Bir hatıra kurun var değil mi? İçinde de abimden kalan eşyalar.. Aslında içine her anısı olan şeyi koyarsın..

' Gözlerini kocaman açıp yüzüme baktı.. Onu bu kadar yakından tanımam, üstelik bunu komadayken yaşamam çok korkunçtu.. Birkaç kez etrafa baktıktan sonra yaklaşıp ciddileşti..'

Serkan:Sen eminsin?

Eda:Evet..

Serkan:Nasıl oluyor bu? Daha önce karşılaşmadık bile.. Bu yaşadıklarımız da aynı mı?

Eda:Hepsi değil... Ama bu evlilik işi aynı..

Serkan:İyi... Bundan sonraki bölüm ne oluyor? Aşık falan mı oluyoruz? Ben aşık olmam bunu bil de...

Eda:Fark ettim onu.. Sen daha çok tek gecelik ilişkileri sevenlerdensin değil mi? Pis.

Serkan:Vayy.. Nesin sen adam sarrafı falan mı?

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin