Eda:H-hanımefendi iyi misiniz?Cansu:Ahh! Doğuruyorum!
Eda:Serkan hastane! Koş!
'Serkan'ın sinirden kıpırdamıyor bile. Bir taksi çağırıp kadını bindirdik, bir de yanına bindik. Serkan hala çok sinirli görünüyordu.. Kadın doğuma girdi, biz de beklemeye başladık. '
Eda:Böyşe bir şey yaptın mı gerçekten?
Serkan:Hayır.. 2 senedir kadın eline demedim diyorum ya.
Eda:Ya Serkan kadın hamile. Yalan mı söyleyecek?
Serkan:Bilm-
' Biz oturmuş konuşurken yanınıza telaşlı bir adam geldi. İyi giyimliyidi, belki de bir iş adamıydı..'
Tarık:Karım! Karımı siz getirmişsiniz buraya! Hamile!
Eda:Ne?
Serkan:Cansu hanım sizin karınız mı?
Tarık:Evet! Çok teşekkür ederim getirdiğiniz için!
' Adam böyle diyince şok oldum. Kadın bebeği Serkan'dan diye iddia etmişti ama evli çıktı.. Serkan daha fazla durmayalım dediği için eve geri döndük. Serkan sürekli yüzüme bakıp özür bekliyordu.. Yemek yerken yine bu konu açıldı.'
Serkan:Eda?
Eda:Hı?
Serkan:???
Eda:Öf tamam özür dilerim. Arkadaşların bile ne kadar çapkın olduğundan bahsediyor.. Ben nasıl güvenebilirdim sana?
Serkan:Baya, normal bir şekilde güvene bilirdin Eda..
Eda:Tamam uzatma.
' Yine sinir bozucu bir şekilde gülmeye başladı. Yemeklerinizi yedikten sonra Ceren aradı, kızların onda olduğunu konuşmak istediklerini söyledi.. Bende Ceren'e gittim.'
Serkan:İşin bitince ara, gelir alırım.
Eda:Gerek yok.. Hadi git işine.
'Arabadan indim ve Ceren'in evine girdim.. Pijama partisi yapacaktık, ama ben yarısında eve geri dönecektim.'
Melek:Eda sen iyisin değil mi?
Eda:Evet Melek..
Figen:Bak dokunmadı değil mi?
'Bir süre sessiz kalıp Ceren'le bakıştık. Gülüp inkâr etmeye başladım.'
Eda:Ahahahha! Ne? O mu bana dokunacak? 10 metre yanıma yaklaşamadı!
Figen:Eh iyi... Sen zaten korursun kendini..
Eda:Aynen..
Melek:Nasıl davranıyor sana Eda? O seni tanımıyordu ya.. Yani-
Eda:Ben anladım Melek.. Şey ya, iyi davranıyor yani..
' Melek gülerek kafasını salladı.. Sabaha kadar oturmak çok istedim ama erkenden uykum geldi.. Sözde kendim dönecektim ama ben uyuya kalınca Serkan'ı aramışlar. Uyandığımda Serkan'ın kucağında bir yere taşınıyordum. '
Eda:Serkan?
Serkan:Uyuyan güzel?
Eda:Sus!
' Ensesine bir tokat attım.. İnmeye çalıştım ama tabii ki bırakmadı. '
Eda:Bıraksana be.
Serkan:Eda dur geldik zaten arabaya..
Eda:Niye o kadar uzağa park ettin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬