° ° °
Serkan:Eda, alt tarafı adam vuruldu ya.. Hem film bu niye ağlıyorsun?
Eda:Ama düşün, o adamın da evi var belki de çocukları var... Ya köpeği varsa? Ona mama veremez off yaa.
Serkan:Eda, film Eda... Kurgu..
Eda:Biliyorum ama.. Öf ne kızıyorsun ya!?
Serkan:Ya kızmıyorum.. Sadece ağlamanı gerektirecek bir şey yok..
'Serkan yanıma gelip göz yaşlarımı sildi... Eve gelince zorla yemek yiyip film izlemeye başlamıştık.. Serkan beni omzuna yatırdı ve saçlarımı geriye doğru attı.. Haftalar önce yüzünü görmeye bile tahammül edemediğim bir adama aşık olmuştum ben.. Ama gerçek olamayacağı için böyle maceralara atılıp kendimi üzmek istemiyorum.. Serkan'ın omzundan kalkıp gözlerimi sildim.. Su almak için kalktığımda ise feci bir baş dönmesi ile tutunacak yer arardım.. Serkan fark edip yanıma gelince çok geçti.. Bayılmıştım... Gözlerimi hastanede, başımda Serkan ve bir doktor ile açtım.. '
Eda:Neredeyiz biz?
Serkan:Eda, iyi misin? Dur... Kalkma..
Eda:Ne oluyor Serkan?
Doktor:Eda Hanım.. Bayılmışsınız.. Tansiyonunuz düşmüş ve kan değerlerinizde değişiklik var...
Eda:Ne değişikliği ya? Vitamin eksikliği falan mı?
Serkan:Şey yapalım o zaman.. Dışarıdan takviye alalım... Birkaç gün şirkete gitmeyiz.. Toparlarsın...
Doktor:Öyle bir şey değil.. Sizi tebrik ederim... Hamilesiniz.. :)
Eda:Ne?
Doktor:Evet.. Günlerdir mide bulantısı, baş dönmesi, kokulara hassasiyet gibi şikayetleriniz varmış.. Eşiniz söyledi.. Biz de emin olmak için kan testi yaptık.. Ve sonuç pozitif..
Serkan:B-bir dakika.. Nasıl.. Yani..
Doktor:İsterseniz ultrason cihazından bakıp emin olalım..
'Doktorun söylediğini hala düşünüyordum ve şoku üstümden atamamıştım.. Doktor karnıma bir şeyler sürerken Serkan ile korkuyla bakıştık... Serkan hala ne yaşadığını anlamıyor gibiydi.. İlk defa böyle bir şey hissediyordum ve içimde bir şeyin olması beni korkutuyordu... İşte o an anladım annelik neymiş.. Daha görmediğin, varlığını bile yeni öğrendiğin bebeğin için endişelenmmekmiş annelik.. Doktor karnımda makineye bağlı olan ucu gezdirirken, parmağı ile bir nokta gösterip konuştu. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬