° ° °
'Sabah kalkıp kahvaltı yaptık... Serkan spor yapıcam diye tutturdupu için biraz onu bekledim... Uzun ısrarlar sonucu şirkete gitmek için ikna ettim ve şirkete gittik.. Melek ve Ceren beni görünce çok sevindi.. Serkan ise yanımdan bir an olsun ayrılmadı..'
Melek:Enişte biraz dedikodu yapıcaz hiç izin vermiyorsun ya... Bırak karını bırazcık.. Biz yanındayız zaten..
Eda:Aynen Serkan doğuracak halim yok ya.. Hadi hayatım..
' Yanağından öptüm ve onu toplantı odasına gönderdim.. Kızlar bana kocaman sarılıp karnımı sevdi.'
Ceren:Ayy ben hala inanmıyorum... Teyze olucaz!
Melek:Evet ya.. Keşke Pırıl da olsaydı ya...
Pırıl:Ben buradayım zaten..
Eda:Pırıl! Yaaa sen nasıl geldin buraya?
Pırıl:Çok ısrar ettim geldik.. Kafayı yiyeceğim evde.. Engin zaten evhamlı... Yaa nasılsınız? Eda, sen nasılsın kuşum? Bebişin nasıl?
Eda:İyiyiz biz.. Sende bir şeyler var gibi..
Melek:Cinsiyet! Cinsiyetini öğrenmişler! Ayyy kesin kız!
Pırıl:Evet! Kız!
Ceren:Yyaaa çok sevindiiim!
Eda:Ayy Pırıl.. Yerim ben onu ya... Sen saçlarına toka mı takıcalsın kızınııın? Ayy!
'Saçma bebek konuşmamızın ardından Serkan'ın yanına gittim... İçeride Engin ve Ferit de vardı. '
Engin:Kız... Vallaha kız babası olucam!
Ferit:Ben demiştim.. Serkan, sen pek durgunsun.. Ne oldu?
Serkan:Hiiç... Eda'yı merak ettim ya... Doktor yanlız bırakmayın dedi..
Engin:Bende korka korka getirdim ama onlar kızlar ile beraber ya.. Bir şey olmaz..
Eda:Serkaaan!
Serkan:Edaa!
'Serkan telaşla yanıma koştu.. Halbuki ben sadece geldiğimi haber vermek için ismini söylemiştim.. Engin ve Ferit gülerken onlara öldürücü bir bakış atıp susturdu... Yerime oturduktan sonra masaya oturup saçlarımı geriye doğru atmaya başladı...'
Serkan:İyisin değil mi?
Eda:Evet Serkan.. Bir şeyim yok..
Engin:Ah! Ah bu adam hanımı mı olmuş!? Ah ah aaah!
Ferit:Sus Engin sus... Yoksa Serkan boğucak bizi.. Gel çıkalım..
' Onlar gülerek çıktı.. Serkan ellerime uzanıp tuttu... '
Serkan:Ödüm patladı bağırınca..
Eda:Bağırmadım aslında ama.. Neyse... Off ağzım sulandı..
Serkan:Canın bir şey mi çekti?
Eda:Yok.. Öyle...
Serkan:Sevgilim söyler misin? Çocuğumuzun anlında kocaman bir çilek ya da erik kelesinin çıkmasını istemeyiz..
Eda:Serkan! Sen nereden duyuyorsun bunları? Ama tamam... Şeftali..
Serkan:Şeftali mi?
Eda:Evet... Böyle.. Ayy tüylü tüylü! Sulu sulu!
Serkan:Senin baya canın çekmiş.. Biraz bekle, ben Erdem'e söylerim alıp gelir...
Eda:Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬