Serkan:Sen iyileşince belki birlikte yaparız diye aldım.
Bade:Yaaa bu çok güzel! Teşekkür ederim!
'Serkan yanına gidip sarıldı Bade'ye. Ağlamaya başladım, ikisi de telaşla baktı bana. Göz yaşlarımı silerken doktor geldi.'
Doktor:Eda Hanım, dışarıda konuşabilir miyiz?
Eda:Tabii.
'Doktor ile odadan çıkıp konuşmaya başladık. Elindeki kağıtlardan bir şeyler gösterip konuştu.'
Doktor:Ailede, sizde ya da babasında alerjisi olan var mı?
Eda:V-var.. Babasının çileğe alerjsi var.
Doktor:Anladım. Alerji testinde çileğe alerjisi olduğu ortaya çıktı. Bende genetik olabilir diye düşündüm bir sormak istedim.
Eda:Tamam.
Doktor:Serumu bitince çıkabilirsiniz.
' Kafamla onaylayıp içeri geri girdim. Yapbozun üstünü inceliyordu baba-kız. Tek üzüldüğüm şey Bade'nin Serkan'a abi demesiydi. Bade'nin serumu bitince hemşire geldi, serumu çıkarttı. Serkan Bade hasta olduğu için kucağına aldı, arabaya öyle gittik. Gerçek bir aile gibiydik, Serkan yoldayken bile Bade'ye laf atıp eğlendirmeye çalışıyordu. Kendi evimize gittiğimizde Serkan da bizimle geldi. Bade uyuyunca da oturup konuştuk. '
Eda:Seni çok sevdi.
Serkan:Bende onu sevdim. Ama bunu mu konuşucaz Eda? Ödül töreninde imalı imalı sözler, ne oluyor? Niye bir anda terk edip gittin beni? Babamın cezasını bana mı kesiyorsun?
Eda:Serkan, durum başkaydı. O dönem-
Serkan:Bade benim kızım değil mi? Sen giderken hamileydin.
'Söylediği şey karşında sadece başımı eyebildim. Ne kadar kızsa haklıydı. Ellerim ile yüzümü kapatıp ağlamaya başladım. Serkan ise sadece dolu gözler ile yüzüme bakıyordu. Bade uyanacak diye sesli de konuşamıyorduk.'
Serkan:Eda bir şey söyle! Bilmeye hakkım var!
Eda:Evet!
' Uzun bir sessizlik oldu. Serkan kalbini tutup nefes almaya çalıştı. Bir terslik olduğu belliydi. Nefes almakta zorlanıyordu ayrıca. '
Eda:S-serkan, iyi misin?
Serkan:İ-ilaç, ceketinin c-cebinde.
'Hemen çeketinin cebinden bir kutu ilacı çıkarttım. Benim yüzümden ilaçlara bağımlı olmuştu. Bir bardak su ile yuttu koca hapı. Biraz açılınca da bahçeye çıktık.'
Eda:Daha iyi misin? Niye ilaç içiyorsun?
Serkan:Kalp ritmimde bozukluk var. 5 yıl önce başladı.
' 5 yıl önce detayını da atlamadı. Duygu sömürüsü yapmaya çalışıyordu. '
Eda:Benim yüzümden yani.
Serkan:B-biraz.. Ama iyileşiyorum.
' Gökyüzüne bakarken anlatmaya başladım Bade'yi, Serkan da merakla dinledi.'
Eda:Hamile olduğumu Halam'lara gittiğimiz gün öğrendim. Doğum da Paris'te oldu.
Serkan:Keşke kaçmasaydın. Bade'nin 5 yılının hesabını kime vereceğiz? Babasız geçen 5 yıl!
Eda:Biliyorum Serkan. Ne kadar vicdan azabı çektiğimi bilemezsin. Ama onu böyle bir Dünya'ya doğuramazdım! Baban bir katildi Serkan.
Serkan:Birlikte giderdik Eda! Eğer beni dinleseydin birlikte giderdik! Benim bir suçum yok! Nasıl söylerdim sana babam annenleri öldürdü diye? Üstelik babamın katil olması beni neden karalıyor, hiç suçum yokken. Bende çocuktum Eda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /
Romance'Görmeye bile tahammül edemediğim bir yabancıya aşık olmuştum ben..' ° +18 Unsurlar ve Argo Kelime İçermektedir ° Bir EdSer Hikayesi 🎬