Y İ R M İ B İ R

1.7K 124 43
                                    

° ° °

'Düğünden sonra eve gelip film izlemeye başladık.. Serkan kolunu koltuğun üst kısmına koymuştu, bende onun yanına oturmuştum. Yavaş yabaş kolunu indirip omuzlarıma koydu.. Aklınca flört etmeye çalışıyordu. Bende hiçbir tepki vermeden filmi izlemeye devam ettim. Aniden elektrikler kesildi. Telaşla yerimden kalkarken Serkan kolumdan tutup yanına çekti. '

Serkan:Korkma Eda.. Gelir şimdi.

Eda:Ya gelmezse?

Serkan:Mumları yakalım mı?

Eda:Olur..

' Masanın üstündeki mumları yakıp loş bir ortam sağladık.. Çok da etki etmemişti ama en azından önümüzü görüyorduk.. Korktuğum için birazcık Serkan'a sokulmuştum, o da beni sıkı sıkı sardı kollarıyla. İkimiz de korkuyorduk karanlıktan. Gözlerimi kapatıp ışıkların gelmesi için dua ettim içimden.. Serkan biraz daha rahatlamam için birkaç soru sordu. '

Serkan:Senin bildiğin Serkan nasıldı?

Eda:Uyurken gördüğüm mü?

Serkan:Evet..

Eda:Eee.. Merhametliydi, iyi kalpliydi.. Biz zorla evlenince hep yardım etti bana, ikimiz de istemiyorduk ama hep ' İkimiz de en hafif şekilde atlatmak istiyoruz, onun için rahat olabilirsin ' diyip rahatlatırdı beni.. Sonra güzel bir hata yapıp hamile kalmıştım.. Çok iyi bir baba oldu.. Kerem zaten ona hayrandı.. O Serkan'ın beni bir öpüşü vardı..

'Kalbim sıkışmaya başladı.. Yüzümü ekşitip kafamı Serkan'ın göğsüne gömdüm. Bir süre sonra Serkan yüzümü ellerinin arasına aldı. Sonra da konuşmaya başladı.. '

Serkan:Sana yaşattıklarım için özür dilerim. Ben geçmişi hatalarla dolu bir adamım Eda.. Belki beni böyle kabul etmezsin ama ben seni çok seviyorum. Sen bana yaklaşınca kalbimin çarpıntısını durduramıyorum.. Senin bildiğin, aşık olduğun Serkan olmadığımı da biliyorum.. Ama belk-

'Söylediği şeyler bir oduna göre çok romantikti.. İlan-ı aşkına karşılık verip dudaklarına yöneldim.. Karşılık verdi, uzun soluklu bir öpücüğün ardından nefes nefes kaldık. Sıcak nefesi yüzümü yakıyordu. Boynuna sarılıp kalp çarpıntımın geçmesini bekledim, ama daha çok çarpmaya başladı. '

Serkan:Eda, iyi misin?

Eda:Hı hı..

Serkan:Kalbin, yerinden çıkacak gibi..

Eda:Heyecandan..

° ° °

Eda:Serkan, şu çizimler bakman lazım..

Serkan:Getir aşkım bakalım..

' O gün yine şirkete gitmiştik.. Bir sürü iş vardı, Engin ve Pırıl balayına olduğu için sabahlayacaktık.. Tüm ekip de mesaiye kalacaktı. Çizimleri yanına götürdüğümde biraz fazla yaklaşmıştım, o da bu durumdan faydalanıp yanağımdan öptü. Biraz flörtleşmekten zarar gelmez diye düşünüp işi bıraktım, sağ dizine oturdum. Kollarımı da boynuna dolayıp sarıldım. '

Eda:Eve gitmek istiyorum.

Serkan:Bende.

Eda:Biz neden balayına çıkmadık?

Serkan:Sürpriz bir şekilde evlendik ya bebeğim.. O yüzden. Ama istersen şu işler biraz azalsın, Enginler de gelsin bir karavan tatiline çıkalım.. Ne dersin?

Eda:Ayyy çok güzel olur! Onlar 2 güne gelir, ilker de az kalır bu gece çalışırsak!

'Heyecanla kucağından inip bilgisayarıma koştum.. Karavan ile gidebileceğimiz güzel ve sessiz yerlere baktım.. 2 günün sonunda da tüm işlerimizi bitirdik ve karavanımızı alıp yola çıktık.. 1. Kuralımız telefonları kapatmaktı..'

YABANCI / °𝘌𝘥𝘚𝘦𝘳° /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin