K I R K B İ R

1.2K 105 8
                                    

° °

Serkan: Nerede yersiniz yemekleri?

Bade: Masada yiyelim o kadar da değil.

Serkan: A-ah! Ne demek o kadar da değil. O kadar hanımefendi, koltukta yiyeceksiniz.

Eda: En azından Bade burada yiyebilir.

Serkan: Peki..

- Diyerek kocaman gülümsedi. Elindeki tepsi ile koltuğa geldi, Bade'ye yemeğini bir güzel yedirdik.

O yedikten sonra biz de kendimize yemek koyup, masaya geçtik ve yedik.

Biz masayı toplayıp onun yanına gidene kadar o çoktan uyuya kalmıştı. Serkan Bade'yi kucaklayıp bizim odamıza götürdü, onu aramıza alıp, sıkı sıkı sarıldık.

Bade'ye arkasından sarılmıştım, Serkan da ikimizin yüzüne bakıp gülümsüyordu. -

Serkan: Çok korktum.

Eda: Bende.

Serkan: Yarın erkenden bir usta çağırıp o mermeri söktürelim. Tekrar bir sakatlık çıkmasın.

Eda: Olur... Ah kıyamam ya, küçücük kızımın dizinde 2 dikiş var... Nasıl delirmedim şuana kadar anlamıyorum.

Serkan: Başımıza gelmeyen kalmadı..

Eda: Off evet.

- Biraz daha konuşup yorgunluktan uyuya kaldık.

Sabah erkenden kalkıp birlikte kahvaltı yaptık. Evde sıkılıp oturmaktan, biraz sahile inip dondurma yemeği tercih ettik.

Bade tabii ki kucağımıza gezdi. -

Serkan: Bebeğim, nasıl dondurma istersin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan: Bebeğim, nasıl dondurma istersin?

Bade: Bilmem, kafana göre takıl.

Serkan: Kafama göre takılıyim, peki.

- Serkan gülerek yanımızdan ayrıldı.

Bade ile uzun uzun izledik denizin güzelliğini. Huzuru gerçekten bulmuştum. -

Eda: Deniz çok güzel değil mi anneciğim?

Bade: Evet anne, çok güzel. Keşke yüzebilseydik.

Eda: Dizin iyileşsin, yüzmeye gideriz. Hatta baban sana yüzme de öğretir. Çok iyi bir yüzücü.

Bade: Oluurr.. Babamın iyi olmadığı bir şey var mı?

Eda: Bilmem, var mı?

Bade: Yok bence.

Eda: Bence de..

- Gülerek yanaklarına birkaç öpücük bıraktım. Serkan elinde zor taşıdığı 3 külah dondurma ile yanımıza geldi.

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin