O N A L T I

1.6K 117 56
                                    

'Kafamı çevirmeye çalıştığımda kokusu ile karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Kafamı çevirmeye çalıştığımda kokusu ile karşılaştım.. Bana sarılan Serkan'dı. Karşımızdaki kadın tedirginlikle bakıyordu.. Etrafımızda bir sürü insan vardı, ama biz sadece masadaki kadının umrundaydık.. Serkan her geçen saniye daha da yaklaşıp, boynumu öpüyordu.. Beni tek rahatsız eden bunu insanların arasında yapıyor olmasıydı, çünkü biraz daha devam ederse dayanamayacaktım.. Ellerini biraz gevşetince yüzümü ona döndüm.. Ellerini masaya yaslayıp beni sıkıştırdı.. '

Eda:Serkan.. Ne yapıyorsun?

Serkan:Dayanamıyorum..

Eda:Ne-

' Dudaklarıma yaklaşıp aniden öpmeye başladı.. Karşılık vermek garip geliyordu ama ayrıldığımızda ikimizi de nefes nefeseydik.. Kadın başka yerlere bakıyordu... Hiçbir şey olmamış gibi önüme döndüm, Serkan da aynen benim gibi yapıp kadına bakmaya başladı.. Arkamdaydı... Etraf çok kalabalık olduğu için hiçbir yer görünmüyordu, bu yüzden sağ eli ile belimi tutuyordu.. Yüzüme salakça bir gülümseme atıp tekrar önüne döndü.. '

Serkan:Yaren... Tanıştırıyim.. Karım, Eda..

Yaren:Aaa... Sen evli miydin ya?

Eda:Sevgilin nerede?

Yaren:G-gelir.. B-birazdan.

Serkan:Ha bu arada... Yaren benim çocukluk arkadaşım.. Sevgilin mi buradaydı Yaren?

Yaren:Evet... Gelir birazdan...

' Serkan da, ben de buna inanmamıştık.. Serkan'ın birden yakın davranması, hatta bu kadar yakın davranması çok garip gelmişti.. Eli yavaş eteğimin altından çıplak tenime geliyordu.. Hissettiğimde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.. Serkan hızlı hızlı nefes alıp veriyordu... Madem istiyorsun, niye burada yapıyorsun be adam? '

Eda:S-Serkan.. Eve mi gitsek?

Serkan:Yoook... Birazdan gideriz..

Eda:Ama ben hiç rahat değilim.. Ah...

Yaren:Ne oluyor ya?

Eda:Y-yok bir şey... K-kalbim sıkıştı da.. Böyle.. Yüreğim hop etti...

Serkan:Hııı... Hop mu etti?

Yaren:Flörtleşmenizi başka yerde yapsanız Serkan?

Serkan:Gidicez zaten birazdan... Çok küçük bir mesele var..

'Elleri rahat durmuyordu... Çamaşırımın uçlarını zorluyordu. Bacağımı kaldırıp beni kendine bastırmaya başladı.. Biraz daha devam edersek insanların arasında sevişicektik! Ondan biraz uzaklaştım.. Elini eteğimi altından çekti, kendini toparladı.. O kadına da iyi geceler diyip elimi tuttu, sonra da arabaya geçtik.. Parlayan gözler ile bana bakıyordu.. Ben ise saf saf gülüyordum.. Kandırılmaya oldukça müsaittim.. '

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin