'Pazara geldiğimizde şaşkın gözler ile etrafa bakıyordu Serkan.. Tezgahlara uğrayıp teker teker istediğimiz malzemeyi aldık. En son da meyve tezgahına gelip meyvelerin tadına bakmaya başladık.'
Eda:Kolay gelsin abi..
X:Sağol kardeşim... Ne kadar veriyim?
Eda:Yarım kilo ver... Serkan, yemek ister misin?
Serkan:Yok, sağol..
' Bir erik alıp kenarından ısırdım. Serkan'a da diğer kısmını uzattığımda kafasını çevirdi. '
Serkan:I-ı... Eda yiyemem..
Eda:Neden ya çok lezzetli?
Serkan:Eminim öyledir ama... Yıkamadın.
Eda:Sildim ama.. Hem vitamini orasında onun.. Hadi aç ağzını...
' Ağzını zorla açtırıp eriği içine attım. Oradan geçen, her pazara uğradığımda sohbet ettiğimiz bir teyze vardı... Yine onunla karşılaştık.. Serkan elinde pazar poşetleri ile bakınırken yanına dikildim ve teyze ile konuşmaya başladık..'
Eda:Elif Teyze... Nasılsın?
Elif:İyiyim Eda'mm.. Sen nasılsın güzel kızım?
Eda:İyiyim Elif teyze.. Pazara geldik eksikleri almak için..
Elif:İyi yapmışsınız kuzum.. Bu yakışıklı çocuk kim? Sevgilin mi?
' Serkan'ın omzuna vurarak konuştum. '
Eda:Kocam Elif teyze.
Elif:Ne! Kız sen ne ara evlendin? Allah bir yastıkta kocatsın yavrularım! Ah ah kıyamam ben size... Bana bak yakışıklı oğlan.. Sakın üzme benim kızımı... Eda'm bir tanedir, bir tane!
Serkan:Tamam hanımefendi... Eda, gidelim mi artık?
Eda:Olur Serkan... Elif teyze, görüşürüz yine.. Çok öptüm seni..
Elif:Tamam yavrum dikkat edin kendinize.. Görüşürüz...
'Ona el sallayıp pazardan çıktık... Serkan ilk girdiği zamanki gibi memnuniyetsiz değildi..'
Eda:Sevdin mi?
Serkan:Yani... Sıcak bir ortam gibi..
Eda:Daha çok gelicez Serkan Bolat... Demiştim...
Serkan:Hatırladım.
'Gülüp arabayı çalıştırdı.. Eve döndüğümüzde malzemeleri yerleştirdik ve dinlenmek için tekrar bahçeye oturduk.. Sirius açık olan fıskıye ile oynuyordu.. Bizde ona bakıp gülümsedik... O an keşke bir çocuk da orada olsaydı dedim.. Belki de 10 sene sonrası öyleydi.. Sirius, onunla oyun oynayan bir çocuk... Serkan ve ben... Belki de mutlu bir aile olabilirdik... Ama Serkan'ın böyle bir şey isteyeceğini düşünmediğim için tüm düşüncelerinden sıyrıldım.. '
Eda:Çok eğleniyor baksana..
Serkan:Evet.. Keşke bir çocuk da olsaydı yanında..
Eda:ç-çocuk mu?
Serkan:Evet... Sirius ile oynayacak.. Sonra ıslandı diye birisi ona kızacak.. Ama o umursamadan oynamaya devam edecek..
' O anlattıkça beni içine çekiyor gibiydi.. Aynı anda aynı şeyi düşünmemiz tesadüf müydü? Yoksa sadece denk mi gelmişti.. Serkan'ın bakışları gerçekten içimi,kalbimi deliyordu..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬