Y E D İ

2.2K 120 19
                                    

Serkan:Dans edelim mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan:Dans edelim mi?

Eda:Olur...

'Gelmemizin ardından sadece 15 dakika geçmişti.. Hemen de dansa kaldırdı, pek centilmen... Etraf oldukça kalabalıktı ve herkes slow dansın etkisi ile bir oyana bir buyana sallanıyordu.. Serkan da biz yakınlaştıkça saçlarımı, boynumu kokluyor fırsat kolluyor gibiydi.. '

Serkan:Düğünümüzde bile dans etmedik...

Eda:Evet ya.. Arkadaşlarım da gelemedi.. Neyse..

Serkan:Bir daha evlenirsin ona gelirler... Üzülme..

Eda:Evlenmem bir daha. Çocuk oyuncağı mı bu?

Serkan:Değil ama sende mutlu değilsin..

Eda:Sen mutlu musun?

Serkan:Hı hı...

Eda:Ne?

Serkan:Senden önce baya sıkıcı bir hayatım vardı.. 1 hafta içinde pazara bile gittim.. Bu büyük bir gelişme.. En azından benim için.

Eda:Hıı... Daha çok şaşıracaksın..

Serkan:Şaşırt o zaman..

'Utanarak bakıp güldüm.. Şarkı bitince eğlenceli bir şeyler açıldı.. Bar'ın oraya gidip alkollü bir şeyler söyledik.. '

Serkan:Çarpmadığından emin misin?

Eda:Evet Serkan... Çok içmedim daha önce ama kızlar ile eğlenmek için gelirdik..

Serkan:Benim de çok geldiğimden değil de... Sen yine de fazla kaçırma..

' Fazla kaçırma dedi ama ikimiz de dut gibi sarhoş olduk.. Birbirimize bakıp gülüyorduk.. Yüzünü tam seçemediğim bir adam yaklaştı yanıma... Laf atıyordu ama ben omuz silkiyordum.. Serkan gerçek bir koca edasıyla yanıma gelip beni kendine çekti.. Uzaklaşmaya çalışınca da kulağıma eğilip konuştu... '

Serkan:Şu şereğfiz sana yürüyo ondan eveğ gidiyoruğz!

Eda:I-ııı! Ben çok sevdiğm burayı! Sen git!

Serkan:Edaaaa! Hadddiiiii!

' Adam yanımıza yaklaşıp Serkan'a dik dik bakmaya başladı.. '

Doğukan:Sen bu hanımefendiyi rahatsız mı ediyorsun lan!

Serkan:Ööğğğf git!

Eda:Evet! Rahatsığz ediyor..

Serkan:Karın o benim.. Evliyiz biz hadi git işine!

Doğukan:Hadi gelin hanımefendi ben sizi evinize bırakıyim! Kardeşim ayrıl! Rahatsız ediyor diyor işte!

Serkan:Lan sen manyak mısın? Karım diyorum karığm!

Eda:Ah Aşkım! Evimizeğ gideliiiiğğm!

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin