O T U Z İ K İ

1.5K 133 14
                                    

- Onlar odadan çıktıktan sonra iç çekip, ellerimle yüzümü kapattım. Serkan yanıma bir sandalye çekip oturdu, sarıldı.

Diğerleri bizim barıştığımızı bilmiyordu. Bade kaybolunca heyecan yapıp sarıldığımızı falan düşündüler.

Fakat biz o an öpüşüp sarılınca hepsi 'Ne oluyor?' demeye başladı. Herkes çok şaşırmıştı. -

Engin:Serkan, ne oluyor?

Melek:S-siz barıştınız mı!?

- Bizimkilerin uyarıcı soruları yüzümüzdeki gülümsemeyi soldurmuştu. Serkan kaşlarını çatıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Gerçekten verdikleri tepkiler beklediğimiz gibi değildi. -

Serkan:Evet, barıştık.

Eda:Ne var ki bunda?

Ayfer:Kızım sen Serkan yüzünden 6 yıl ayrı kalamadım mı bizden!? Kızın babasız kalmadı mı? Birden gelince aşkınız mı depleşti?

Eda:Evet Hala, aynen öyle oldu. Verdiğim karardan ben sorumluyum. Kızım da babasının Serkan olduğunu artık biliyor. Bizim aramızda da sıkıntı yok.

- Hepsinin yüzünde gülücükler belirtmeye başladı. Sonunda da dayanamayıp bize sarıldılar.

Şirkette biraz daha durduktan sonra eve geçtik. Serkan ve Bade her zaman olduğu gibi tartışıyordu. -

Bade:Yaa! Baba hayır onu yemek istemiyorum!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade:Yaa! Baba hayır onu yemek istemiyorum!

Serkan:Ama Bade arkandan ağlar! Tüm çöpte ' Badee! Badeeee! Beni yee!' diye bağırır.

Bade:Off ne kadar saçma şeyler bunlar? Çocuk mu kandırıyorsun sen?

Serkan:Ne yani, çocuk değil misin?

Bade:Hayır!

Serkan:Belli belli! Ergensin!

Bade:Sen nesin? 2 yaşında falan mı!?

Serkan:Hııı! 2 yaşındayım! Daha altım bezleniyor!

Bade:Kesin öyle, bende diyorum ki babamın neden altında hışır hışır bir şeyler ötüyor?

- İkimiz kahkaha atmaya başladık. Serkan yalancı bir gülümseme ile Bade'ye surat yaptı. Bade de ardından dilini çıkartıp karşılık verdi.

Yemekten sonra odasına fırlayıp ona eskiden aldığım bir oyuncak seti ile oynamaya başladı. Biz de Serkan ile birlikte bahçede kahve içtik. -

Eda:Her şey hayal ettiğim gibi.

Serkan:Hıı? Nasıl bir hayalmiş o?

Eda:Hep sizin tanışıp güzel bir baba-kız ilişkisi kurmanızı istemiştim.

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin