*
**
"Şunu da taktık mı tamamdır Majesteleri." RiJin son olarak kemerini takıp geri çekildiğinde hayranlık dolu gözlerle seni baştan ayağı süzmüştü. "Ne desem bilemiyorum. Muhteşem? Harika? Muazzam?" RiJin'in saydığı iltifatlar karşısında utanarak kıkırdadın.
"Çok teşekkür ederim RiJin. Fakat bu kadarına gerek var mıydı?" Son cümlenle muhafızının surat ifadesinin değişmesi bir olmuştu.
"Majesteleri, hadsizlik etmek istemem ancak siz bir Kraliyet üyesisiniz ve bu sizin resmi olarak yetişkinliğe ulaştığınız vakit. Elbette bu kadarına gerek var! Ayrıca Kraliçenin kesin talimatı var ve Prens Yifan'ın da tabii." RiJin ellerini beline koyarak açıklamasını yaparken oldukça ciddi görünüyordu. "Biraz ani şey yaptım kusura bakmayın ama gerçek bu!"
"Önemi yok haklısın tabii sonuçta Kraliyet ailesini de temsil edeceğim değil mi?" Iç çekerek gülümsedin ve odandaki boy aynasından bir kez daha kendini inceledin.
Bugün Cor Meum'da Toplu Yaş Töreni yapılacaktı ve sen de her genç kız ve erkek gibi bu törene katılacaktın ve RiJin hazırlanmana yardım etmek için gelmişti. Her ne kadar doğduğundan beri bir Nihil olduğun belli olsa da yine de bu törene katılmak görevindi. Simgesel, gelenek gibi bir şeydi bu tören.
Törende 21 yaşına giren gençlerin güçleri zirveye çıkar ve bu güçlerin üstünde tam kontrol sağlanırdı. Ayrıca her gence itaat edecek olan bir sihirli yaratık onu yaş töreninde seçip herkesin önünde bağlılığını gösterirdi.
"Kıyafetinizi Veliaht seçti. Tacınızı da ben seçtim." RiJin arkana geçip gülümseyerek konuştuğunda aynı tebessümle ona baktın.
"Tacım çok şık RiJin-ah. Teşekkür ederim. "
"Off rica ederim canım Majestem. Bütün taçlar size feda olsun. Bu arada tören alanında oldukça yoğun bir basın ordusu olacak. Özellikle size fazlaca ilgi göstereceklerinden eminim. Hemen yanınızda duruyor olacağım. Sakin olup gülümsemeye devam edin yeter." RiJin sana gerekli bilgileri aktarırken bir yandan da kol saatini kontrol ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]
Fanfiction•2. Kitap!• Wu YiFan kadim Ejderha soyunun Prensi'ydi. Kendisi ve geldiği soy yenilmesi zor güçteydi. Öyleki Ejderha soyu neredeyse tüm Asya Kıtasına hükmediyordu. Sen ise bir 'Nihildin'. Bir anda kesişen yollarınız sizi bir araya getirmişti ve gal...