Ertesi Gün
Kerem:Babaaa! Hadi uyanın!
'Kerem koşarak yatağa atlayınca uyandık... Onu aramıza alıp öpmeye başladık.. Babasının koynuna girip yüzümü sevmeye başladı.. Serkan da onun saçlarını seviyordu...'
Kerem:Anne çok güzelsin..
Eda:Kereem.. Seni yerim!
Serkan:Ama haklı sevgilim... Çok çok güzelsin..
Kerem:Ne zaman gidiyoruz?
Eda:Kahvaltı yapalım, gideriz bebeğim..
Serkan:Sen neden bu kadar ısrar ediyorsun gitmek için?
Kerem:İş adamları şirkete gider baba.. Bende şirkete gidicem..
Eda:Sen iş adamı mı oldun?
Kerem:Evet.. Babam istersem olabileceğimi söyledi.. Ben de boş durmaktansa iş adamı oluyim dedim..
Eda:Bak baaak! Büyümüş de küçülmüş beyefendi!
Serkan:Kerem.. Annene sürpriz yapmaya ne dersin?
Kerem:Olur!
Eda:Nereye ya! Daha konuşuyorduk!
Serkan:Sevgilim sen biraz daha uyu.. İstersen giyin, biz sana sürpriz hazırlayalım..
Eda:Eh tamam...
'Baba oğul el ele tutuşup odadan çıktılar... Biraz daha yatakta oyalanıp banyoya girdim, üstümü değiştirdim.. Kerem beni çağırınca da aşağıya indim... İkisi de hazırlanmış, bir de kahvaltı hazırlamıştı.. Serkan'ın yanına yanaşıp yanağından öptüm.. Kerem babasının kucağına çıktı, ikimize sarıldı.. İkisini de öpücüklere boğduktan sonra kahvaltıya oturduk... Bu iki lezzetli aşçının yemeklerini yedikten sonra da şirkete gittik.. '
Leyla:Kerem bey, hoşgeldiniz...
Kerem:Leyla abla, hoşbuldum... Dosyalarımı masama götürür müsünüz lütfen?
Leyla:Tabii ki..
' Hepimiz gülmeye başladık.. Kerem ise gayet ciddi duyuyordu... Babası ile beraber büyük toplantı odasına girdiler... Ben de kızların yanına gittim.'
Melek:Eda! Gelmişsin!
Ceren:Ayy çok özledik seni!
Eda:Vallaha bende çok özledim sizi..
Melek:Kerem de geldi mi?.
Eda:Evet.. Babası ile beraber çalışmaya başladılar... Ben iş adamıyım diye geziyor evde..
Ceren:Yaa ben yerim onu!
' Biz konuşurken Kerem yanımıza geldi.. Elinde de kalemi vardı.. Babasının oğlu işte ne beklersin? Melek kollarını açınca koşarak kucağına atladı.. Melek Kerem'i gıdıklayıp öpüyordu..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romantik'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬